Mitä te masentuneet teette juhannuksena? Minulla ei mitään ohjelmaa 😔
Juhannusjutut
16
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelen niin päin, että vihdoinkin saan olla yksin.
- Anonyymi
Eristäydyn ja dokaan. Ehkä otan muutaman liian usean xanorin kanssa.
- Anonyymi
Sama. Yksin partsilla. Laitoin känniruokaa. Bratwurstkaalipaistosta. Joo. Kaikki on mun syytä.
- Anonyymi
Kuuntelen radiota ( järviradio ja radio Suomi) ja seuraan Tuomas Kelan striimejä YouTubessa. Olen saanut jo itselleni mukavan juhannusfiiliksen ihan ilman alkoholia
- Anonyymi
Kävin kaupassa, kameran kanssa perhosia bongailemassa, laitoin ylisaamattoman helppoa juhannusruokaa, uppouduin sarjamaratoniin ja unohdin koko juhannuksen, ja masennuksen. Paras jussi aikoihin.
- Anonyymi
Oli kiva lukea tekemisistänne. Minä jäin koko päiväksi kotiin, yksiööni keskellä kaupunkia. Hmm, onhan se mennyt, tunteja laskien, ja olen tyytyväinen että nyt justiinsa juhannusaatto on ohitse. Huominen varmaan maistuu paremmalta.
- Anonyymi
Juhannus ja juhannus. Päivä päivien joukossa, mitään erityistä tarvi tehdä.
- Anonyymi
Totta. Loppujen lopuksi ainut ero tavalluseen päivään oli koivut rapun oven molemmin puolin
- Anonyymi
Ei ohjelmaa. Ei koskaan mitään. Ei ole rahaa euroakaan. Kovasti yritin jos olisi vaikka yksin päässyt parille oluelle baariin, mutta ei se ole mahdollista koska rahaa tässä maailmassa minulle Ei ole. Yksi poprilli makkara on.
EI.- Anonyymi
Lidl olut 85c. Voi kotona kaataa itse lasiin.
- Anonyymi
Esitän, että kaikki on hyvin. Periaatteessa onkin, vaikka parisuhteesta puuttuu ihan kaikki fyysinen kanssakäyminen. Näin on ollut yli 10 vuotta. En enää muista aikaa, jolloin kaikki oli toisin ja sain halauksia, suukkoja, hellyyttä , läheisyyttä ja seksiä.Kuvittelen, että kaikki on hyvin . Sillä tavalla jaksan herätä uuteen aamuun. Juhannusaattona soitin mielenterveyspäivystykseen, koska oli paha olla ja olin yksin , Sain keskusteluapua ja olen siitä hyvin kiitollinen. Jatkan arkeen elämää feikkaamalla, meneehän päivät näinkin
- Anonyymi
Elän elämääni kuin robotti, päivästä toiseen . Juhannus on päivä toisten joukossa. Vaikka parisuhteessa, en ole puolisolleni mitään muuta kuin ystävä, jonka kanssa hän sattuu olemaan naimisissa. Oikeasti haluaisin joskus vielä elää intohimoisesti hetken. Tuntea, että joku välittää ja jollekin olen ihaninta maailmassa. Tiedän, että toive on vain ylivilkkaan mielikuvitukseni surullinen tuote. Elämäni on valitettavasti jo eletty, mitään positiivista ei ole odotettavissa. Se asia on vaan ymmärrettävä lopultakin
- Anonyymi
Aamu klo 9 oli eka kalja. Aattona oli vasta klo 10. No huh siitä olikin 20v kun viimeksi aamusta alottanu. Mutta kun tää helle tuppaa janottaa niin hyvältä maistuu. Toisaalta lopetan ajoissa, viimestää klo 22, en tykkää mennä nukkuu kännissä.
Nii juhannuspäivän vietto. Laittelin ruokaa lounaan ja illallisen. Istuin partsilla varjossa ja sohvalla katselin rowan atkinsin uuden sarjan man vs bee kaikki jaksot kerralla kyllä nauratti. Muutaman kylmän olusen otin ja ginidrinkin ja ruuan päälle fernet brancaa. - Anonyymi
Eipä paljon mitään ohjelmassa. Älä sure.
- Anonyymi
Päätin lopettaa alkoholinkäytön kokonaan. Se pahentaa vaan tilannetta. Toinen paha on netti, vaikka yksin synkkinä iltoina saattaakin chateissa ja keskustelupalstoilla roikkumisesta olla vähän lohtua.
- Anonyymi
Minä väännän kättä oman psyykkeeni kanssa.
Minä johdan tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988