rakkautta tämä on, koska ei mene ohi

Anonyymi

Hyvää juhannusta sinulle, johon rakastuin tyrmäävästi tammikuussa. Olet vähän väliä mielessäni. Ihana lempeäkatseinen, pitkä mies. Tämä viesti S- naiselta.

5

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos paljon. On todella anteliaisuuden runsautta kun tunnustat tämän asian täällä palstalla. En silti voi vastata sinulle samalla pitalla sillä ensinnäkin olen pitempi ja toiseksein en tiedä oikeaa nimeäsi. En tiedä oletko oikeasti olemassa vai joku netin irvikuva joka on kaapannut miss suomen tolit käyttäökseen hänen kuvia minulle lähetellen kun minä sinisilmäisesti laitan vain oman kuvani. Anteeksi jos tuo oli liia kylmää kyytiä mut pistetään avoauton avo kiinni ja jatketaan matkaa autona vain niin....
      ... totta kai tämä on jokun hulluuden raja vetässy yli koskapa meinasin joutua aivan hysteeriseksi kun näytti siltä että linja-auto suljetaan nokan edestä. Se millä olin tulossa sun luo. Onneks ne nyt ei lopettanu sitä linjaa eli edelleen pääsen käymään sun luona. Tietenkin pitäs kai jo näin isona miehenä ostaa oma auto eikä vaan linkulla kulkee. Mutta siis joo jotakinhan tässä on kun pelkkä ajatuskin sen linja-auto reitin lopettamisesta sa nii murheen murtamaksi. Ehkä joskus vielä kolahtaa oikee kunnolla rakkaus kun saan tietää sun nimen ja et oletko sä se ketä käyn ain salaa vilkuilemas puiston penkillä istuin. Toivottavasti et ahdistu vaikka käynkin sua noi katsomassa.olen vaa nii helsingin ujo kysyy edes sun nimee.
      T.J-mies

• Anonyymi

Kiitos jos voisit näyttää sen jotenkin kun seuraavan kerran nähdään ter. S...o😍

• Anonyymi

Ei ole alkuperäiseltä tuo edellinen viesti. Ja miehen, josta puhuin nimi alkaa T:llä. Sanat eivät muutenkaan tee oikeutta tälle asialle, joka on hiljainen, kaunis ja herkkä, kuin kosketus. Sanoja voi kyllä puhallella ilmaan kuin saippuakuplia, mutta ne eivät sisällä sitä tunnetta ja kaipausta, mistä voi vain yrittää saada tässä kiinni. Ehkä mieluummin soittaisi musiikkia tai olisi hiljaa. Jos viestini saa vastakaikua oikeassa henkilössä, hyvä niin. Jos ei, puhallellaan vain niitä saippuakuplia juhannusiltaan ja katsotaan kuka saa kopin. Sanoja rakkaudesta.

• Anonyymi

<3<3
        Voi S-nainen minkä teit mulle ku synnyit.
        Ikävä sua linnunradan ihanin nainen. Sekä ulkoisesti että varsinki sisäisesti.
        T. T

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017474410ts

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      266
      4783
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      80
      3227
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      36
      2643
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1797
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1590
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      94
      1368
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1005
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      988
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      99