Millaisia laukkuja teillä on täällä thaimaassa

Anonyymi

Moi Numba, onko vaimosi laukkuhullu?

Aika useat naiset ovat koulutuksen tasosta huolimatta. Meillä täällä Chiang Maissa hammaslääkärillä, joka siis ollen tasokkaammin koulutettu kuin sinun vosusi, hällä kaapit täynnä laukkuja ollen ja uusia laukkuja ilmestyy ainakin kerran kuussa.
Vuoristoheimolaiset tekevät käsityönä mielestäni upeita laukkuja jotka eivät maksa paljon laatu huomioiden. Vaimo ostelee kuitenkin Ranskassa ja Italiassa tehtyjä älyttömän kalliita merkkilaukkuja.

Hulluja nämä naiset. Muistan nähneeni facessa, että sinunkin vosulla laukkuja riittää, mutta ostelkoot omilla rahoillaan kun sitä tuntuu riittoisasti ollen muihinkin hullutuksiin.

Ai niin... meinasin aivan unohtaa. Sinullahan Numba oli myös jossakin kuvassasi joku aitonahkaiselta näyttänyt vyölaukku. Mistä ostit vai bluportista ja oliko kallis?

53

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuulilasinpesunestettä muuten myydään täällä Chiang Maissa vähän joka kaupassa. Ihmeellistä että ole Huasta löytänyt.

      • Anonyymi

        Laita Numba googlen kuvahakuun tämä teksti:

        น้ำยาล้างกระจกหน้า

        Niin näet miltä eri tuulilasinpesuneste purnukat näyttävät.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita Numba googlen kuvahakuun tämä teksti:

        น้ำยาล้างกระจกหน้า

        Niin näet miltä eri tuulilasinpesuneste purnukat näyttävät.

        S

        En ole nähnyt, ei täällä ole vastaan tullut ei kovin iso ongelma, kun laitan vähän astianpesuainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt, ei täällä ole vastaan tullut ei kovin iso ongelma, kun laitan vähän astianpesuainetta.

        Sinä et vain thaita taitamattomana ole osannut katsoa mitä purkeissa on.
        Nythän voit printata kuvan tuulilasinpesunestepurkista ja ottaa sen mukaan muistilapuksi.
        Vanhan Navaran kanssa astianpesuainetta voi toki käyttää, mutta en suosittele esim. avomesen kanssa käytettäväksi, mm. irrottaa laadukkaat vahat auton mallipintaa suojaamasta.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et vain thaita taitamattomana ole osannut katsoa mitä purkeissa on.
        Nythän voit printata kuvan tuulilasinpesunestepurkista ja ottaa sen mukaan muistilapuksi.
        Vanhan Navaran kanssa astianpesuainetta voi toki käyttää, mutta en suosittele esim. avomesen kanssa käytettäväksi, mm. irrottaa laadukkaat vahat auton mallipintaa suojaamasta.

        S

        Ei täällä niitä ole vastaan tullut, ensimmäistäkään tosin ei väliä olen käyttänyt asianpesuainetta, ihan hyvin on toiminut jo vuosia.


    • Anonyymi

      Hehhehheheh.. rähjä käynyt kaupassa ekaa kertaa pariin vuoteen ja ostanut vaimolle jonkun muovisen veskan ja on nyt intopiukeena tästä sijoituksesta..

    • Anonyymi

      Kyllä on aito nahkainen, laukku ei vyölakku, olen sen verran kookas, joskus jopa 140kg että teetin, paikallisella räätärillä käsi työnä.

      • Anonyymi

        Mutsis on vääpeli ennemmin kuin se veska oli räätälin tekemä. Se oli isoisän hinttipussi 70- luvulta, joka on 100% varmuudella joko perintönä saatu tai kirpputorilta.
        Veikkaan jälkimmäistä, sillä kaikki tavarasi on ostettu kirppikseltä. Tarjoustalo 19 euron farkuista olit samassa kuvassa leikannut lahkeet ja ommellut niiden puntit shortseiksi.
        Kaikkea se mielikuvitus teettääkin, kuten räätälillä teetetyn nahkalaukun, joka näytti siltä että se on ollut 50 vuotta asfalttimiehen eväslaukkuna.


    • Anonyymi

      Joo on mulla pari aitonahkasta laukkua olka sellaisia, ostin uuden noin vuosi sitten, se on räätäliltä maksoi muistaakseni 1600 bahtia, vanha on jossain kaapissa piilossa. sinne mahtuu kaikki tarvittavat, katson aina että kännykän saa nopeasti esille...
      Hua hinissä on kolme räätäliä jotka tekee niitä, ihan käsityönä nahankappaleista, ei ole ollut vyölaukkua ainakaan 20 vuoteen. Ei nämä paljon täällä maksa noin 50 euroa, ihan hyvä laatuisia.

      • Anonyymi

        Kenellä miehellä on Thaimaassa nahkainen olkalaukku??? En ole ikinä nähny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä miehellä on Thaimaassa nahkainen olkalaukku??? En ole ikinä nähny.

        NumBallilla oli siinä yhdessä kuvassaan.


      • Anonyymi

        Mahtuuko ketsuppi puteli?


      • Anonyymi

        Mitähän niillä on niissä... kännykkä jossa kuvasäädöt viturallaan, kuksa, aimon hiustenkuivaaja, talkkia, ketsuppia, corona rokkotteita seitsemän kpl., mamanuudeleita joita voi napostella kuivina, lildo, fairia auton tuulilasin pesuun... ???


      • Anonyymi

        24kpl Snickers patukoita ja hotapulveria, jotta pääsee kahdeksanteen kerrokseen vain kolmen ruokatunnin taktiikalla portaita pitkin.


      • Anonyymi

        En usko että sinulla on 1600 bahtin laukkua räätäliltä. Aijaa kuva ja todista että olen väärässä.

        En usko tätäkään, et Huassa olisi kolme räätäliä joka näitä tekee.

        Olen nähnyt monenlaisia olkalaukkuja miehillä Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että sinulla on 1600 bahtin laukkua räätäliltä. Aijaa kuva ja todista että olen väärässä.

        En usko tätäkään, et Huassa olisi kolme räätäliä joka näitä tekee.

        Olen nähnyt monenlaisia olkalaukkuja miehillä Thaimaassa.

        Saarihuijarin oireyhtymään kuuluu olennaisena osana se että kaikki muuttuu tarinoissa aina erikoisvalmisteisiksi. Kirpputorilta ostettu näppis oli maailman paras, kirpputorilta Suomesta ostettu kuksa muuttui thaimaalaiseksi kumipuuksi, Jippo-kaukoputkessa oli erikoisia ominaisuuksia, kuitupohjaiset maailmanluokan hälytysjärjestelmät, hienoa Mac-tekniikkaa paljon joka muuttui Windowsiksi, alunperin oli linuxia, laatua ja tasoa piisaa kaikkialla mutta muiden japanilaiset autot ovat pomppivia riisikippoja joita hän kävi kuitenkin koeajamassa "paikallisella edustajalla", vakuutukset on "vakuutusmeklarilta" ja poliisipäällikkö kertoo hänelle luottamuksellisia asioita Pattayan tilanteesta, lähetystön juhliin mennään kutsuvieraana everstin kanssa sotilaspuvuissa, kunnes kävi ilmi että juhlia ei pidetty laisinkaan eikä Suomen sotilasunivormussa saa osallistua ulkomailla juhlatilaisuuksiin.


    • Anonyymi

      Olkalaukku sopii nuorelle ja tyylikkäälle urbaanille miehelle hyvin
      http://www.finmane.fi/wp-content/uploads/2015/11/olkalaukku.jpg

      Mutta kun ruskean ikivanhan ruttuisen Irwin-laukun heittää olalleen itseleikattuihin farkkushortseihin ja Lacosten-plagiaattipaitaan pukeutunut kuusikymppinen huomattavan ylipainoinen sandaalimies, niin kokonaisuus on kuin UFF:n laatikosta juuri nousseella kodittomalla.

      • Resu kerran oli sellaiset nahka kassit että meinasin tulla hulluksi. Aimo toi meille paraisten pirttiin veneen alta Nahkahuilu-Keijon, kavereiden kesken Kepa vaan. Kepa vaan vietiin saunaan niin me nähtiin mistä se oli saanut nahkahuilu nimen. Sen alla riippui kasseissa sellaiset kivekset että luultiin olevamme elokuvassa kuuma ilma pallolla maailman ymbäri. Kepalle kävi hullusti kun aimo laski kiehuvaa vettä pesusoikkoon ala lauteille. Ennenku se ehti laittaa kylmää vettä sekaan, Kepan kassit muljahti sinne kiehuvaan veteen kun se yskäisi otettuaan huikan koti polttoista. Kepan kassit oli niin suuret, että sen kehosta paloi 70%. Kassit jouduttiin amputoimaan ja nykyään Kepalla on lähestymis kielto meille. Välillä se väijyy K-marketin pihassa ja hymyilee valmetin piippua pitkin aimolle uhkaavasti.


    • Räätäli teki Saaripasaselle "täällä Thaimaassa" nahkasta olkalaukun, kun kaupasta ei löytynyt olkalaukkua.

