Oltiin kaverin kanssa pantu vaimoani ja aloimme yrittää toteuttaa salaisia haaveita.
Kun tuli vaimoni vuoro Kun hän halusi että leikkiraiskaamme hänet?
Toki haimme köyttä että saimme sidottua jalat ja kädet levälleen sänkyyn kiinni. Vaimo rimpuili ja pisti vastaan Kun "raiskasimme" hänet kumpikin kahdesti.
Ei olekkaan ehkä niin kauhistuttavaa jos tulisi raiskatuksi mikäli tietäisi ettei tarvitse pelätä mitään.
Onko muita naisia jotka haluaisi tulla turvallisesti leikki raiskatuksi?
Halujen toteutukset kimpassa
Anonyymi
3
1698
Vastaukset
- Anonyymi
Voi on kyllä. Olisi ihana tulla sidotuksi ja käytetyksi turvallisesti. Eli mies tai miehiä ottaa haluamansa ja samalla voi luottaa ettei satuteta vaan nautitaan naisesta. Haaveilen tuosta monesti, että joudun tilanteeseen,, jossa minut raiskataan leikisti. Pidetään kiinni ja toinen nai ja vaihdetaan vuoroa.
- Anonyymi
Idiootti!
Olisi mukava päästä mukaan panemaan sinua ota yhteyttä niin voidaan keskustella enemmän [email protected]
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1301691Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361312- 771298
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää321164- 531100
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207857- 62844
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78782- 29744
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142720