Minulla on perintönä saatu moottorisaha Raket vuosimallia 1962. Pienellä fiksauksella sen saanee käyntiin. Ajattelin osallistua karhunveistokisaan. Kerta se olisi ensimmäinenkin.
Karhuveistokisa
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Miten ois jos kaikki sahais jollain akku sähkösahalla,ois ainakin hiljaisempaa😄
- Anonyymi
min olisi jos kukaan ei sahais ollenkaan, olis vielä hiljaisempaa.
- Anonyymi
Käsisahaveisto kisat🤣
- Anonyymi
Eikö se karhu suutu, jos sitä alkaa veistelemään?
- Anonyymi
Minäkin voisin osallistua kisaan. Jo nuorukaisena teroitin heinäseipäitä kirvellä, joten kokemusta olisi. Jostain kun saisin halvalla moottorisahan.
- Anonyymi
Kyllä sitä melua taas tulee ja sahanpurua, Eikös sahanpuru ole ongelmajätettä kun käytetään teräketjuöljyä
- Anonyymi
Bio öljyä taitavat noissa enemmän kyllä käyttää uskoisin, en toki tiedä käyttääkö kaikki.
- Anonyymi
Ja melua tähän kylään saisi tulla vaikka enemmänkin, hiljaisuutta saa kyllä talvella kuunnella ihan omiksi tarpeiksi. Jos haluaa vielä hiljaisempaa nin pitää muuttaa maalle..🤣 metropolin syke ei anna armoa..😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741