      Uskoisin kuitenkin että todellisuudessa kyse oli kirppisveskasta, kuten oli se homeinen kitarakin kirppikseltä.

      Thaimaa on laukkujen luvattu maa ja jokaiselle löytyy aivan varmasti laukku kaupasta. Kukaan ei teetätä nahkalaukkua räätälillä, oli taas varsinainen älynväläyse keksiä moinen tarina.

      Thaimaa on myös nahkatuotteiden valmistaja. Todennäköisesti maailman ykkönen krokotiilinnahkaisissa tuotteissa. https://i.ebayimg.com/images/g/684AAOSw3VRhaOkB/s-l400.jpg

      Siitä senseille kengät seuraaviin kellohametanssiaisiin!

      Saaripasasen nimi selvisi alunperin Hua Hinin käärmepalstalta. Kun syötti Googleen Ari Saa.. Hua Hin, niin siellähän se keltavihreä pallopää paukahti kuvaruudulle, kun hän oli kommentoinut jotakin Hua Hinin käärmeistä.

      Loirihuhdalla on paljon käärmeiden kanssa kokemusta. Yhden koiran ne söi, toinen sokeutui, kolmas kuoli myrkkyyn. Loiria itseäänkin pisteli käärmeet enemmän kuin sääsket metsämiestä juhannuksen aikoihin Tornion suolla.

      Lisäksi Loirihuhdalla on kokemusta skorpionien, kissojen, koirien, denguehyttysten, vaimon ja aimon puremista. Niihin auttoi 3,1 miljardin vakuutus.

      Senssu on sellainen Chiang Main Crocodile Dundee, että hänelle pitäisi löytää jostakin käärmeennahkainen takki.
      https://www.youtube.com/watch?v=OPL1Zvwak2w

      • Anonyymi

        Mistä helvetistä sinä resupekka keksit että teetätin laukun räätälillä, en teetättänyt se tuli ihan hyllystä, tutkin tuotteen ja maksoin käteisellä, miten sinä osamaksulla ja lainalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä helvetistä sinä resupekka keksit että teetätin laukun räätälillä, en teetättänyt se tuli ihan hyllystä, tutkin tuotteen ja maksoin käteisellä, miten sinä osamaksulla ja lainalla.

        "Joo on mulla pari aitonahkasta laukkua olka sellaisia, ostin uuden noin vuosi sitten, se on räätäliltä maksoi muistaakseni 1600 bahtia, vanha on jossain kaapissa piilossa. sinne mahtuu kaikki tarvittavat, katson aina että kännykän saa nopeasti esille...
        Hua hinissä on kolme räätäliä jotka tekee niitä, ihan käsityönä nahankappaleista, ei ole ollut vyölaukkua ainakaan 20 vuoteen. Ei nämä paljon täällä maksa noin 50 euroa, ihan hyvä laatuisia"

        Kukas tuon kirjoitti yhdyssanavirheineen Hua Hinista, jos et sinä? Etkö enää muista kaikkea mitä tulee kännissä kirjoiteltua? Jos laukku on räätäliltä, se on räätälin tekemä laukku.

        Haluatko taas aloittaa varallisuusvertailun? Eilen mainitsit että sinulla on luottokortti, mutta aikoinaan postittamassasi kuvassa ei ollut kuin Kasikornin maksukortti ja sekin oli vuosia vanhaa mallia.

        Ei ole sitä titaani-amexiakaan näkynyt. Söikö käärme sen vai?


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        "Joo on mulla pari aitonahkasta laukkua olka sellaisia, ostin uuden noin vuosi sitten, se on räätäliltä maksoi muistaakseni 1600 bahtia, vanha on jossain kaapissa piilossa. sinne mahtuu kaikki tarvittavat, katson aina että kännykän saa nopeasti esille...
        Hua hinissä on kolme räätäliä jotka tekee niitä, ihan käsityönä nahankappaleista, ei ole ollut vyölaukkua ainakaan 20 vuoteen. Ei nämä paljon täällä maksa noin 50 euroa, ihan hyvä laatuisia"

        Kukas tuon kirjoitti yhdyssanavirheineen Hua Hinista, jos et sinä? Etkö enää muista kaikkea mitä tulee kännissä kirjoiteltua? Jos laukku on räätäliltä, se on räätälin tekemä laukku.

        Haluatko taas aloittaa varallisuusvertailun? Eilen mainitsit että sinulla on luottokortti, mutta aikoinaan postittamassasi kuvassa ei ollut kuin Kasikornin maksukortti ja sekin oli vuosia vanhaa mallia.

        Ei ole sitä titaani-amexiakaan näkynyt. Söikö käärme sen vai?

        Mikähän sinun ongelma oikeastaan loppujen lopuksi on, sanoin että ostin sen räätäliltä, en missään sanonut teettäneeni sitä, siis ostin sen kaupasta joka myy vain nahkatuotteita, yleensä itse tehtyjä, ne on täällä räätäleitä, hän on sen todennäköisesti tuon laukun itse tehnyt itse joskaan en ole varma, kun en kysynyt varmistin että se on vain nahkaa... kyllä se tekee myös nahankappaleista mitä aiheelliseksi katsoo... en oikein ymmärrä sinua ja sitä kuvaa mitä täällä yrität yläpitää se ei oikein vastaa habitustasi, eilen itkit peltipöydistä, tänään blueportin kellonajoista, sinä olet ihan oikeasti outo, milloin tajuat että nämä sinun juttusi on jo kauan sitten kääntyneet sinua vastaan, ja kääntyy joka päivä lisää, miljardööri jonka ainoa vaikuttamispaikka näyttää olevan tämä palsta...
        by NumBall HHN 61v.
        ps. lähes kaikissa kirjoituksissa on tuo sinun tapasi, palstavaikuttaa, jos jos ne pyyhii kokonaan pois niin tänne jää muutakin nasu, minä ja Senssu, kaikki muut kirjoitukset on lähtöisin sylttytehtaalta


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        "Joo on mulla pari aitonahkasta laukkua olka sellaisia, ostin uuden noin vuosi sitten, se on räätäliltä maksoi muistaakseni 1600 bahtia, vanha on jossain kaapissa piilossa. sinne mahtuu kaikki tarvittavat, katson aina että kännykän saa nopeasti esille...
        Hua hinissä on kolme räätäliä jotka tekee niitä, ihan käsityönä nahankappaleista, ei ole ollut vyölaukkua ainakaan 20 vuoteen. Ei nämä paljon täällä maksa noin 50 euroa, ihan hyvä laatuisia"

        Kukas tuon kirjoitti yhdyssanavirheineen Hua Hinista, jos et sinä? Etkö enää muista kaikkea mitä tulee kännissä kirjoiteltua? Jos laukku on räätäliltä, se on räätälin tekemä laukku.

        Haluatko taas aloittaa varallisuusvertailun? Eilen mainitsit että sinulla on luottokortti, mutta aikoinaan postittamassasi kuvassa ei ollut kuin Kasikornin maksukortti ja sekin oli vuosia vanhaa mallia.

        Ei ole sitä titaani-amexiakaan näkynyt. Söikö käärme sen vai?

        Löysin juuri 100 tuumaisen kauko säätimeni. se oli mulla hanurissa, varman känissä istuin, sen piälle... taisitten aimo oli sen sinne tuupannut.

        By NumBåll 61v. HHN


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän sinun ongelma oikeastaan loppujen lopuksi on, sanoin että ostin sen räätäliltä, en missään sanonut teettäneeni sitä, siis ostin sen kaupasta joka myy vain nahkatuotteita, yleensä itse tehtyjä, ne on täällä räätäleitä, hän on sen todennäköisesti tuon laukun itse tehnyt itse joskaan en ole varma, kun en kysynyt varmistin että se on vain nahkaa... kyllä se tekee myös nahankappaleista mitä aiheelliseksi katsoo... en oikein ymmärrä sinua ja sitä kuvaa mitä täällä yrität yläpitää se ei oikein vastaa habitustasi, eilen itkit peltipöydistä, tänään blueportin kellonajoista, sinä olet ihan oikeasti outo, milloin tajuat että nämä sinun juttusi on jo kauan sitten kääntyneet sinua vastaan, ja kääntyy joka päivä lisää, miljardööri jonka ainoa vaikuttamispaikka näyttää olevan tämä palsta...
        by NumBall HHN 61v.
        ps. lähes kaikissa kirjoituksissa on tuo sinun tapasi, palstavaikuttaa, jos jos ne pyyhii kokonaan pois niin tänne jää muutakin nasu, minä ja Senssu, kaikki muut kirjoitukset on lähtöisin sylttytehtaalta

        No otapas siitä räätäliltä ostetusta laukusta lähikuva niin tutkitaan tilannetta. Se kun on tehdasvalmisteinen ikivanha veska, eikä mikään räätälin tekemä.

        Jos et pysty ottamaan sitä kuvaa, niin asia on loppuun käsitelty ja sinut taputeltu taas tatamiin. Joka asiasta sinulla on pakkomielle puhua paskaa ja koettaa kääntää puheenaihe pois sitten itsestäsi.

        "Hua hinissä on kolme räätäliä jotka tekee niitä, ihan käsityönä nahankappaleista"

        Ensin olet varma että on räätäliltä ja nyt et olekaan ihan varma. Räätäli kyllä laittaa signeerauksensa tai nimilätkänsä laukkuun, jos se on hänen tekemä. Otapas nyt se kuva äläkä lätise joutavia.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        No otapas siitä räätäliltä ostetusta laukusta lähikuva niin tutkitaan tilannetta. Se kun on tehdasvalmisteinen ikivanha veska, eikä mikään räätälin tekemä.

        Jos et pysty ottamaan sitä kuvaa, niin asia on loppuun käsitelty ja sinut taputeltu taas tatamiin. Joka asiasta sinulla on pakkomielle puhua paskaa ja koettaa kääntää puheenaihe pois sitten itsestäsi.

        "Hua hinissä on kolme räätäliä jotka tekee niitä, ihan käsityönä nahankappaleista"

        Ensin olet varma että on räätäliltä ja nyt et olekaan ihan varma. Räätäli kyllä laittaa signeerauksensa tai nimilätkänsä laukkuun, jos se on hänen tekemä. Otapas nyt se kuva äläkä lätise joutavia.

        Mitä vittua sinua kiinnostaa joku helvetin räätälillä tehty laukku, sinä olet oikeasti aivan saatanan omalaatuinen, ostin sen räätäliltä, siitä soi 88 ja rautatiekadun kulmasta, tuolta löytyy onko tuo räätäli vaiko ei, resuperse. https://www.google.com/maps/@12.5614066,99.9563405,3a,75y,97.17h,88.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1syMEE3LHTj_iNy0--UIXsug!2e0!7i16384!8i8192


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua sinua kiinnostaa joku helvetin räätälillä tehty laukku, sinä olet oikeasti aivan saatanan omalaatuinen, ostin sen räätäliltä, siitä soi 88 ja rautatiekadun kulmasta, tuolta löytyy onko tuo räätäli vaiko ei, resuperse. https://www.google.com/maps/@12.5614066,99.9563405,3a,75y,97.17h,88.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1syMEE3LHTj_iNy0--UIXsug!2e0!7i16384!8i8192

        Onko täälläinenkin sinusta sopivaa... minä sanon että sinä tarvitset saatanasta apua elämässäsi, täällä tuskin on muita kuin minä ja 2010, sinä menet kokoajan kauemmas siitä mitä yrität täällä esittää...

        "Löysin juuri 100 tuumaisen kauko säätimeni. se oli mulla hanurissa, varman känissä istuin, sen piälle... taisitten aimo oli sen sinne tuupannut.

        By NumBåll 61v. HHN"

        Jos sinulla oli munaa, laittaisit tänne nimesi, kuka olet, tai ainakin minulle kaveripyyntö, mutta kun sinä et uskalla, uhkailet vain anonyyminä, jos sinulla varaa laittaa minun ja perheeni nimet tänne mutta et omaasi olet vain trolli et muuta, en ikinä tule uskomaan yhtään juttua mitä tänne kirjoitat, en koskaan... hassua että sanoin vähän aikaa olevasi mies sanojesi takana, mitä et todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän sinun ongelma oikeastaan loppujen lopuksi on, sanoin että ostin sen räätäliltä, en missään sanonut teettäneeni sitä, siis ostin sen kaupasta joka myy vain nahkatuotteita, yleensä itse tehtyjä, ne on täällä räätäleitä, hän on sen todennäköisesti tuon laukun itse tehnyt itse joskaan en ole varma, kun en kysynyt varmistin että se on vain nahkaa... kyllä se tekee myös nahankappaleista mitä aiheelliseksi katsoo... en oikein ymmärrä sinua ja sitä kuvaa mitä täällä yrität yläpitää se ei oikein vastaa habitustasi, eilen itkit peltipöydistä, tänään blueportin kellonajoista, sinä olet ihan oikeasti outo, milloin tajuat että nämä sinun juttusi on jo kauan sitten kääntyneet sinua vastaan, ja kääntyy joka päivä lisää, miljardööri jonka ainoa vaikuttamispaikka näyttää olevan tämä palsta...
        by NumBall HHN 61v.
        ps. lähes kaikissa kirjoituksissa on tuo sinun tapasi, palstavaikuttaa, jos jos ne pyyhii kokonaan pois niin tänne jää muutakin nasu, minä ja Senssu, kaikki muut kirjoitukset on lähtöisin sylttytehtaalta

        Etkö sinä numball vaikuta tällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täälläinenkin sinusta sopivaa... minä sanon että sinä tarvitset saatanasta apua elämässäsi, täällä tuskin on muita kuin minä ja 2010, sinä menet kokoajan kauemmas siitä mitä yrität täällä esittää...

        "Löysin juuri 100 tuumaisen kauko säätimeni. se oli mulla hanurissa, varman känissä istuin, sen piälle... taisitten aimo oli sen sinne tuupannut.

        By NumBåll 61v. HHN"

        Jos sinulla oli munaa, laittaisit tänne nimesi, kuka olet, tai ainakin minulle kaveripyyntö, mutta kun sinä et uskalla, uhkailet vain anonyyminä, jos sinulla varaa laittaa minun ja perheeni nimet tänne mutta et omaasi olet vain trolli et muuta, en ikinä tule uskomaan yhtään juttua mitä tänne kirjoitat, en koskaan... hassua että sanoin vähän aikaa olevasi mies sanojesi takana, mitä et todellakaan ole.

        Kuka olisi niin hullu että tänne henkilökohtaisia tietojaan laittaisi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä helvetistä sinä resupekka keksit että teetätin laukun räätälillä, en teetättänyt se tuli ihan hyllystä, tutkin tuotteen ja maksoin käteisellä, miten sinä osamaksulla ja lainalla.

        Etkö muista mitä itse kerroit?

        "Kyllä on aito nahkainen, laukku ei vyölakku, olen sen verran kookas, joskus jopa 140kg että teetin, paikallisella räätärillä käsi työnä."

        Heh heh, sen verran kookas pallomaha, mutta et lihava.


    • Anonyymi

      Viittaan tietenkin tähän kuvaan https://ibb.co/6HrK5dB

      Tuossa pitäisi olla senssukalle todistusta tarpeeksi, mutta ei, luikkii räkänokka vain karkuun.

      Sai sentään ressukka aijattua tänään kuvan Paraisilta kuvassa ollen naapurin mummo-vainaan käsilaukku, jonka pölli mummolta omenavarkaissa käydessään 1982.

      Mutta voin vakuuttaa että ennen Saarialatoopin dopparilta kusi loppuu, kuin näemme kuvan kuksasta Chiang Maissa, aivan varmasti.

      • Anonyymi

        Mitä sinä minulle itket siitä että jos sinulla on ongelmia Senssun kanssa, nuo sinun jutut on muutenkin uskomattomia mikä vitun Saarialatoopi minä sinulle olen sinun pitäisi olla aikuinen terve aikuinen mies ei käytä tuollaista kieltä, se on häpeällistä sinulle itsellesi. Edelleenkin sinä olet minulle vain arvoton trolli, kunnes otat vastuun teoistasi, et sinä uskolla, ei tämä vituilu ole minultakaan henkeä vienyt eikä se vie sinultakaan, muista aina että olet kertonut olevasi 53 vuotias joten jumalauta käyttäydy sen mukaan kakara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä minulle itket siitä että jos sinulla on ongelmia Senssun kanssa, nuo sinun jutut on muutenkin uskomattomia mikä vitun Saarialatoopi minä sinulle olen sinun pitäisi olla aikuinen terve aikuinen mies ei käytä tuollaista kieltä, se on häpeällistä sinulle itsellesi. Edelleenkin sinä olet minulle vain arvoton trolli, kunnes otat vastuun teoistasi, et sinä uskolla, ei tämä vituilu ole minultakaan henkeä vienyt eikä se vie sinultakaan, muista aina että olet kertonut olevasi 53 vuotias joten jumalauta käyttäydy sen mukaan kakara.

        Älä sekoita kirjoittajia. Siis sinulla majurilla oli aikaa kaivella räätälin koordinaatit esiin Hua Hinista mutta sinulla ei ollut aikaa ottaa kuvaa siitä räätälin tekemästä laukusta, koska tiedät itsekin puhuneesi räätälistä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä minulle itket siitä että jos sinulla on ongelmia Senssun kanssa, nuo sinun jutut on muutenkin uskomattomia mikä vitun Saarialatoopi minä sinulle olen sinun pitäisi olla aikuinen terve aikuinen mies ei käytä tuollaista kieltä, se on häpeällistä sinulle itsellesi. Edelleenkin sinä olet minulle vain arvoton trolli, kunnes otat vastuun teoistasi, et sinä uskolla, ei tämä vituilu ole minultakaan henkeä vienyt eikä se vie sinultakaan, muista aina että olet kertonut olevasi 53 vuotias joten jumalauta käyttäydy sen mukaan kakara.

        Muistele insinöörimajuri mitä tarinoita olet täällä kertoillut ennenkuin kutsut ketään kakaraksi.
        Ei sellaisia tarinoita keksi kukaan täyspäinen edes kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistele insinöörimajuri mitä tarinoita olet täällä kertoillut ennenkuin kutsut ketään kakaraksi.
        Ei sellaisia tarinoita keksi kukaan täyspäinen edes kännissä.

        Niinkö katsohan 2010 peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekoita kirjoittajia. Siis sinulla majurilla oli aikaa kaivella räätälin koordinaatit esiin Hua Hinista mutta sinulla ei ollut aikaa ottaa kuvaa siitä räätälin tekemästä laukusta, koska tiedät itsekin puhuneesi räätälistä paskaa.

        Hauskasti lohkaistu tuo että ... Älä sekoita kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti lohkaistu tuo että ... Älä sekoita kirjoittajia.

        Sormet paukuttaa kirppisnäppistä mutta ei tule räätälin laukusta kuvaa eikä Chiang Maista yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormet paukuttaa kirppisnäppistä mutta ei tule räätälin laukusta kuvaa eikä Chiang Maista yhtään mitään.

        Tässä neidille laukkujen mallia täältä Chiang Maista https://www.youtube.com/watch?v=PH9TohVle18 Meillä on räätälillä teetetyt sivulaukut laatumoottoripyörissä. Ei tartte mitään rupisia reppuja pitää selässä, reppana.
        Niin vastaohjauksen suuntaa osoittavat hapsut sarvien päissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä neidille laukkujen mallia täältä Chiang Maista https://www.youtube.com/watch?v=PH9TohVle18 Meillä on räätälillä teetetyt sivulaukut laatumoottoripyörissä. Ei tartte mitään rupisia reppuja pitää selässä, reppana.
        Niin vastaohjauksen suuntaa osoittavat hapsut sarvien päissä.

        Voi voi sentään, että viitsit, no eihän bimboilla ole mitään rajaa kun paniikkikohtausta pukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi sentään, että viitsit, no eihän bimboilla ole mitään rajaa kun paniikkikohtausta pukkaa.

        Juu juu sentään, mutta me, NumBalli tai sensukka, me alamme heti toimimaan, räps räps,, vittukhiaisentään, kun heräämme, laatu aamu kaffeille, täällä thaimaassa, apina.


    • Anonyymi

      Hinurit käyttää olkalaukkuja.

    • Anonyymi

      Kuikka Koponen käytti Kuikan nahkasta tehtyä laukkua Savon Pattayalla.

    • Anonyymi

      Kun laukku on niin suuren kiinnostuksen kohteena päätin ottaa siitä vielä kuvan, lisukkeeksi laitoin mitä siellä säilytän, huomaa kassakaapin avain ei mikään tallelokero, joka on sitä tukevampaa tekoa, säilytän siellä kaikenlaisia tarpeita, ettei varas vie niitä, kuten esimerkiksi tekniikaan maailman ja aku ankan vuosi kertaa 1973... aikaisemmin piilottelin tex willerin numeroita sinne sun tänne mutta en saanut kunnolla öisin nukuttua kun varkaat pelotti... että vievät aarteeni... ynnä muuta tarpeellista, avain on varapatterin vieressä. kaapin ovi on 15cm... terästä...
      By NumBall HHN 61v.
      ps. kai ymmärrät että tämä on sarkasmia.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta katsos kun kuva pääsi unohtumaan, joten läimäytän sen tässä framelle. https://aijaa.com/VwgdkU ....

        Tuolla tehdasvalmistella naisten laukulla ei ole mitään tekemistä sen Irwin- nahkaräyskän
        kanssa joka sinulla oli olalla siinä kuvassa. Ei ole räätäliä nähnytkään.

        Sivupersoonasi höpisi Harleyn sivulaukuista, mutta laittoikin youtube- videon "framelle"
        eikä kuvaa laisinkaan. Olipa yllätys.

        Myös lelusensein "supervesijetit" olikin youtube- video. Savosta on vaikeaa palvelutalosta käsin kuvata mitään.

        Miksi käytät naisten käsilaukkua?


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Tuolla tehdasvalmistella naisten laukulla ei ole mitään tekemistä sen Irwin- nahkaräyskän
        kanssa joka sinulla oli olalla siinä kuvassa. Ei ole räätäliä nähnytkään.

        Sivupersoonasi höpisi Harleyn sivulaukuista, mutta laittoikin youtube- videon "framelle"
        eikä kuvaa laisinkaan. Olipa yllätys.

        Myös lelusensein "supervesijetit" olikin youtube- video. Savosta on vaikeaa palvelutalosta käsin kuvata mitään.

        Miksi käytät naisten käsilaukkua?

        Käytän naosten käsilaukkua koska minussa on hieman hinurin vikaa.
        NumBall 61V


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Tuolla tehdasvalmistella naisten laukulla ei ole mitään tekemistä sen Irwin- nahkaräyskän
        kanssa joka sinulla oli olalla siinä kuvassa. Ei ole räätäliä nähnytkään.

        Sivupersoonasi höpisi Harleyn sivulaukuista, mutta laittoikin youtube- videon "framelle"
        eikä kuvaa laisinkaan. Olipa yllätys.

        Myös lelusensein "supervesijetit" olikin youtube- video. Savosta on vaikeaa palvelutalosta käsin kuvata mitään.

        Miksi käytät naisten käsilaukkua?

        Taitaa kyllä olla hieman kookas naisen käsilaukuksi, mutta minulle on varsin passeli, se mikä oli siinä kuvassa aikaisemmin niiden banaanipuiden katveessa muuten omia, maksettu käteisellä just pukkasi kolme terttua puolikypsiksi, osa jo kypsiä, laukku on hyvä kanssa mutta jo hieman kulahtanut, ostin se 10 vuotta sitten, paljon ollut mukana matkoilla mutta on vielä tuolla kaapissa, hyvää jussia, kuitenkin sinne missä oletkin, Hua Hin hiljenee vähäksi aikaa.


      • 20-10 kirjoitti:

        Tuolla tehdasvalmistella naisten laukulla ei ole mitään tekemistä sen Irwin- nahkaräyskän
        kanssa joka sinulla oli olalla siinä kuvassa. Ei ole räätäliä nähnytkään.

        Sivupersoonasi höpisi Harleyn sivulaukuista, mutta laittoikin youtube- videon "framelle"
        eikä kuvaa laisinkaan. Olipa yllätys.

        Myös lelusensein "supervesijetit" olikin youtube- video. Savosta on vaikeaa palvelutalosta käsin kuvata mitään.

        Miksi käytät naisten käsilaukkua?

        Lapsellista höpinää Neito Belörff.
        Sinun sivupersoonasi niitä sivulaukkuja ja muuta juutuupia palstalle lataa, en vaivaudu niitä edes katsomaan, mutta katsele sinä.
        Minä huvikseni laitoin Moparin työkalulaukusta valokuvan.
        En viitsi muuta ...


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Lapsellista höpinää Neito Belörff.
        Sinun sivupersoonasi niitä sivulaukkuja ja muuta juutuupia palstalle lataa, en vaivaudu niitä edes katsomaan, mutta katsele sinä.
        Minä huvikseni laitoin Moparin työkalulaukusta valokuvan.
        En viitsi muuta ...

        Hyvää jussia sinne Chiang Maihin.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Lapsellista höpinää Neito Belörff.
        Sinun sivupersoonasi niitä sivulaukkuja ja muuta juutuupia palstalle lataa, en vaivaudu niitä edes katsomaan, mutta katsele sinä.
        Minä huvikseni laitoin Moparin työkalulaukusta valokuvan.
        En viitsi muuta ...

        "Hua hin hiljenee vähäksi aikaa" Sitä hiljaisuutta kesti ihan 6 minuuttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa kyllä olla hieman kookas naisen käsilaukuksi, mutta minulle on varsin passeli, se mikä oli siinä kuvassa aikaisemmin niiden banaanipuiden katveessa muuten omia, maksettu käteisellä just pukkasi kolme terttua puolikypsiksi, osa jo kypsiä, laukku on hyvä kanssa mutta jo hieman kulahtanut, ostin se 10 vuotta sitten, paljon ollut mukana matkoilla mutta on vielä tuolla kaapissa, hyvää jussia, kuitenkin sinne missä oletkin, Hua Hin hiljenee vähäksi aikaa.

        Peräpukamat sulla pukkasi tertuiksi, punkero. Ilmiselvä naisten käsilaukku, ei kahta sanaa. Naisellinen on sisältökin.

        Tässä videossa sensei kertoo elämästään Chiang Maissa nahkaisten sivulaukkujensa kanssa.
        https://www.youtube.com/watch?v=fQucAC12mg4


    • Anonyymi

      Lerpan tyhjistä pusseista tehty laukku oli erään Thai Ladyn kädessä.

    • "Hua Hin hiljenee vähäksi aikaa"

      Vaihteeksi jumalkompleksi päällä. Nyt paksukeijo on "Hua Hin"

      • Anonyymi

        Viskiä navanlämpöisenä sbugella


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe