Missä on Tuukka Edward Taipale?

Tätä kysyy tässä eräs kansalaisaktivisti:
https://www.youtube.com/watch?v=wtF0hC2Tkzl

Kysyn tätä teiltä pastalaisilta koska joukoissanne on varmasti monia jotka tuntevat tämä puolueenne nousevan kyvyn..?
Loistava esiintulo koko kansan tietoisuuteen mutta sitten häipyi kuuluisuutensa kynnyksellä.
Mediatkin on vaiennettu tapauksen tiimoilta....

31

22626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi aloittaja on laittanut linkin videoon. jota ei ole?

• Anonyymi

Minä ehdin katsoa sen videon mutta kuten aloittaja totesi niin kaikki tiedotusvälineet on totaalivaiennettu nyt asian tiimoilta joten tietysti tuo videokin poistettiin vikkelään.

Siinä uskallettiin mainita jopa Suojelupoliisin johtaja Antti Pelttarikin muutamaan kertaan.
        Hänhän oli "sattumalta" juuri sillä paikalla oikealla hetkellä.
        Antoi mm. Taipaletta kiinniottaneille poliiseille ohjeita varoittaen liiallisesta poviruhjonnasta jota nämä aina innolla antavat maahan painetuille kansalaisille.

• Anonyymi

Video on vielä nähtävillä WhiteRabbitlnc- kanavalla.
        Otsikko on Missä on Tuukka Edvard Taipale

• Anonyymi

No "latauksilla"tietysti,jotta jaksaa uusia konnuuksia.
      J.K...Morsmaikku laitto !!

• Anonyymi

Missä on Tuukka? Ei oo kuulunut mitään ylläriylläri... Onkohan elossa ees enää

• Anonyymi

Mitä se kellekään tuntemattomalle kuuluu missä hän on?
      Kylläpä ihmiset ovat uteliaita toisten elämästä.
      Tirkistelettekö naapurien postiluukuistakin jos naapuria ei hetkeen näy?!

• Anonyymi

Vittu jos melkeen tappaa kymmeniä ihmisiä niin prkl voi olla että kiinnostaa missä tollanen molopää on nykyään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu jos melkeen tappaa kymmeniä ihmisiä niin prkl voi olla että kiinnostaa missä tollanen molopää on nykyään

Nii voiki, melkeen ainaski.

Miten vittu melkeen tapetaan kymmeniä ihmisiä?

Voi prkele jotain tietty melkein kiinnostaakin molot. Mutta miksi täällä ne molot kiinnostaa.

• Anonyymi

Kyllä kai tuollanen " hörhö "kuuluu ja näkyy. Vaikka olis suljetulla.
        Toovottavasti on ikuisesti kortti pois.

• Anonyymi

Miksi et vastaa Youtubessa, piruako noita juttuja sieltä tänne kopsaat.

• Anonyymi

Oliko Tuukan kaahailu väkijoukkoon Vappuna terroristinen teko, kun huuteli jälkeenpäin vielä uskonnollisia mantroja.

• Anonyymi

Ei saa syytettä terrorismista. 10 taponyritystä + liuta pienempiä rikkeitä. Tuukka itse voi vain tietää mantrasiko kristillisiä mantroja ennen kaahailua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa syytettä terrorismista. 10 taponyritystä liuta pienempiä rikkeitä. Tuukka itse voi vain tietää mantrasiko kristillisiä mantroja ennen kaahailua.

Mitäs jos olisi kolarin jälkeen huudellut Allahia? Kyllä varmaan olisi terroristi.

• Anonyymi

Eiköhän nää mantrat liittynyt psykoosiin, nii kuin hyvin usein jumalallisuus nousee psykoottisten puheissa esille. Sen lisäks on itse lesta

• Anonyymi

Kun huuteli jotain " jumalan nimeen" niin sehän nyt on kuin " allahu akbar" joka tarkoittaa " jumala on suuri" niin melkein sama, koska molemmat tarkoittaa että " jumala on tämä teon suojelija, hän joka on kaikkein suurin" = nyt jumala saa lahjan, uhrin.

• Anonyymi

Moktar katsoo Alfa-tv:tä
      Moktar.Gubta
      2022-11-28 21:20:16

Minua on moneen kertaa neuvottu täällä, että katso Moktar Alfa-tv:stä sitä tai tätä. Erityisesti Ukkolan vuodatusten on sanottu olevan kovin opettavaisia ja tarpeellisia minun paatuneelle sielulleni. Olen vain ämpylöinyt vastaan ja jyrkästi kieltäytynyt.

Kyllä nyt kaduttaa. Voinhan minä Alfaa katsoa, ei se mikään iso vaiva ole. Ja ainahan on mahdollista että opin jotakin uutta.

Varasin siis tänään lasin muumilimsaa ja vadin popcornia, asetuin mukavasti nojatuoliin ja aloin katsomaan Alfaa. Arvatkaas mitä sieltä tuli? Ei niin mitään. Ruutu pysyi mustana. Alfa-tv on konkassa.

Muistattekos mitä minä sanoin!
      Huutonarua kaksi varttia. ;)
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 10:06:59
      UUSI

No jopas jotakin. Pojiltako menikin jauhot suuhun.

Jatkan aina välillä tätä Alfa-TV:n katsomistani . Nykyisellään Alfa on mitä mainioin TV-kanava. Erityisesti pidän siitä osuudesta, minkä Ukkola on nyt kanavalla saanut.

Voi Mooses!
      Huutonaurua lisää. ;)
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 14:41:20
      UUSI

Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kaupunginvaltuutettuja sekä kansanedustajia jotka vaativat ettei Helsingin kaupunki saisi ostaa mitään Israililaisilta (Juutalaisten) yrityksiltä!
      Olivat näitä Moktar Abdulkarimin ylistämiä uskonveljiä….

Psalmi 81:
      -Kuule, kansani, minä varoitan sinua.
      Kunpa kuulisit minua, "Israil"!
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 14:45:05
      UUSI

Älkääpä nyt turhaan mussuttako.

Katsoin juuri puoli tuntia Afla-tv:tä. Kylläpä tuntui mukavalta. Tällaista Sanna Ukkolaa katselee ja kuuntelee ihan mielikseen.

Taidanpa ottaa tämän Alfan katselun päivärutiineihini.
      Parhain terveisin, Moktar. ;)
      Moktar.Gubta
      2022-11-29 19:09:43
      UUSI

Onhan se olemassa - RT . aiempi Russia Today- TV-kanavat.
      Dosentti voi tarvittaessa kertoa lisää.

Parhain terveisin, Moktar. ;)

• Anonyymi

Miten sekaisin on ihminen joka stalkkaa mm. omaa nikkiään?

• Anonyymi

Istuu ensin pienen tuomion tapon yrityksestä ja sitten siirtyy kokkareista persuihin, jossa rikostausta on ehtona puoluejäsenyyteen.

• Anonyymi

eli kuin imaamien johtamassa yhteisössä?

kovasti on sitten kepulaislestaadioon viittaavaa toimintaa

• Anonyymi

😖🫣?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Väisty pois luotani saaaaataaaanaaaa

• Anonyymi

Ilmoittivat, että Tuukka syyntakeeton. Onkoha työelämässä muina miehinä nyt?

• Anonyymi

vastuu hommissa

• Anonyymi

Tämä ei ole mikään treffipalsta.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen tapaus… ihmeellisen paljon tekijää suojellaan. Herää paljon kysymyksiä, kun tutkii herran taustoja.

• Anonyymi

Mihin uskonnolliseen lahkoon T.T kuuluu. Suojelupoliisin Pelttarikin oli heti paikalla.
        Jos Taipale oli etninen maahnmuuttaja, niin kaikki huutaisivat terroristia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin uskonnolliseen lahkoon T.T kuuluu. Suojelupoliisin Pelttarikin oli heti paikalla.
        Jos Taipale oli etninen maahnmuuttaja, niin kaikki huutaisivat terroristia.

Hyviä weljiä?

• Anonyymi

https://twitter.com/PankFrappa/status/1520662914709008386

Aikaisemmin oli persujen aluevaaliehdokkaana ja Riitta Korholan avustajanakin. Korhola varmaan johtanut harhaan. Yleensä, kun nyt syyntakeettomana tuomittu, paluu ihmisten kirjoille kestää vuosia, jos sitten ikinä palaakaan.
      Aikna ei selviä, miksi vintti pimenee mutta ei se nyt hetkessä tapahdu .

• Anonyymi

Tämä Tuukka siis sai kihloihin oli mennyt sinä kaahauspäivänä.
      Menivät varmaan kiireellä naimisiin kaahailun jälkeen kun kihlatusta puhuttiin että" vaimo" sitä ja tätä ym.
      Mutta totuutta ei kukaan sano vaan että köytös oli " omituista" peittäen oikean "ylikiihottuneen " yleisemmin " euforinen" joka viittaa että jotain aineita on otettu. Voihan hasiskin aiheuttaa joillekin psykoosin.
      Että seliseli-ukkeli jäi " matkalle" .

• Anonyymi

Kyseessä ollessa salaliittohörhö joita itsekkin edustat..

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90