Missä on Tuukka Edward Taipale?

Tätä kysyy tässä eräs kansalaisaktivisti:
https://www.youtube.com/watch?v=wtF0hC2Tkzl

Kysyn tätä teiltä pastalaisilta koska joukoissanne on varmasti monia jotka tuntevat tämä puolueenne nousevan kyvyn..?
Loistava esiintulo koko kansan tietoisuuteen mutta sitten häipyi kuuluisuutensa kynnyksellä.
Mediatkin on vaiennettu tapauksen tiimoilta....

35

24937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi aloittaja on laittanut linkin videoon. jota ei ole?

      • Anonyymi

        Minä ehdin katsoa sen videon mutta kuten aloittaja totesi niin kaikki tiedotusvälineet on totaalivaiennettu nyt asian tiimoilta joten tietysti tuo videokin poistettiin vikkelään.

        Siinä uskallettiin mainita jopa Suojelupoliisin johtaja Antti Pelttarikin muutamaan kertaan.
        Hänhän oli "sattumalta" juuri sillä paikalla oikealla hetkellä.
        Antoi mm. Taipaletta kiinniottaneille poliiseille ohjeita varoittaen liiallisesta poviruhjonnasta jota nämä aina innolla antavat maahan painetuille kansalaisille.


      • Anonyymi

        Video on vielä nähtävillä WhiteRabbitlnc- kanavalla.
        Otsikko on Missä on Tuukka Edvard Taipale


    • Anonyymi

      No "latauksilla"tietysti,jotta jaksaa uusia konnuuksia.
      J.K...Morsmaikku laitto !!

    • Anonyymi

      Missä on Tuukka? Ei oo kuulunut mitään ylläriylläri... Onkohan elossa ees enää

    • Anonyymi

      Mitä se kellekään tuntemattomalle kuuluu missä hän on?
      Kylläpä ihmiset ovat uteliaita toisten elämästä.
      Tirkistelettekö naapurien postiluukuistakin jos naapuria ei hetkeen näy?!

      • Anonyymi

        Vittu jos melkeen tappaa kymmeniä ihmisiä niin prkl voi olla että kiinnostaa missä tollanen molopää on nykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu jos melkeen tappaa kymmeniä ihmisiä niin prkl voi olla että kiinnostaa missä tollanen molopää on nykyään

        Nii voiki, melkeen ainaski.

        Miten vittu melkeen tapetaan kymmeniä ihmisiä?

        Voi prkele jotain tietty melkein kiinnostaakin molot. Mutta miksi täällä ne molot kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Kyllä kai tuollanen " hörhö "kuuluu ja näkyy. Vaikka olis suljetulla.
        Toovottavasti on ikuisesti kortti pois.


    • Anonyymi

      Miksi et vastaa Youtubessa, piruako noita juttuja sieltä tänne kopsaat.

    • Anonyymi

      Oliko Tuukan kaahailu väkijoukkoon Vappuna terroristinen teko, kun huuteli jälkeenpäin vielä uskonnollisia mantroja.

      • Anonyymi

        Ei saa syytettä terrorismista. 10 taponyritystä + liuta pienempiä rikkeitä. Tuukka itse voi vain tietää mantrasiko kristillisiä mantroja ennen kaahailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa syytettä terrorismista. 10 taponyritystä liuta pienempiä rikkeitä. Tuukka itse voi vain tietää mantrasiko kristillisiä mantroja ennen kaahailua.

        Mitäs jos olisi kolarin jälkeen huudellut Allahia? Kyllä varmaan olisi terroristi.


      • Anonyymi

        Eiköhän nää mantrat liittynyt psykoosiin, nii kuin hyvin usein jumalallisuus nousee psykoottisten puheissa esille. Sen lisäks on itse lesta


      • Anonyymi

        Kun huuteli jotain " jumalan nimeen" niin sehän nyt on kuin " allahu akbar" joka tarkoittaa " jumala on suuri" niin melkein sama, koska molemmat tarkoittaa että " jumala on tämä teon suojelija, hän joka on kaikkein suurin" = nyt jumala saa lahjan, uhrin.


    • Anonyymi

      Moktar katsoo Alfa-tv:tä
      Moktar.Gubta
      2022-11-28 21:20:16

      Minua on moneen kertaa neuvottu täällä, että katso Moktar Alfa-tv:stä sitä tai tätä. Erityisesti Ukkolan vuodatusten on sanottu olevan kovin opettavaisia ja tarpeellisia minun paatuneelle sielulleni. Olen vain ämpylöinyt vastaan ja jyrkästi kieltäytynyt.

      Kyllä nyt kaduttaa. Voinhan minä Alfaa katsoa, ei se mikään iso vaiva ole. Ja ainahan on mahdollista että opin jotakin uutta.

