Vuokrattavat sähkölaudat

Anonyymi

Matkan aloitusmaksu 1€ 0,20€ per alkava minuutti. Eli jos ajaa tunnin, se maksaa 13€. Ovatko ihmiset oikeasti tyhmiä? Kyllä kai noilla hinnoilla tulee jo aika äkkiä edullisemmaksi ostaa vaikka oma sähkölauta. Potkulaudaksi en niitä kutsu, koska kenenkään en ole vielä nähnyt semmoisella potkivan.
Jopa omalla autollakin on edullisempaa kulkea, kuin noilla vuokrahärveleillä.

13

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ne mustat katujen varsilla olevat sähkölaudat vuokrattavia??

    • Anonyymi

      Pikkusumma nykypäivänä, kyl tuolla vehkeellä tunnin jos toisenkin ajelee kauniina kesäpäivänä.
      Hyvä ku tulivat tänne jo puutteen kaupunkiin.

    • Anonyymi

      Laskutaidottomat eivät osaa ajatella niin pitkälle, vaan ihmettelevät sitten myöhemmin kuinka heidän rahat häviävät kuin tuuleen.

      • Anonyymi

        Teinit eivät ole niitä välkyimpiä🤣


      • Anonyymi

        Mikään ei sais maksaa mitään, maksat varmaan nettiyhteydestäsi että saat kirjoittaa tyhmyyksiä tänne!


    • Anonyymi

      Kohta ne on syydetty Paloisvirtaan.Käypi kuin kaupunki-pyörille aikoinaan.Pitkin poikin nurmikoita ja teitä nuita näkyy lojuvan.Huono juttu

      • Anonyymi

        Mitä sitten, onko se sinulta jotenkin pois???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten, onko se sinulta jotenkin pois???

        Siinä kanssa palikka. Ilmasekshan ne on taivaasta tipahtanut.


    • Anonyymi

      No eehä tuo paha hinta jos haluaa kokeilla? Tuskin tuo sitä varten on että ajetaan vuodessa yli kymppitonni.. Tae sitten on jo idiootti jos vuokra vehkeillä huristaa.. 😂

    • Anonyymi

      Älkää ihmeessä jättäkö näitä pyöräteille poikittain, pari kertaa olen nähnyt.Ovat meinaan hyvin hämärässä asvalttiin maastoutuvia, toki nyt on valoisaa läpi yön mutta joku pyöräilijä teloo vielä itsensä näihin....

    • Anonyymi

      Pöyräiljät voi olla muutenkin varuillaan.. Keskelle pohjolankadullekin hyökätään niinku mitkäkin Jeesukset kolmion takaa!?! Ps: minä en väistä, haistakaa köyhät vittu, jos eioo varaa autoon ni odottakaa vuoroa tai menkää liikennevalo ohjatusta risteyksestä vitun homot!!

    • Anonyymi

      Koottavia sellaisia pitäisi ollakin. Niihin voi siirtää sähköt pyöriin erikseen eteen ja takarulliin. Tietäisi miksi käy töissäkin. Vae mitä. Muistaa sen jarruvalon pimeällä.

    • Anonyymi

      Tekin saitte nämä riesaksenne. Otan osaa.

      Niillä ajellaan miten sattuu ja ajajat telovat itseään todella pahastikin mikä maksaa veronmaksajille paljon.
      Yhdeltä tyypiltä lähti telomisen seurauksena Suomessa puoli päätä. Löytyy kun vähän Googlaa sähköpotkulauta onnettomuuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe