Kalajoen juhannus 20 000 kävijää

Anonyymi

Taisi olla 1986 kun viimeksi olimme juhannuksen vietossa ja Dingo esiintyi(täsmääkö). Paljonko siihen aikaan oli kävijöitä oman käsitykseni mukaan oli enemmän.

11

1623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toista se oli 70 luvun lopus kun porukkaa oli 40 000 turpaan sai jos yksin liikkui ja kaikki varastettiin.

• Anonyymi

Oli se ihanaa aikaa😏

• Anonyymi

Muistan kun Repe Helismaa oli esiintymässä Särkillä Ei ole senjälkeen varmaan päästy lähellekkään sitä yleisömäärää jussina

• Anonyymi

Olisko ollut 40 000 kävijää sillon Dingon aikoina.

• Anonyymi

Muutama sata lipun ostanutta Dingon esiintymislavan ympärillä. Kaikkien aikojen persnetto koskaan ennen sitä ja sen jälkeen.

Terveisiä nimimerkki "Järjestelyjutuissa mukana ollut"

• Anonyymi

Vuonna 2022 kävijöitä 5.

• Anonyymi

Aulis ja Hanna sekä Jukka ja Raili. Erkki tuli kutsumatta pyörällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aulis ja Hanna sekä Jukka ja Raili. Erkki tuli kutsumatta pyörällä.

Kepari uutisoi noin 25.000 kävijää per päivä ja yhteensä vajaat 100.000.
        Kaupunki ostaa pikaisesti Työnteon Ikeestä vapautuneelta entiseltä palkkaorjalta mainospaketin ja rakentaa paikalle eksyneille turisteille (2 kpl) oman kylpylän rahoilla - joilla pitäisi rakentaa ja ylläpitää kaupunkilaisten palveluita, eikä turistien huveja.
        Hande kannattaa hanketta lämpimästi jos saa katetun lasitunnelin juottolasta kylpylään. Riley saa ilmaisen vessan ja uudenkarhean mini(ä)n

• Anonyymi

Kovasti näkyy olevan porukkaa nytkin.

• Anonyymi

Aika paljo näytti porukkaa olevan jussina ja tottakai myös niitä jotka eivät A ta nauttineet olenkaan,mutta minäpä nautin tarttee tässä vaan lähteä nyt etsimään sitä jolla on se joku iso rengas autosaan kuulemma saa palkkion kun löytää sen eli minä sen löydän ja tienaan nohevan suman

• Anonyymi

Siellä on varmaan paljon kaloja, joessa. Tai pääkaloja kelluu ihmisiltä jäänyt joessa kelluuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72