Nordean verkkopankki ei toimi

Anonyymi

Pidemmän ajan on ollut vaikeuksia päästä kotitietokoneelta verkkopankkiin. Kone jää "login" tilaan ja ruutu menee valkoiseksi.
Kolmella eri selaimella yrittänyt, ei pääse.
Nordean ohjeitten mukan on tyjennetty välimuistia ja taas yritetty, mutta paskat!!! Neuvontapuhelimessa naisihminen ei tiedä sen enempää kuin mitä olen jo yrittänyt, mutta eurot tikittää niinkauan kun linja on auki.
Onko Nordea palvelunestohyökkäyksen alla, vai mitä on vika.
Pärjään sillä että olen "puhelinpankin" avulla siertänyt S-tilille isomman summan. Tekisi mieli vaihtaa pankkia kokonaan mutta sekin on oma hommaansa.
Voiko syy olla Avastin virustorjunnassa? Onko joku sulkupaikka joka vaikuttaa tähän.

33

3351

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykypäivän pankkiasiointia

      • Anonyymi

        Kehitys jatkuu, valmista ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitys jatkuu, valmista ei tule

        Valmis ei tarkoita lopullinen


      • Anonyymi

        Sulla kävi tuuri 20 min jonotuksen jäleen sain Narsitin psakan : Opettele käyttämään puhelinta. No puhelinta ei tarvinnut asiaan ollenkaa Pisti jonottamaan toiset 20 min ja kun päästiin asiaan eikä haluttu palvella katkesi puhelu. Tietääkö kukaan missä NORDEAN laihanhoito palvelut sijaitsee Fyysisti pin sitä piipahtaa se kun 4 päivää yrittä konttorin suljetuista ovista tai puhelinpalvelusta joka loppuu kun asia ei ole mieluinen.


    • Anonyymi

      Kato nordeasta on jo alkanut.

      • Anonyymi

        Ei toiminut maksuautomaattikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminut maksuautomaattikaan

        Laskujen maksaminen on lopetettava, kunnes se voidaan tehdä häiriöttä. Alkaa mitta olla täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskujen maksaminen on lopetettava, kunnes se voidaan tehdä häiriöttä. Alkaa mitta olla täynnä.

        Saatava valtion pankki


    • Anonyymi

      Silti tämä ongelma johtuu sinun kotitietokoneesta ja edes valtiollisen roskapankin toimintaan ei kuulu asiakkaiden tietokoneiden korjaus.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät/luulet? Olet nolla (0)


    • Anonyymi

      Onhan kehitys helpottanut montaa asiaa.
      -Ennen piti olla käteistä mukana, jos kortti ei toimi. Nyt on hyvä olla kortti mukana, jos käteinen ei toimi.
      -Puhelimella voi maksaa 99% paikoista, eli jäätelöllä käydessä ei tarvitse olla kuin puhelin mukana
      -Mobiilipankilla voi maksaa laskun helposti, lukea viivakoodin jne, tarkistaa tilin saldon jonottamatta kaupan tuulikaapissa, muokata kortin turvarajoja…

      Pöytätietokonekin on nykyään monelle vain asunnon lämmittämiseen/pelikäyttöön.

      • Anonyymi

        Jospa ne myös toimisivat aina kun tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ne myös toimisivat aina kun tarvitaan.

        Tähän mennessä on toiminut. Tosin edelliset 9 vuotta ollut op asiakas


      • Anonyymi

        "Puhelimella voi maksaa 99% paikoista, eli jäätelöllä käydessä ei tarvitse olla kuin puhelin mukana"

        "Hienoa" tekniikan edistystä todellakin, joka tarkoittaa sitä että joka ainoasta tekemisestä jää suunnilleen ikuinen digijälki (paikka ja aikakin) osaksi laajemmin ja tarkemmin yksilöllisesti profiloitavaa seurantaa.

        Kolmannetkin osapuolet, kuten Google ja FB & Co (ja ties mitkä luuriin asennetut sovellukset) tykkäävät digiseurantansa ja profilointimahdollisuuksiensa laajentumisesta, sillä nehän tuppaavat skannaamaan suunnilleen kaiken puhelimella tehdyn.

        Itse käytän mahdollisimman paljon käteistä arjessa, viikko-safkaostoksia tai hieman suurempi maksuja lukuunottamatta, kuten tankkaus, auton huolto jne.

        Tilasin Visankin ilman lähimaksuominaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puhelimella voi maksaa 99% paikoista, eli jäätelöllä käydessä ei tarvitse olla kuin puhelin mukana"

        "Hienoa" tekniikan edistystä todellakin, joka tarkoittaa sitä että joka ainoasta tekemisestä jää suunnilleen ikuinen digijälki (paikka ja aikakin) osaksi laajemmin ja tarkemmin yksilöllisesti profiloitavaa seurantaa.

        Kolmannetkin osapuolet, kuten Google ja FB & Co (ja ties mitkä luuriin asennetut sovellukset) tykkäävät digiseurantansa ja profilointimahdollisuuksiensa laajentumisesta, sillä nehän tuppaavat skannaamaan suunnilleen kaiken puhelimella tehdyn.

        Itse käytän mahdollisimman paljon käteistä arjessa, viikko-safkaostoksia tai hieman suurempi maksuja lukuunottamatta, kuten tankkaus, auton huolto jne.

        Tilasin Visankin ilman lähimaksuominaisuutta.

        Se lähimaksuko sinua seuraa?


    • Anonyymi

      "Pidemmän ajan on ollut vaikeuksia päästä kotitietokoneelta verkkopankkiin. Kone jää "login" tilaan ja ruutu menee valkoiseksi."

      Hieman vaikea sanoa onko ongelma jokin pankin tilapäinen "bitti poikittain" juttu vai koneen asetuksien puolella; palomuuri, antivirus, mainosten blokkaaja ymv.

      Tai oletko vanhongossa valinnut väärin tunnistautumistavan, kun siellä kait edelleen on vaihtoehdot, softa, tunnuslukulaite tai paperilista, ainakin vanhemmassa pankkisivuversiossa.

      Omalla kohdalla Nordea on toiminut ok, mutta hyvin harvoin sinne tulee kirjauduttua ja käytössä:

      Linux, Firfox, AdBlock Plus, NoScript, sekä tunnuslukulaite tai paperilista ja viimeksikin menin vanhalla pankkisivulla, kun tarjoilee uuttakin.

      • Anonyymi

        Niin, lisäkyssäri, mitä tuo "pidemmän aikaa" tarkemmin sanottuna tarkoittaa?

        Olisiko jokin mahdollinen koneesi softan automaattinen päivitys sekoittanut jotakin, kuten asetuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, lisäkyssäri, mitä tuo "pidemmän aikaa" tarkemmin sanottuna tarkoittaa?

        Olisiko jokin mahdollinen koneesi softan automaattinen päivitys sekoittanut jotakin, kuten asetuksia.

        Jos ei toimi, on ihan sama, miksi ei toimi. Asiaa ei voi hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei toimi, on ihan sama, miksi ei toimi. Asiaa ei voi hoitaa.

        Nettipankki on epäluotettava


    • Anonyymi

      Nordean verkkopankki toimii minun tietokoneellani erinomaisesti!

      • Anonyymi

        Pankin koneilla on ptioriteetti


    • Anonyymi

      Tämä on jälleen näitä avauksia joissa kerrotaan vain rajallisesti asiaan vaikuttavia tietoja mm. oman koneen suhteen ja sitten vain kadotaan takaviistoon kuin tuhka tuuleen edes palaamatta kertomaan onko ongelma ratakennut vai ei.

      • Anonyymi

        Sama paska jatkuu, normaali tapaan en saa kirjauduttua. Avast Secure Browserilla kirjautuu aika nopeasti. Voiko Avasti sotkea muitten selaimien asetukset, tai asettaa rajoituksia mihin kirjautuu?


    • Anonyymi

      Kannattaa opetella käyttämään tietokonetta, niin asioiden hoitaminen helpottuu. Mitä nuorempana aloittaa, sen helpommalla pääsee.

      Ei jää sitten asiat hoitamatta osaamattomuuden takia ja tarvitse tulla nettiin haukkumaan asiaan syyttömiä.

    • Anonyymi

      Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
      Niin huono juttu, kuin vain olla voi.

      • Anonyymi

        "Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
        Niin huono juttu, kuin vain olla voi."

        Ainoa sekava olet sinä!

        Minulla on palkkatili OP:ssa ja lisäksi käyttötili Nodeassa. OP:n verkkopankki tökkii kerran kuukaudessa, Nordean kerran 10 vuodessa. Kumpi on parempi?

        Ai niin, käytän verkkopankkia kännykällä ja tabletilla, en koskaan "oikealla" tietokoneella.

        Eli hommaa nyt vain se "älykännykkä" niin elämä helpottuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
        Niin huono juttu, kuin vain olla voi."

        Ainoa sekava olet sinä!

        Minulla on palkkatili OP:ssa ja lisäksi käyttötili Nodeassa. OP:n verkkopankki tökkii kerran kuukaudessa, Nordean kerran 10 vuodessa. Kumpi on parempi?

        Ai niin, käytän verkkopankkia kännykällä ja tabletilla, en koskaan "oikealla" tietokoneella.

        Eli hommaa nyt vain se "älykännykkä" niin elämä helpottuu!

        Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä.

        "Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä."

        Sen älypuhelimen sa 79 eurolla, eli ei ole rahasta kiinni.

        Ja voihan se laskujen lähettäjä hommata sinulle sen älypuhelimen, mutta sen hinnan maksat sitten sinä ja moninkertaisena tulevien laskujen kautta.

        Lisäksi älypuhelimesta on muutenkin todella paljon iloa, itsellä on esimerkiksi HSL kuukausilippu kännykässä, voin maksaa sillä kaupassa mikäli lompakkko jää kotiin, ja kaikkea muuta kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos laskujen maksamiseen tarvitaan älykännykkä, sen hommaa kyllä laskujen lähettäjä."

        Sen älypuhelimen sa 79 eurolla, eli ei ole rahasta kiinni.

        Ja voihan se laskujen lähettäjä hommata sinulle sen älypuhelimen, mutta sen hinnan maksat sitten sinä ja moninkertaisena tulevien laskujen kautta.

        Lisäksi älypuhelimesta on muutenkin todella paljon iloa, itsellä on esimerkiksi HSL kuukausilippu kännykässä, voin maksaa sillä kaupassa mikäli lompakkko jää kotiin, ja kaikkea muuta kivaa.

        Kivaa on myös loputon sählääminen maksujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt kun Nordea uudisti sivujaan, niin muuttui äärettömän sekavaksi ne sivut.
        Niin huono juttu, kuin vain olla voi."

        Ainoa sekava olet sinä!

        Minulla on palkkatili OP:ssa ja lisäksi käyttötili Nodeassa. OP:n verkkopankki tökkii kerran kuukaudessa, Nordean kerran 10 vuodessa. Kumpi on parempi?

        Ai niin, käytän verkkopankkia kännykällä ja tabletilla, en koskaan "oikealla" tietokoneella.

        Eli hommaa nyt vain se "älykännykkä" niin elämä helpottuu!

        Nordean verkkopankki on monin verroin parempi kuin mobiilipankki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordean verkkopankki on monin verroin parempi kuin mobiilipankki.

        Ja ellei ole, se selitetään asiakkaan viaksi


    • Anonyymi

      Ei toimi tänäänkään. Ihan paskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

      Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3136
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

      Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2405
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

      Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

      Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1382
    5. Kaikki ovat syntisiä!!!

      Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      853
    6. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

      Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      845
    7. Valkoinen Golf

      Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      10
      835
    8. Jos olisit kaivattusi

      Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    9. Moottorisahalla kauppaan

      Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      757
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

      Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      738
    Aihe