      Varasin siis tänään lasin muumilimsaa ja vadin popcornia, asetuin mukavasti nojatuoliin ja aloin katsomaan Alfaa. Arvatkaas mitä sieltä tuli? Ei niin mitään. Ruutu pysyi mustana. Alfa-tv on konkassa.

      Muistattekos mitä minä sanoin!
      Huutonarua kaksi varttia. ;)
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 10:06:59
      UUSI

      No jopas jotakin. Pojiltako menikin jauhot suuhun.

      Jatkan aina välillä tätä Alfa-TV:n katsomistani . Nykyisellään Alfa on mitä mainioin TV-kanava. Erityisesti pidän siitä osuudesta, minkä Ukkola on nyt kanavalla saanut.

      Voi Mooses!
      Huutonaurua lisää. ;)
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 14:41:20
      UUSI

      Anonyymi kirjoitti:

      Tiedän kaupunginvaltuutettuja sekä kansanedustajia jotka vaativat ettei Helsingin kaupunki saisi ostaa mitään Israililaisilta (Juutalaisten) yrityksiltä!
      Olivat näitä Moktar Abdulkarimin ylistämiä uskonveljiä….

      Psalmi 81:
      -Kuule, kansani, minä varoitan sinua.
      Kunpa kuulisit minua, "Israil"!
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 14:45:05
      UUSI

      Älkääpä nyt turhaan mussuttako.

      Katsoin juuri puoli tuntia Afla-tv:tä. Kylläpä tuntui mukavalta. Tällaista Sanna Ukkolaa katselee ja kuuntelee ihan mielikseen.

      Taidanpa ottaa tämän Alfan katselun päivärutiineihini.
      Parhain terveisin, Moktar. ;)
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 19:09:43
      UUSI

      Onhan se olemassa - RT . aiempi Russia Today- TV-kanavat.
      Dosentti voi tarvittaessa kertoa lisää.

      Parhain terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi

        Miten sekaisin on ihminen joka stalkkaa mm. omaa nikkiään?


    • Anonyymi

      Istuu ensin pienen tuomion tapon yrityksestä ja sitten siirtyy kokkareista persuihin, jossa rikostausta on ehtona puoluejäsenyyteen.

      • Anonyymi

        eli kuin imaamien johtamassa yhteisössä?

        kovasti on sitten kepulaislestaadioon viittaavaa toimintaa


    • Anonyymi

      😖🫣?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Väisty pois luotani saaaaataaaanaaaa

    • Anonyymi

      Ilmoittivat, että Tuukka syyntakeeton. Onkoha työelämässä muina miehinä nyt?

      • Anonyymi

        vastuu hommissa


    • Anonyymi

      Tämä ei ole mikään treffipalsta.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen tapaus… ihmeellisen paljon tekijää suojellaan. Herää paljon kysymyksiä, kun tutkii herran taustoja.

      • Anonyymi

        Mihin uskonnolliseen lahkoon T.T kuuluu. Suojelupoliisin Pelttarikin oli heti paikalla.
        Jos Taipale oli etninen maahnmuuttaja, niin kaikki huutaisivat terroristia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin uskonnolliseen lahkoon T.T kuuluu. Suojelupoliisin Pelttarikin oli heti paikalla.
        Jos Taipale oli etninen maahnmuuttaja, niin kaikki huutaisivat terroristia.

        Hyviä weljiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä weljiä?

        Olisiko Round Table?


    • Anonyymi

      https://twitter.com/PankFrappa/status/1520662914709008386

      Aikaisemmin oli persujen aluevaaliehdokkaana ja Riitta Korholan avustajanakin. Korhola varmaan johtanut harhaan. Yleensä, kun nyt syyntakeettomana tuomittu, paluu ihmisten kirjoille kestää vuosia, jos sitten ikinä palaakaan.
      Aikna ei selviä, miksi vintti pimenee mutta ei se nyt hetkessä tapahdu .

    • Anonyymi

      Tämä Tuukka siis sai kihloihin oli mennyt sinä kaahauspäivänä.
      Menivät varmaan kiireellä naimisiin kaahailun jälkeen kun kihlatusta puhuttiin että" vaimo" sitä ja tätä ym.
      Mutta totuutta ei kukaan sano vaan että köytös oli " omituista" peittäen oikean "ylikiihottuneen " yleisemmin " euforinen" joka viittaa että jotain aineita on otettu. Voihan hasiskin aiheuttaa joillekin psykoosin.
      Että seliseli-ukkeli jäi " matkalle" .

      • Anonyymi

        Kyseessä ollessa salaliittohörhö joita itsekkin edustat..


    • Anonyymi

      Katosi kuin tuukka tuuleen

    • Anonyymi

      Jäbällä on IG:ssä vielä 2467 seuraajaa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe