Juhannusjutut

Anonyymi

Mitä te masentuneet teette juhannuksena? Minulla ei mitään ohjelmaa 😔

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelen niin päin, että vihdoinkin saan olla yksin.

    • Anonyymi

      Eristäydyn ja dokaan. Ehkä otan muutaman liian usean xanorin kanssa.

    • Anonyymi

      Sama. Yksin partsilla. Laitoin känniruokaa. Bratwurstkaalipaistosta. Joo. Kaikki on mun syytä.

    • Anonyymi

      Kuuntelen radiota ( järviradio ja radio Suomi) ja seuraan Tuomas Kelan striimejä YouTubessa. Olen saanut jo itselleni mukavan juhannusfiiliksen ihan ilman alkoholia

    • Anonyymi

      Kävin kaupassa, kameran kanssa perhosia bongailemassa, laitoin ylisaamattoman helppoa juhannusruokaa, uppouduin sarjamaratoniin ja unohdin koko juhannuksen, ja masennuksen. Paras jussi aikoihin.

    • Anonyymi

      Oli kiva lukea tekemisistänne. Minä jäin koko päiväksi kotiin, yksiööni keskellä kaupunkia. Hmm, onhan se mennyt, tunteja laskien, ja olen tyytyväinen että nyt justiinsa juhannusaatto on ohitse. Huominen varmaan maistuu paremmalta.

    • Anonyymi

      Juhannus ja juhannus. Päivä päivien joukossa, mitään erityistä tarvi tehdä.

      • Anonyymi

        Totta. Loppujen lopuksi ainut ero tavalluseen päivään oli koivut rapun oven molemmin puolin


    • Anonyymi

      Ei ohjelmaa. Ei koskaan mitään. Ei ole rahaa euroakaan. Kovasti yritin jos olisi vaikka yksin päässyt parille oluelle baariin, mutta ei se ole mahdollista koska rahaa tässä maailmassa minulle Ei ole. Yksi poprilli makkara on.

      EI.

      • Anonyymi

        Lidl olut 85c. Voi kotona kaataa itse lasiin.


    • Anonyymi

      Esitän, että kaikki on hyvin. Periaatteessa onkin, vaikka parisuhteesta puuttuu ihan kaikki fyysinen kanssakäyminen. Näin on ollut yli 10 vuotta. En enää muista aikaa, jolloin kaikki oli toisin ja sain halauksia, suukkoja, hellyyttä , läheisyyttä ja seksiä.Kuvittelen, että kaikki on hyvin . Sillä tavalla jaksan herätä uuteen aamuun. Juhannusaattona soitin mielenterveyspäivystykseen, koska oli paha olla ja olin yksin , Sain keskusteluapua ja olen siitä hyvin kiitollinen. Jatkan arkeen elämää feikkaamalla, meneehän päivät näinkin

    • Anonyymi

      Elän elämääni kuin robotti, päivästä toiseen . Juhannus on päivä toisten joukossa. Vaikka parisuhteessa, en ole puolisolleni mitään muuta kuin ystävä, jonka kanssa hän sattuu olemaan naimisissa. Oikeasti haluaisin joskus vielä elää intohimoisesti hetken. Tuntea, että joku välittää ja jollekin olen ihaninta maailmassa. Tiedän, että toive on vain ylivilkkaan mielikuvitukseni surullinen tuote. Elämäni on valitettavasti jo eletty, mitään positiivista ei ole odotettavissa. Se asia on vaan ymmärrettävä lopultakin

    • Anonyymi

      Aamu klo 9 oli eka kalja. Aattona oli vasta klo 10. No huh siitä olikin 20v kun viimeksi aamusta alottanu. Mutta kun tää helle tuppaa janottaa niin hyvältä maistuu. Toisaalta lopetan ajoissa, viimestää klo 22, en tykkää mennä nukkuu kännissä.

      Nii juhannuspäivän vietto. Laittelin ruokaa lounaan ja illallisen. Istuin partsilla varjossa ja sohvalla katselin rowan atkinsin uuden sarjan man vs bee kaikki jaksot kerralla kyllä nauratti. Muutaman kylmän olusen otin ja ginidrinkin ja ruuan päälle fernet brancaa.

    • Anonyymi

      Eipä paljon mitään ohjelmassa. Älä sure.

    • Anonyymi

      Päätin lopettaa alkoholinkäytön kokonaan. Se pahentaa vaan tilannetta. Toinen paha on netti, vaikka yksin synkkinä iltoina saattaakin chateissa ja keskustelupalstoilla roikkumisesta olla vähän lohtua.

    • Anonyymi

      Minä väännän kättä oman psyykkeeni kanssa.

      Minä johdan tällä hetkellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe