Oinaita haukutaan syyttä suotta

Anonyymi

Miksi monet pitävät oinaita jotenkin muita huonompina? En ymmärrä, ei se horoskooppi oletuksena tee kenestäkään toista huonompaa, miksi sitten oinasta pidetään monesti sellaisena?

3

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset eivät tunne astrologia. Oikean horoskoppi merkin saa kun tutkituta se astrolokilla. On sytymäaika siis kellon aika ,päivä,kuukausi, vuosi.Ihmiset vaan lukevat lehtien analysiä eri horoskoppi merkit ja sietä poimivat heikot kohdat merkin alla syntyneistä.Uskotelevat nitä kuin lukisivat ramatua, Tuo ihminen on selainen kun yleiset horoskoppit kerran sanoo.Itse olen kala, joten kalassa julkinen horoskopi ,on taipuvaine alkon ja melankoliin. Joten olen juoppo ja hullu,sisareni mielestä.Sanohan horoskopit niin. valitetavasti koskan en kunigas alkoa käytänyt ja lääkäri ei diaknisoinut minua huluksi!Ainoa mitä en tee en nuole kenenkän persettä,en kumarra rahaa ja titeleitä. Se varman sitten heikkous naisella?Fimitähti Usa. Mae Westi lausi aviolitto on laitos,en ole laitos kypsä.Sepä se en sido itseäni sormuksin,Rakaus kun on kuista,mutta kohde voi vaihtua milloin vain!Omilani pärjään ydin. Vaikka ei ole isoa tauluteeve ei aitoja mattoja lattioissa. Ei valkoista soffaa ja ruokapöytää.Ei Aarnion muovi lamppuja.Ei arabian astiastoa tai teemaa, satka Pentik. Mutta omillani pärjään ja pärjännyt .

    • Anonyymi

      "Miksi monet pitävät oinaita jotenkin muita huonompina? "

      Koska oinaissa on harvinaisen paljon varsinaisia pässejä.

      • Anonyymi

        Joka horoskoopista löytyy sekä kivoja että vittumaisia ihmisiä, ei pelkästään oinasta. Itse tunnen monta kivaa ja ystävällistä oinasta. Monista muista merkeistä löytyy paljon veemäisempiä tyyppejä kuin oinaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe