lupaamalle heille hyvän "palkan", mutta sitten heille annetaan parin päivän koulutus ja varusteet jotka ovat 1960-luvulta.
Surkeasti menee.
Venäjä houkuttelee 40-50 vuotiaita äijiä sotimaan
10
78
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kaikkea voi luvata, varsinkin jos luvattu palkka on tarkoitus maksaa onnistuneen erikoisoperaation jälkeen.
- Anonyymi
Olisiko se parempi, jos venäjä toimisi kuten suomen valtio, joka pakottaa armeijaan ja sotaan 20 vuotiaat pojat pitkien vankeusrangaistusten uhalla?
Suomeen verrattuna venäjä vaikuttaa sivistysvaltiolta.- Anonyymi
Venäjällä on pakollinen asepalvelus. Ja Venäjää ei voi sanoa sivistysmaaksi.
Miltä tuntuu olla täyspässi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla täyspässi?Klikkailet poistettavaksi, kun sinulle vastaa. Valheesi kun eivät kestä päivänvaloa.
Siis sinun mielestä olisi parempi, että venäjä lopettaisi aikuistan vapaaehtoisten miesten värväämisen ja toimisi kuten suomi, joika pakottaa 20 vuotiaat poikaset sotaväkeen!
Sinut pitäisi lähettää pohjoiskoreaan, siellä on pakollinen armeija 4 vuotta, sen luulisi riittävän tuollaiselle kiimaiselle homppelillekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla täyspässi?Taatusti palvelen suomea ennemmin kuin venäjän paskaa maata ikinä!
- Anonyymi
Lisäksi tämä täytyy tehdä salaa, koska Venäjän hämärät toimet eivät kestä päivänvaloa.
Niille 40-50 vuotiaille äijille nuo 1960-luvun varusteet on tuttuja. Tämän päivän tavarat ihan outoja.
- Anonyymi
Kaikki alkaa muistuttaa yhä enemmän hitler-meininkiä Volksturmeineen...
- Anonyymi
Vain vanha putkisinko puuttuu.....kait niitäkin vielä löytyy varastosta ja kun ampuu niin mäsähtää ja räjäyttää ampujan pään irti.
- Anonyymi
Tapahtuuko maksu monopolipelin rahoilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469