Otan suihin kondomin kanssa

Anonyymi

Mä olen 35v. nainen ja harrastanut suuseksiä no ... kauan ja paljon. Minusta on kivaa ja kiihottavaa, kun mies tulee suuhuni, kondomia käytän aina. Ja noita miehiä on ollut paaaljon.

24

1553

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä kiinosta suuseksit kumien kanssa.
      T. Mies.

    • Anonyymi

      Milloin otat multa?

      • Anonyymi

        Missä asut?


    • Anonyymi

      et pääse tuntee sitä sykettä etkä makua kumi nukke

      • Anonyymi

        ilman kumia maistuu miehellekki ja se ihana kuuma laava suussa nieleskellessä sen oikein tuntee


    • Anonyymi

      pidä kortsu paketissa ja ota kunnolla suihin

    • Anonyymi

      Hienoa että aloittaja on vastuullinen Nainen. Missä päin Suomea asustelet? Itseäni kiinnostaa juuri tuollaiset fiksut mimmit

      • Anonyymi

        minä en ainakaan moisia lisä-aine kortsuja suuhuni paljas ja puhdas on parempi


      • Anonyymi

        Eiköhän tää oo parta-reiska.


    • Nilsiästä suikkaria varatulle?

    • Anonyymi

      Oho. En ole koskaan saannut naiselta suuhoitoa kumin kanssa ja vain yksi nainen ei ottanut suihin.

    • Anonyymi

      Mulla sellainen ylikuus kymppinen nais ystävä joka imee kyl ilman kumia mutta loppuun saakka ottaa vaan kumin kanssa. Monesti tehnyt mieli laskea iso lasti suuhun. M50

    • Anonyymi

      Olen hakenut kortsun kanssa suihinottajaa, mutta eipä löydy. Pajaaalla ottajiia kyllä vaikka kuinka, mutta ihan mihin.tahansa en heppiäni laita.

    • Anonyymi

      Moi olisi ihana nytkin kun sykin että ottaisit suihin kumen kanssa ...Sähkäri jos sinua kiehtoo osku.n @gmail.com

    • Anonyymi

      Hei kirjoittele mulle jos kehtoo sähkäriini [email protected] olis kiva ja tarvettakin moiseen

    • Anonyymi

      Kyllä , kumin kanssa on siistiä ja turvallista. Oletpa fiksu nainen.

    • Anonyymi

      Otan kumilla, se on ihan ok. Eipä tule kondyloomaa kurkkuun. Ja sitä paitsi, jos tuon homman osaa, niin kyllä siinä mieheltä tulee viidessä minuutissa.

      • Ei ole tietenkään lainkaan huono ajatus käyttää kumia, etekään jos kyseessä on vieras ihminen.
        Enemmän nautti, kun on ei tarvitse miettä, että mikähän tarttuu. Taudit kun leviää juuri näiden "minä en kyllä ikinä ole tarvinut kumia"-tyyppien avulla.
        Nautitaan kesästä ja upeista orgasmeista!


    • Missä noin fiksu nainen asuu?

    • Anonyymi

      Kortonkin haaskausta sanon minä

    • Anonyymi

      Hieno aloitus. Kuminkin kanssa suohinotto tuntuu hyvältä ja on hyvä asia, jos suhde ei ole vakiintunut. Toivottavasti tämä auttaa muitakin naisia ottamaan suihin turvallisesti kumin kanssa.

      Miten pillun nuoleminen, onko siitä kokemusta turvamuovin kanssa? Tuntuuko se hyvältä? Kannattaisiko sitä kokeilla?

    • Anonyymi

      Täällä 41vuotias nainen ja oon ottanut aina ilman kumia suihin. Tosin sillon aina ollut jo tuttu ja luotettava kumppani, ihan vieraita munia en ime.
      Tykkään suuseksistä ja siitä vallan tunteesta kuinka näin pienenä naisena saan isonkin miehen kiemurtelemaan mielihyvästä. Tän hetkinen mies tykkää vielä jos välillä vähän tuhmasti kerron kuinka ihana kulli on ja kuinka haluan sitä imeä
      Ja nielen kyllä.

      • Anonyymi

        Haluisitko imee 22 vuotiaan kullia?


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe