Nordean verkkopankki ei toimi

Anonyymi

Pidemmän ajan on ollut vaikeuksia päästä kotitietokoneelta verkkopankkiin. Kone jää "login" tilaan ja ruutu menee valkoiseksi.
Kolmella eri selaimella yrittänyt, ei pääse.
Nordean ohjeitten mukan on tyjennetty välimuistia ja taas yritetty, mutta paskat!!! Neuvontapuhelimessa naisihminen ei tiedä sen enempää kuin mitä olen jo yrittänyt, mutta eurot tikittää niinkauan kun linja on auki.
Onko Nordea palvelunestohyökkäyksen alla, vai mitä on vika.
Pärjään sillä että olen "puhelinpankin" avulla siertänyt S-tilille isomman summan. Tekisi mieli vaihtaa pankkia kokonaan mutta sekin on oma hommaansa.
Voiko syy olla Avastin virustorjunnassa? Onko joku sulkupaikka joka vaikuttaa tähän.

33

3218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykypäivän pankkiasiointia

      • Anonyymi

        Kehitys jatkuu, valmista ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitys jatkuu, valmista ei tule

        Valmis ei tarkoita lopullinen


      • Anonyymi

        Sulla kävi tuuri 20 min jonotuksen jäleen sain Narsitin psakan : Opettele käyttämään puhelinta. No puhelinta ei tarvinnut asiaan ollenkaa Pisti jonottamaan toiset 20 min ja kun päästiin asiaan eikä haluttu palvella katkesi puhelu. Tietääkö kukaan missä NORDEAN laihanhoito palvelut sijaitsee Fyysisti pin sitä piipahtaa se kun 4 päivää yrittä konttorin suljetuista ovista tai puhelinpalvelusta joka loppuu kun asia ei ole mieluinen.


    • Anonyymi

      Kato nordeasta on jo alkanut.

      • Anonyymi

        Ei toiminut maksuautomaattikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminut maksuautomaattikaan

        Laskujen maksaminen on lopetettava, kunnes se voidaan tehdä häiriöttä. Alkaa mitta olla täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskujen maksaminen on lopetettava, kunnes se voidaan tehdä häiriöttä. Alkaa mitta olla täynnä.

        Saatava valtion pankki


    • Anonyymi

      Silti tämä ongelma johtuu sinun kotitietokoneesta ja edes valtiollisen roskapankin toimintaan ei kuulu asiakkaiden tietokoneiden korjaus.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät/luulet? Olet nolla (0)


    • Anonyymi

      Onhan kehitys helpottanut montaa asiaa.
      -Ennen piti olla käteistä mukana, jos kortti ei toimi. Nyt on hyvä olla kortti mukana, jos käteinen ei toimi.
      -Puhelimella voi maksaa 99% paikoista, eli jäätelöllä käydessä ei tarvitse olla kuin puhelin mukana
      -Mobiilipankilla voi maksaa laskun helposti, lukea viivakoodin jne, tarkistaa tilin saldon jonottamatta kaupan tuulikaapissa, muokata kortin turvarajoja…

      Pöytätietokonekin on nykyään monelle vain asunnon lämmittämiseen/pelikäyttöön.

      • Anonyymi

        Jospa ne myös toimisivat aina kun tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ne myös toimisivat aina kun tarvitaan.

        Tähän mennessä on toiminut. Tosin edelliset 9 vuotta ollut op asiakas


      • Anonyymi

        "Puhelimella voi maksaa 99% paikoista, eli jäätelöllä käydessä ei tarvitse olla kuin puhelin mukana"

        "Hienoa" tekniikan edistystä todellakin, joka tarkoittaa sitä että joka ainoasta tekemisestä jää suunnilleen ikuinen digijälki (paikka ja aikakin) osaksi laajemmin ja tarkemmin yksilöllisesti profiloitavaa seurantaa.

        Kolmannetkin osapuolet, kuten Google ja FB & Co (ja ties mitkä luuriin asennetut sovellukset) tykkäävät digiseurantansa ja profilointimahdollisuuksiensa laajentumisesta, sillä nehän tuppaavat skannaamaan suunnilleen kaiken puhelimella tehdyn.

        Itse käytän mahdollisimman paljon käteistä arjessa, viikko-safkaostoksia tai hieman suurempi maksuja lukuunottamatta, kuten tankkaus, auton huolto jne.

        Tilasin Visankin ilman lähimaksuominaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puhelimella voi maksaa 99% paikoista, eli jäätelöllä käydessä ei tarvitse olla kuin puhelin mukana"

        "Hienoa" tekniikan edistystä todellakin, joka tarkoittaa sitä että joka ainoasta tekemisestä jää suunnilleen ikuinen digijälki (paikka ja aikakin) osaksi laajemmin ja tarkemmin yksilöllisesti profiloitavaa seurantaa.

        Kolmannetkin osapuolet, kuten Google ja FB & Co (ja ties mitkä luuriin asennetut sovellukset) tykkäävät digiseurantansa ja profilointimahdollisuuksiensa laajentumisesta, sillä nehän tuppaavat skannaamaan suunnilleen kaiken puhelimella tehdyn.

        Itse käytän mahdollisimman paljon käteistä arjessa, viikko-safkaostoksia tai hieman suurempi maksuja lukuunottamatta, kuten tankkaus, auton huolto jne.

        Tilasin Visankin ilman lähimaksuominaisuutta.

        Se lähimaksuko sinua seuraa?


    • Anonyymi

      "Pidemmän ajan on ollut vaikeuksia päästä kotitietokoneelta verkkopankkiin. Kone jää "login" tilaan ja ruutu menee valkoiseksi."

      Hieman vaikea sanoa onko ongelma jokin pankin tilapäinen "bitti poikittain" juttu vai koneen asetuksien puolella; palomuuri, antivirus, mainosten blokkaaja ymv.

      Tai oletko vanhongossa valinnut väärin tunnistautumistavan, kun siellä kait edelleen on vaihtoehdot, softa, tunnuslukulaite tai paperilista, ainakin vanhemmassa pankkisivuversiossa.

      Omalla kohdalla Nordea on toiminut ok, mutta hyvin harvoin sinne tulee kirjauduttua ja käytössä:

      Linux, Firfox, AdBlock Plus, NoScript, sekä tunnuslukulaite tai paperilista ja viimeksikin menin vanhalla pankkisivulla, kun tarjoilee uuttakin.

      • Anonyymi

        Niin, lisäkyssäri, mitä tuo "pidemmän aikaa" tarkemmin sanottuna tarkoittaa?

        Olisiko jokin mahdollinen koneesi softan automaattinen päivitys sekoittanut jotakin, kuten asetuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, lisäkyssäri, mitä tuo "pidemmän aikaa" tarkemmin sanottuna tarkoittaa?

        Olisiko jokin mahdollinen koneesi softan automaattinen päivitys sekoittanut jotakin, kuten asetuksia.

        Jos ei toimi, on ihan sama, miksi ei toimi. Asiaa ei voi hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei toimi, on ihan sama, miksi ei toimi. Asiaa ei voi hoitaa.

        Nettipankki on epäluotettava


    • Anonyymi

      Nordean verkkopankki toimii minun tietokoneellani erinomaisesti!

      • Anonyymi

        Pankin koneilla on ptioriteetti


    • Anonyymi

      Tämä on jälleen näitä avauksia joissa kerrotaan vain rajallisesti asiaan vaikuttavia tietoja mm. oman koneen suhteen ja sitten vain kadotaan takaviistoon kuin tuhka tuuleen edes palaamatta kertomaan onko ongelma ratakennut vai ei.

      • Anonyymi

        Sama paska jatkuu, normaali tapaan en saa kirjauduttua. Avast Secure Browserilla kirjautuu aika nopeasti. Voiko Avasti sotkea muitten selaimien asetukset, tai asettaa rajoituksia mihin kirjautuu?


    • Anonyymi

      Kannattaa opetella käyttämään tietokonetta, niin asioiden hoitaminen helpottuu. Mitä nuorempana aloittaa, sen helpommalla pääsee.

      Ei jää sitten asiat hoitamatta osaamattomuuden takia ja tarvitse tulla nettiin haukkumaan asiaan syyttömiä.

    • Anonyymi

      Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
      Niin huono juttu, kuin vain olla voi.

      • Anonyymi

        "Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
        Niin huono juttu, kuin vain olla voi."

        Ainoa sekava olet sinä!

        Minulla on palkkatili OP:ssa ja lisäksi käyttötili Nodeassa. OP:n verkkopankki tökkii kerran kuukaudessa, Nordean kerran 10 vuodessa. Kumpi on parempi?

        Ai niin, käytän verkkopankkia kännykällä ja tabletilla, en koskaan "oikealla" tietokoneella.

        Eli hommaa nyt vain se "älykännykkä" niin elämä helpottuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
        Niin huono juttu, kuin vain olla voi."

        Ainoa sekava olet sinä!

        Minulla on palkkatili OP:ssa ja lisäksi käyttötili Nodeassa. OP:n verkkopankki tökkii kerran kuukaudessa, Nordean kerran 10 vuodessa. Kumpi on parempi?

        Ai niin, käytän verkkopankkia kännykällä ja tabletilla, en koskaan "oikealla" tietokoneella.

        Eli hommaa nyt vain se "älykännykkä" niin elämä helpottuu!

        Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä.

        "Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä."

        Sen älypuhelimen sa 79 eurolla, eli ei ole rahasta kiinni.

        Ja voihan se laskujen lähettäjä hommata sinulle sen älypuhelimen, mutta sen hinnan maksat sitten sinä ja moninkertaisena tulevien laskujen kautta.

        Lisäksi älypuhelimesta on muutenkin todella paljon iloa, itsellä on esimerkiksi HSL kuukausilippu kännykässä, voin maksaa sillä kaupassa mikäli lompakkko jää kotiin, ja kaikkea muuta kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä."

        Sen älypuhelimen sa 79 eurolla, eli ei ole rahasta kiinni.

        Ja voihan se laskujen lähettäjä hommata sinulle sen älypuhelimen, mutta sen hinnan maksat sitten sinä ja moninkertaisena tulevien laskujen kautta.

        Lisäksi älypuhelimesta on muutenkin todella paljon iloa, itsellä on esimerkiksi HSL kuukausilippu kännykässä, voin maksaa sillä kaupassa mikäli lompakkko jää kotiin, ja kaikkea muuta kivaa.

        Kivaa on myös loputon sählääminen maksujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
        Niin huono juttu, kuin vain olla voi."

        Ainoa sekava olet sinä!

        Minulla on palkkatili OP:ssa ja lisäksi käyttötili Nodeassa. OP:n verkkopankki tökkii kerran kuukaudessa, Nordean kerran 10 vuodessa. Kumpi on parempi?

        Ai niin, käytän verkkopankkia kännykällä ja tabletilla, en koskaan "oikealla" tietokoneella.

        Eli hommaa nyt vain se "älykännykkä" niin elämä helpottuu!

        Nordean verkkopankki on monin verroin parempi kuin mobiilipankki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordean verkkopankki on monin verroin parempi kuin mobiilipankki.

        Ja ellei ole, se selitetään asiakkaan viaksi


    • Anonyymi

      Ei toimi tänäänkään. Ihan paskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten reagoisit

      Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

      Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

      Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

      Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

      miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

      Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

      Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

      Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

      miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

      Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe