Tuntuu hyvältä ajatella kun koskit

Anonyymi

Ihanien käsiesi kosketuksia ajattelen.

52

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä sain siitä isot kicksit. Voi kun tietäisit.

      • Anonyymi

        Kiitti

        Luulin jo kadottaneeni sinut


    • Anonyymi

      mä en pysty lakkaamaan ajattelemasta sun... :D

      • Anonyymi

        Onko sulla semmosia ?


      • Anonyymi

        Sun......?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun......?

        Sanoin jo että sun r intak arvoja mutta mun viesti poistettiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla semmosia ?

        On.


    • Anonyymi

      Hyvä! Niin pitääkin; suukko otsallesi, kaunotar.

    • Anonyymi

      Olen koskettanut vain kättäsi, eli ottanut kiinni kädestäsi.

      • Anonyymi

        Muistan tuon tilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tuon tilanteen.

        Siitä äärettömän kauan...😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä äärettömän kauan...😕

        Viime kerrasta on vähän vaille 2,5 vuotta, eli se oli tammikuun 4. 2020.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tuon tilanteen.

        Missä ja milloin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin ?

        On siitä parisen vuotta aikaa, kun kätemme koskettivat toisiinsa.


    • Anonyymi

      Voit ohjailla kättäni minne haluat.

    • Anonyymi

      Kokeile ajatella hyönyteisiä eläimiä joinakin koneina. sudenkorento on helikopteri...

      Mutta kuvittele mille tuntuu, kutittaako jos hähähäkki kävelee naamallasi.

      Muurahaiset joskus mökillä yrittivät kiivetä kattoakin pitkin, muttaq eivät onnistuun, niillä on kova pää, kypärä päässä, voi tipahtaa eikä löukkaannu.

      • Anonyymi

        Olen ajatellut tuon tapaista, keskittyminen on tärkeintä siinä kohtaa tietysti, ja ajatuksessa pysyminen.


    • Anonyymi

      mitä koskin?

    • Anonyymi

      💛🧡 aika virttyneet tekevät kädet mutta kiva mielikuva!

    • Anonyymi

      Pienkajakki hmmm...

    • Anonyymi

      Kalervoooh!

      • Anonyymi

        Kosti kosti.


    • Anonyymi

      Koski koski ko

    • Anonyymi

      Kiva juhannuksen päätös viestii! Kyllä kosketuksen merkitystä ei voi väheksyä. Ja kauniin ihon kosketuksesta syntyvää kosketustuntoa, kuvaillaan intiimilla hetkellä, jolloin ikävä on suurempi iholla ja sydämellä. Tunteva koskettaminen saattaa vähetä suhteen arkipäiväistyessä, alussa tuntee jokaisen rakkaan kosketuksen,tuntee säkenöivänä pienenkin ohimenevän hipaisun, joka kipuaa pitkin kehoasi kihelmöiden. Miten suudelma tuntuu kuumalta ja miten aistit hänen hengityksen ihollaan. Naiset pitävät koskettelusta ehkä enemmän, naisilla on usein hieman pienemmät sormet kuin miehillä, joten naisilla voi olla sormenpäissään herkemmät tunnot. Naisten iho on myös kauniimpi, pehmeämpi, kuin luotu ihastumaan pysähtyvään hetkeen. Kaikki ihmiset eivät pidä koskettelusta, eivät ole tottuneet lapsena saamaan vanhemmilta hyväksyntää osoittavia hellyyden osoituksia tai muuten ahdistusta tuo toisen ihmisen läheisyys. Toiset ihmiset kaipaavat halaamista, sen tuomaa hyvää oloa tai juuri sitä halausta mistä en haluaisi ikinä päästä irti!








      https://youtu.be/TRoG2zftcrM

    • Anonyymi

      Kosken miestä aina ajatuksissani kun ei voida koskettaa kasvotusten tai edes puhua.

      • Anonyymi

        Ajatuksissaan ei tarvitse olla takiani, ei kuulosta oikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksissaan ei tarvitse olla takiani, ei kuulosta oikealta.

        Ei se olekaan oikea tapa en vain voi sille mitään että ajatukset harhailee missä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olekaan oikea tapa en vain voi sille mitään että ajatukset harhailee missä haluaa.

        Tuo on se asia mikä on mun ominaisuus, ajattelen liikaa, niinkuin yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on se asia mikä on mun ominaisuus, ajattelen liikaa, niinkuin yleensä.

        Me ei olla miehen kanssa puhuttu kasvotusten ja siksi ajatuksille jää liikaa tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei olla miehen kanssa puhuttu kasvotusten ja siksi ajatuksille jää liikaa tilaa.

        Sehän pittää puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän pittää puhua.

        Mutta miten kun ei nähdä. :( harmittaa vain huudella täällä kun ei se mies taida täällä edes olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten kun ei nähdä. :( harmittaa vain huudella täällä kun ei se mies taida täällä edes olla.

        Tässä olen koneella sinun vieressä, tuoksut hyvältä. Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olen koneella sinun vieressä, tuoksut hyvältä. Heh

        Kuvainnollisesti olet ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olen koneella sinun vieressä, tuoksut hyvältä. Heh

        Eipä näy. Ehkä ajatuksissa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvainnollisesti olet ainakin.

        Kuvaa katselet siis. Oletko muistanut tulostaa sen ja liimata sen seinällesi? Entä jos tuleva täydellinen naisesi huomaa sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaa katselet siis. Oletko muistanut tulostaa sen ja liimata sen seinällesi? Entä jos tuleva täydellinen naisesi huomaa sen?

        Entä onko oikea hajuvesi löytynyt? Olethan suihkuttanut sitä kuvaani?


    • Anonyymi

      Se hajuvesijuttu on mulla unohtunut. Ostin vahingossa Offia. Offilta pitää minusta naisenkin tuoksua. Ei tietenkään talvella.

      • Anonyymi

        Entä kuvan liimaus? Onhan seinällä jo valmiiksi? Muistathan että se täydellinen nainen joka on helposti ollut saatavilla saattaa tulla käymään ja huomata sen kuvan.


      • Anonyymi

        Offilta haiseva nainen. Aika erikoista sinulta mies. Olet kuitenkin hienostunut ja hyvä osainen.


    • Anonyymi

      Sama täälä. Se oli ikimuistoinen hetki 😍

      • Anonyymi

        Milloin se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin se oli?

        En osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin se oli?

        Kesän ja syksyn vaihteessa 2018.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesän ja syksyn vaihteessa 2018.

        Syyskuu 2018?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyskuu 2018?

        Juu, tais olla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyskuu 2018?

        Helmikuu 2017


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helmikuu 2017

        Helmikuu 2017 on myös merkityksensä, mutta erilainen merkitys.


    • Anonyymi

      Mulla on rumat kädet . Ne on liian pienet , pitäs olla miehekkäät mukamas

    • Anonyymi

      Joidenkin kanssa pieni viatonkin kosketus tuntuu voimakkaalta ja intiimiltä. ♥️ Toisten kanssa se ei onnistu.

      Joidenkin kanssa katse oikeassa hetkessä tuntuu melkein kuin rakastelulta, läsnäolo tuntuu syvältä, tunteet sattaa yllättää ja hämmennys valtaa pään. Pieni viaton flirtti muuttuu yht’äkkiä totisiksi todeksi. ♥️Toisiin taas ei saa mitään kontaktia.

      Tunneyhteys ei van synny kaikkien kanssa, ainakaan vahvana ja molemminpuolisena. S

      • Anonyymi

        Tuntu tämä. Viisari värähti. T.mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntu tämä. Viisari värähti. T.mies

        Viisari voi kertoa asioita, joita ei vielä ole omassa päässä hahmottanut loppuun asti tai sitten se voi elää omaa elämäänsä. 🤣

        Tiedät, että pieni kosketukseni ehkä myös katse samaan aikaan sai hänet hyvin hämilleen. Itsekin tunsin sen saman hetken intimiteetin, vaikken sitä hänelle myöntänyt ääneen. En tarkoittanut hämmentää, läheisyys vaan tuntui sinä kohtaa luonnolliselta.


    • Anonyymi

      Vaikka suomalaisia miehiä moititaan, niin nyt on todiste siitä että ainakin yksi mies on koskenut käsillään naista.

      Nooo, varmaan niitä on enemmänkin, joten parempia tunnisteita aloittajalta :-)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe