Suostuisitko ujuttamaan mulukkusi ripuliseen persereikään?

Anonyymi

Haittaako jos perse paskainen?

6

748

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskallan ja ei haittaa jutellaan ig:ssä nimi Lego ritari

    • Anonyymi

      Pidän peppupanoista. En kyllä vaadi niitä jos mies ei osoita kiinnostusta oma aloitteisesti. Poikaystäväni on kiinnostunut peppujutuista. Outoa kyllä hän on erikseen kieltänyt suolen huuhtelun. Jotenkin se likaisuus saa hänet ihan kiimaiseksi.

      • Anonyymi

        Just niin, tämän palstan kiimaisilla pervoilla ei ole mitään tolkkua mihin niitä vehkeitään työntää. Ei se kulli mikään paskatalikko ole , jotkut nykyään tarttis jostain aikuisneuvolasta käyttöohjeet vehkeilleen kun oma harkinta ei toimi. 🙈


      • Anonyymi

        Itse pidän siitä, että paikat on puhtaana, kun pannaan, mutta harvoinpa tuo pylly on ollut huuhdeltu kun sinne tulee työnnettyä. Parasta on sellaiset extrmpore persepanot kenttäolosuhteissa, esimerkiksi panin tyttöystävää festareilla perseeseen, no justiin niin tunkkaista ja hikistä, kuin se homma siellä onkaan, ai että, muistan vieläkin kuin riettaalta se tuntui... Samoin kun veneiltiin ja ei ollut mahdollisuuksia kunnon suihkuihin ym, niin aina lastit pyllyyn. Spermat oli helpompi piereskellä pois, kuin että pillu valuttaisi pitkin päivää. En tiedä, kun en ollut vastaanottajana, mutta näin minun annettiin ymmärtää... ja työnnän kyllä perseeseen, jos lupa tulee, oli se pesty tai huuhdeltu tai ei...


    • Anonyymi

      Se ei haittaa vaikka kulli vähän kakkaantuu mutta jostain syystä veriseen pilluun ei menkkojen aikana tee yhtään mieli kikkeliä tunkea

      • Anonyymi

        Menkkojen aikana pannaankin kakkosluukkuun. Se on aivan loistavin vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe