Hyvää juhannusta sinulle, johon rakastuin tyrmäävästi tammikuussa. Olet vähän väliä mielessäni. Ihana lempeäkatseinen, pitkä mies. Tämä viesti S- naiselta.
rakkautta tämä on, koska ei mene ohi
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos paljon. On todella anteliaisuuden runsautta kun tunnustat tämän asian täällä palstalla. En silti voi vastata sinulle samalla pitalla sillä ensinnäkin olen pitempi ja toiseksein en tiedä oikeaa nimeäsi. En tiedä oletko oikeasti olemassa vai joku netin irvikuva joka on kaapannut miss suomen tolit käyttäökseen hänen kuvia minulle lähetellen kun minä sinisilmäisesti laitan vain oman kuvani. Anteeksi jos tuo oli liia kylmää kyytiä mut pistetään avoauton avo kiinni ja jatketaan matkaa autona vain niin....
... totta kai tämä on jokun hulluuden raja vetässy yli koskapa meinasin joutua aivan hysteeriseksi kun näytti siltä että linja-auto suljetaan nokan edestä. Se millä olin tulossa sun luo. Onneks ne nyt ei lopettanu sitä linjaa eli edelleen pääsen käymään sun luona. Tietenkin pitäs kai jo näin isona miehenä ostaa oma auto eikä vaan linkulla kulkee. Mutta siis joo jotakinhan tässä on kun pelkkä ajatuskin sen linja-auto reitin lopettamisesta sa nii murheen murtamaksi. Ehkä joskus vielä kolahtaa oikee kunnolla rakkaus kun saan tietää sun nimen ja et oletko sä se ketä käyn ain salaa vilkuilemas puiston penkillä istuin. Toivottavasti et ahdistu vaikka käynkin sua noi katsomassa.olen vaa nii helsingin ujo kysyy edes sun nimee.
T.J-mies - Anonyymi
Kiitos jos voisit näyttää sen jotenkin kun seuraavan kerran nähdään ter. S...o😍
- Anonyymi
Ei ole alkuperäiseltä tuo edellinen viesti. Ja miehen, josta puhuin nimi alkaa T:llä. Sanat eivät muutenkaan tee oikeutta tälle asialle, joka on hiljainen, kaunis ja herkkä, kuin kosketus. Sanoja voi kyllä puhallella ilmaan kuin saippuakuplia, mutta ne eivät sisällä sitä tunnetta ja kaipausta, mistä voi vain yrittää saada tässä kiinni. Ehkä mieluummin soittaisi musiikkia tai olisi hiljaa. Jos viestini saa vastakaikua oikeassa henkilössä, hyvä niin. Jos ei, puhallellaan vain niitä saippuakuplia juhannusiltaan ja katsotaan kuka saa kopin. Sanoja rakkaudesta.
- Anonyymi
<3<3
Voi S-nainen minkä teit mulle ku synnyit.
Ikävä sua linnunradan ihanin nainen. Sekä ulkoisesti että varsinki sisäisesti.
T. T
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017474410ts
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047