Mä en saanut sulta yhtään mitään

Anonyymi

Vaikka annoin paljon itsestäni.. Kaikki turhaan.

22

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan itku.

    • Anonyymi

      Saithan pakit.

      • Anonyymi

        Täällä kirjoittelet jollekin kenellä annoit pakit? Onko kaikki ihan hyvin🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelet jollekin kenellä annoit pakit? Onko kaikki ihan hyvin🤣

        Joo, viinaa join ja sen "ilon" toiselle soin. Ei tykännyt, mutta jatkoin silti. Saanpahan nyt rauhassa juoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, viinaa join ja sen "ilon" toiselle soin. Ei tykännyt, mutta jatkoin silti. Saanpahan nyt rauhassa juoda.

        ... kunnes poliisi mulle putkan ilot päättää suoda.


    • Anonyymi

      Kun rakaus on yksipuolista toinen käytä hyväksi! Itsekin sallein toisen hyväksi käytön rahallisen.Tuli tiensä päähän muuten juhannus aatto 2010. Meinasi minä maksan vilut meriristeily ja ruuat Helsingin saaristossa.Kieltäydyn. Sanoi lähtee Kirkkonummelle sitten yksin siellä aina hyvät grilli juhlat ?Nin helppoa oli hänen jättä minut yksin.

    • Anonyymi

      En ole koskaan edes pyytänyt sulta mitään.

      • Anonyymi

        En minäkään häneltä.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään häneltä.
        -sivusta

        Tai yksi juttu saattoi kuulostaa pyynnöltä mutta se oli lähinnä kuitenkin toteamus, tietää mitä tarkoitan.


    • Anonyymi

      Paljon varastit ja valheita lasketit, viimein järkeni heräsi.

    • Anonyymi

      Mitä annoit? Roolihahmoja roolihahmon perään :(

    • Anonyymi

      (Nuorelle naiselle); hitto, mitä mun sitten pitäis tehdä? Kaikkeni oon yrittänyt. Sun pitää kertoa mulle, mitä haluat. Rakastan sua.

    • Anonyymi

      Hänkään ei saanut musta mitään vaikka annoin paljon itsestäni. Ollaan melkein samassa tilanteessa siis.

      • Anonyymi

        Vähän sama juttu. Annoin sen mitä pystyin niinkuin hänkin. Se että ei ymmärretty toisiamme ei ole kenenkään vika, ollaan vaan liian erilaisia että kyettäisiin ymmärtämään toisiamme. Tai ehkä vielä jollakin tasolla ymmärretäänkin, mut, no niin.. siinä se sitten onkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama juttu. Annoin sen mitä pystyin niinkuin hänkin. Se että ei ymmärretty toisiamme ei ole kenenkään vika, ollaan vaan liian erilaisia että kyettäisiin ymmärtämään toisiamme. Tai ehkä vielä jollakin tasolla ymmärretäänkin, mut, no niin.. siinä se sitten onkin..

        Sivusta siis tämä


    • Anonyymi

      Minä en edes ehtinyt antamaan, kun se oli jo ohi💔😥

    • Anonyymi

      Minun mielestä ihmiset stressaa ja painottaa liikaa sitä suhteen alkua ja käynnistystä. Populaarikulttuuri on luonut jonkun kaavan jonka mukaan kaikki pitäisi mennä. Se on se alku vaan ja arki on jotain muuta. Jos etsii uutta ja jännää sen uutuuden viehätyksen takia, niin se taas on eri asia. Olen törmännyt liian usein naiseen joka tuntuu etsivänsä elämänsä romanssia. Jos haistan olevani sen kohde, niin tulee suorituspaineita ja inhoreaktio. Vaikka tykkäisinkin. En ymmärrä, miksi kaiken pitäisi aina olla elämää suurempaa ja kaikesta haetaan merkitysä. Maailma on kaaosta. Ei merkitystä ole, jos sitä ei itse tee. Minulla on oma tahto enkä ole väline kenenkään onnellisuuteen. Se tie kulkee kahteen suuntaan.

      • Anonyymi

        Kukaan ei varmana toivo vievän uskoakaan, vai mitä


      • Anonyymi

        Juuri noin se on ettei olla välineitä kenenkään onnellisuuteen. Pitää osata olla onnellinen itsessään.


    • Anonyymi

      Turhaan aivan turhaan

    • Anonyymi

      Sun paljon voi olla toisen vähän :(

    • Anonyymi

      Hetken nautinnosta voi kehittää elämänsä hurmion.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe