Oltiin kaverin kanssa pantu vaimoani ja aloimme yrittää toteuttaa salaisia haaveita.
Kun tuli vaimoni vuoro Kun hän halusi että leikkiraiskaamme hänet?
Toki haimme köyttä että saimme sidottua jalat ja kädet levälleen sänkyyn kiinni. Vaimo rimpuili ja pisti vastaan Kun "raiskasimme" hänet kumpikin kahdesti.
Ei olekkaan ehkä niin kauhistuttavaa jos tulisi raiskatuksi mikäli tietäisi ettei tarvitse pelätä mitään.
Onko muita naisia jotka haluaisi tulla turvallisesti leikki raiskatuksi?
Halujen toteutukset kimpassa
Anonyymi
3
1664
Vastaukset
- Anonyymi
Voi on kyllä. Olisi ihana tulla sidotuksi ja käytetyksi turvallisesti. Eli mies tai miehiä ottaa haluamansa ja samalla voi luottaa ettei satuteta vaan nautitaan naisesta. Haaveilen tuosta monesti, että joudun tilanteeseen,, jossa minut raiskataan leikisti. Pidetään kiinni ja toinen nai ja vaihdetaan vuoroa.
- Anonyymi
Idiootti!
Olisi mukava päästä mukaan panemaan sinua ota yhteyttä niin voidaan keskustella enemmän [email protected]
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450