Moikka.olen 59v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen terve rento huumori kaveri kenen kanssa varmasti tulee juttuun.löytyykö varsinais suomesta ketään kivaa paria kaikkeen mukavaan yhdessä [email protected]
Kivaa seuraa
12
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi mutta rajaus Turkkusen piiriin ei hyvä. Olisit aika lähelle millainen muakin ehkä kiinnostaa - ikä ja koko ovat ok ja tärkeitä.
Mutta en ole pari enkä hae pareja itse. Bi mies esim. voisi olla jota parileikeissäkin tarvitasn. Mutta itse vain kaksin miesten kesken. Ok. Mutta kivat sulle.
😘- Anonyymi
Miksi seuraat ja kyyläät miesten juttuja jos inhottaa?! Kuten tämä avaus!?
Jos mies tykkää miehistäkin se on hänen asia, tai jos vaimo ja perhe hyväksyy isin menot mikä mukavempaa! Parien kanssa mies voi perehtyä vapaammin ja siirtyä miehiin sittemmin, ihan ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi seuraat ja kyyläät miesten juttuja jos inhottaa?! Kuten tämä avaus!?
Jos mies tykkää miehistäkin se on hänen asia, tai jos vaimo ja perhe hyväksyy isin menot mikä mukavempaa! Parien kanssa mies voi perehtyä vapaammin ja siirtyä miehiin sittemmin, ihan ok.Siksihän seuraa kun kyylääminen on pakkomielle eikä ole enää omaa elämää!
- Anonyymi
Kaikki palstan keskustelijat tietävät sen että olet 64 vuotias ukko, jolla on skitsoaffektiivi ja parantumaton psykoosi koska et suostu käyttämään lääkkeitäsi! Ei sinun tarvitse sitä toistaa täällä kaikille joka kerta.
- Anonyymi
Saara esität siis Ukko64 jääkin mutta sehän on helppo uskoa koska olet parantumaton tapaus ja nuo piip piip äänet tuleva korviesi välistä!🤣🤣
- Anonyymi
Älä yleistä, mutta osin olet oikeassa! Mutta vain osittain, kaikki homotkaan ym. eivät mahdu samaan muottiin!
- Anonyymi
Noiden sekoileminen saataisiin loppumaan jos Suomeen saataisiin laki joka velvoittaisi kaikki mielenterveysdiagnoosin saaneeet sellaiseen valvontaan jossa lääkärin lausunnon perusteella annettaisiin ensin avohoidon alettua kolmen kuukauden koeaika, sitten kuuden kuukauden ja joissain tapauksissa joko täysi vapautus tai sitä jatkettaisiin vuoden määräaikaisella koeajalla.
Tämä voitaisiin todeta ihan samaan tapaan kuin esimerkiksi eläkkeitä tai kuntoutustukea tarkistetaan KELAn toimesta. Jos siellä lukisi lääkärin lausunnon perusteella että nettiä ei voi asiakkaalle suositella, niin silloin KELA toimittaisi asiakkaan palveluntarjoajalle kiellon, jonka perusteella netin käyttö rajataan ainoastaan välttämättömiin ja virallisiin sivuihin. Tämänhän pystyy näkemään KELAssa esimerkiksi tiliotteen perusteella että mille palveluntarjoajalle asiakas on tililtään maksanut.
KELA ilmoittaisi palveluntarjoajalle tuollaisesta henkilöstä ja netin käyttöä rajattaisiin samantien.
Sitten kun asiakas ei ole parantunut ja hän pääsee esimerkiksi eläkkeelle, eli hänen aktiivista kuntouttamistaan ei enää jatketa, lääkäri voi määrätä että kieltoa tarkistetaan määräajoin. Eli KELA voisi ihan ostettujen lääkkeiden perusteella, kuin myös laboratoriokokeilla tarkistaa, onko asiakas käyttänyt hänelle määrättyjä lääkkeitä tai onko hän mahdollisesti jopa parantunut sekoiluistaan ja ellei ole, niin rajoituksia jatketaan. Siinä olisi myös kannustin siihen että nämä ääliöt söisivät heille määrätyt lääkkeet että he saisivat netin käyttöönsä.
Palveluntarjoajat velvoitettaisiin KELA:n ja lääkäreiden määräyksiä noudattamaan ja siinä tapauksessa että valopää yrittäisi esimerkiksi vaihtaa liittymänsä jollekin toiselle palveluntarjoajalle, palveluntarjoajan velvollisuus olisi ilmoittaa uudelle palveluntarjoajalle rajoituksista.
Reilusti suurin osa mielenterveyspotilaista ei tuollaista rajoitetta tarvitse koska he käyttäytyvät ihan asiallisesti ja toinen puoli sekopäisimmistä olisi joka tapauksessa lukkojen takana hoidossa. Sen perusteella rajoitus tulisi koskemaan vain noita hyvin harvoja häiriköitä, kuten esimerkiksi tuo skitsoaffektiivi joka projisoi oman sekopäisyytensä muihin ja jotka eivät suostu käyttämään heille määrättyjä lääkkeitä.
- Anonyymi
Nyt elämäänne kyrpiintyneet kuivat ja kärttyisät hjomo- sedät kyynikot - pitäkää vähemmän melua itsestänne ja menkää pusikkoonne runkkasmaan ja imuroimaan! Sen te osaatte vuosien kokemuksella!
Kenenkään yksilön yksityisyyteen ei ole syytä mennä vaan puhutaan yleisemmin, olette onnettomia mulkkuja kaikki!
Tää on väärä foorumi ja avaus kisailla seksuaalisuudestanne!
Loppu!- Anonyymi
Sinähän se luostarin nunnana tiedät!
- Anonyymi
Kyllä ne sinulla kilahdukset on tapahtunut sinulla mutta säälittävä reppananana kuvitteleet muuta!
- Anonyymi
Sitähän sinä teet vuodesta toiseen? Kyttääjä!
- Anonyymi
Runkkarit! Älkää heittäkö itse "päähenkilöä" Loimaan likellä olevaa ja "pariseuraa" ( lain.merk.) hakevaa bi- ukkomiestä pesuvetenne mukana pois kateuksissannw! Ihana bimies 59-v. ja kaikkien runkkujen tavoite - aloittaja - siis jäänyt kinauksessa ja riitelyssänne muiden saaliiksi! Joka tässä onkin ihan OK!
Hän on mun jos oikein halutaa! Pois te fakkkirunkkarit!
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075