Juhannusjuhlan kruunaa se, että eroaa vapareista. Sitten voi vapaasti kulkea ahon laitaa, vaikka ilman paitaa. Antaa ajatusten kulkea ilman, että Vapariliiton politbyroo sanelee sinulle, miten tulee ajatella. Vapaana vapareista on hyvä kulkea. Eroa vapareista.
Hyvää juhannusta ja muistakaahan erota vapareista!
30
83
Vastaukset
- Anonyymi
Muista ensin liittyä. Muuten ei eroaminen onnistu.
- Anonyymi
Vapareiden jäsenet ovat jo jäseniä. He voivat vain erota. Eroa sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapareiden jäsenet ovat jo jäseniä. He voivat vain erota. Eroa sinäkin.
Vapareista kannattaa erota
- Anonyymi
Juhannuksen viettoon vapaana vapareista !
☀️🌻🥀🏵️🌹🚣🏊🚴
Ei muuta kuin eroilmoitus vapariyhdistykseen sähköpostitse ja vaparius on taakse jäänyttä elämää.
Maksetusta jäsenmaksusta voi kehottaa vapariyhdistystä palauttamaan puolet, (07 - 12/22).
Ero vapareista vapauttaa ajattelemaan itsenäisesti ja vapaasti.
Eläminen on kallistunut ja tulee yhä kalliimmaksi.
Vaparien jäsenmaksu 🚮 tai
juhannuskokon sytykkeeksi....🔥 - Anonyymi
Miten pääsisi eroon antivapareista?
- Anonyymi
Onko niitä useita? Ennen sanoitte, että on vain yksi. Koittakaa päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niitä useita? Ennen sanoitte, että on vain yksi. Koittakaa päättää.
On niitä ainakin kaksi
- Anonyymi
Antivaparien kommentithan ovat tämän palstan suola.
Ilman antivapareita täällä jauhettaisiin vain tylsää vaparius-jargonia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä ainakin kaksi
Tai jopa kolme. Minua on myös sanottu joskus antivapariksi. En tosin tiedä olenko jompikumpi kahdesta :D
Hyvää juhannusta kaikille töissä ja vapaa-ajalla!
- Anonyymi
Ai kun on kiva viettää juhannusta, kun ei ole vaparien jäsenyys kiristävänä vanteena pään ympärillä. Jotenkin niin vapaata. 🌞🥂💝
- Anonyymi
Mutta silti näytät olevan vapareista riippuvainen kun täällä pyörit koko ajan. Mitenkäs tämä meni niin kuin sinun mielestäsi? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti näytät olevan vapareista riippuvainen kun täällä pyörit koko ajan. Mitenkäs tämä meni niin kuin sinun mielestäsi? :D
Miksi sinä roikut täällä, et sinäkään ole vapari.
- Anonyymi
Minä olen yksi tämän palstan virallisista antivapareita.
Kävin saunassa ja uimassa kylmässä, virkistävässä vedessä. Sitten vetäisi uneen, nukuin toista tuntia.
Mutta nyt on juhannus...
Hyvää Johannesta kaikille palstalaisille, vapareille ja antivapareille !
☀️🏊- Anonyymi
Kiitos samoin! Hyvää Johannes Kastajan päivää kaikille, myös vapareille, vaikka se heitä raivostuttaakin.
- Anonyymi
Muistakaa erota kirkosta! Kirkko haluaa vain rahasi.
- Anonyymi
Kuinka sinä sen voit tietää kun et halua mitään kirkolta vastaanottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sinä sen voit tietää kun et halua mitään kirkolta vastaanottaa?
Kyllä siunauskappelit kelpaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siunauskappelit kelpaisi.
Totta. Ilmaiseksi vaparit haluavat muiden tiloja itselleen, mutta omissa tiloissaan eivät toimi. Onko järkee vai ei? No ei ole?
- Anonyymi
Hihi mutta sittenhän valtiolla on erittäin hyvä syy tukea vapareita ;)
- Anonyymi
Vapareista kannattaa erota jo tämän kuun lopussa. Samalla voi kehottaa vapariyhdistystä palauttamaan jo maksetusta jäsenmaksuista puolet takaisin eli heinä - joulukuun ajalta 2022.
Sähköpostilla eroilmoituksen voi tehdä kätevästi.
Jos vielä tulee v. 2023 jäsenmaksulappu, niin se....🚮
Näinä laman ja inflaation aikoina rahalle on tärkeämpää
käyttöä kuin joku vaparien maksu.
Vaparit ovat saaneet valtiolta muhkean 50000 euron potin, siitä pitäisi riittää myös kokousten tarjoilukuluihin.- Anonyymi
Aivan oikein. Vapareilla on rahaa kuin roskaa ja jäsenmaksujen keruu on ahneutta.
- Anonyymi
Kirkosta kannaattaa erota aina ja joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkosta kannaattaa erota aina ja joka päivä.
Vain vapareista eroamalla pääsee eroon vaparien ajatusmääräilystä eikä tarvitse maksaa liiton pamppujen kokoustarjoiluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vapareista eroamalla pääsee eroon vaparien ajatusmääräilystä eikä tarvitse maksaa liiton pamppujen kokoustarjoiluita.
Pamput ovat saaneet valtiolta 50000 kokoustarjoiluihinsa. Jäsenmaksujen kerääminen on vain ahneutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pamput ovat saaneet valtiolta 50000 kokoustarjoiluihinsa. Jäsenmaksujen kerääminen on vain ahneutta.
Voi kyynel. Miksi olet noin kateellinen toisten rahoista?
- Anonyymi
Juhannus meni, mutta vapareista voi vieläkin erota
- Anonyymi
Totta. Eroamiset vapareista jatkuvat vuosi vuoden perään. Vapaa-ajattelu sammuu.
- Anonyymi
Vaikkapa tänään maanantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikkapa tänään maanantaina.
Ihanaa olla vapaa eikä vapari
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784