Olen muuttamassa toiseen asuntoon!

Anonyymi

Kysyin apua sisarilta muutto asioissa ,sisko oli mennyt sinne toimistoon kyselemään minkälaisen asunnon otan


Sieltä sanottiin , että ollaan yhteydessä vain minuun.



Eihän mun tarvitse kaikkia asioita sille kertoa ,hoidan kaikki omat asiat!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuta metsään asumaan, niin ei tarvitse kenellekään selostaa.

      • Anonyymi

        No, sisaresi huolehtii sinusta ja on tietysti utelias, että onko kaikki hyvin.
        Elä vedä herneitä nenään.
        Mikset voisi kertoa siskollesi?

        Itelläni ei oo siskoa ja veljeä, joka olisi kiinnostuntu minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sisaresi huolehtii sinusta ja on tietysti utelias, että onko kaikki hyvin.
        Elä vedä herneitä nenään.
        Mikset voisi kertoa siskollesi?

        Itelläni ei oo siskoa ja veljeä, joka olisi kiinnostuntu minusta.

        Tota.

        "Itelläni ei oo siskoa ja veljeä, joka olisi kiinnostuntu minusta." Ole tyytyväinen, jos todellakaan ei ole haaskalintuja pörräämässä tulevan kalman omaisuuden ympärillä. Jos taas kyse, että sisaruksia on, mutta eivät ole olevinaan kiinnostuneita, kohta alkavat kiinnostumaan, jahka peijaiset alkaa lähenee.

        Noibn aloittajalle, viranomainen teki oikein, kieltäytymästä luovuttamasta tietojasi. Aika epäilyttävää käyttäytymistä, alkaa kyselemään muilta, kuin sulta iteltäs. Taka-ajatuksia varmasti, mutta tuskin se on kiinnostunut susta, lähinnä sun omaisuudestasi.

        Elämä tahtoo olla aika raadollista.

        =DW=


      • Anonyymi

        Sinä voit muuttaa sinne metsään ja ehdottomasti ilman nettiä niin ei tarvitse kenenkään kirjoituksia lukea.


    • Anonyymi

      Päässä on kilahtanut jos kenen hyvänsä asioita yrittää urkkia viranomaisilta
      tms. taholta.

      • Anonyymi

        Näitä uteliaita riittää. Äitini siskot soittivat minulle äitini diagnooseista ja mikä vaivaa. Kun en kertonut ja sanoin syyksi sen että äitini ei halua että niitä asioita levitellään vetivät herneet nenuunsa. Eivät millään voineet ymmärtää että kun ei kerrota niin ei kerrota.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä uteliaita riittää. Äitini siskot soittivat minulle äitini diagnooseista ja mikä vaivaa. Kun en kertonut ja sanoin syyksi sen että äitini ei halua että niitä asioita levitellään vetivät herneet nenuunsa. Eivät millään voineet ymmärtää että kun ei kerrota niin ei kerrota.
        Siili

        Lisäksi kun ilmoitimme että muistotilaisuus on vain meille lapsille perheineen yksi näistä oli soittanut seurakuntaan ja kysynyt voimmeko kieltää heitä tulemasta, hohhoijaa. Itse kunnioittaisin lähiomaisten toivetta muistotilaisuudesta.
        Siili


    • Anonyymi

      Voi ajatteleva ihminen, söpöä.

    • Anonyymi

      En minä vaan kehtaisi mennä keneltäkään kysymään minne oma sisko tai veli muuttaa. Mahtoivat pitää siskoasi outona. Tosin en ymmärrä mikä toimisto, sosiaalitoimistoko. Oletko itse oikeustoimikelpoinen vai hoitaako kunnasta joku asuntoasiaasi. Jos niin on, voi olla kyse siskon huolehtimisesta, kuten jo joku toinenkin epäili.

      • Anonyymi

        "Tosin en ymmärrä mikä toimisto"

        Minä ainakin ymmärsin heti mistä toimistosta on kyse. Sosiaalitoimisto ei hoida sellaisten asuntoasioita jotka pystyy asiansa itse hoitamaan.


      • Anonyymi

        Tietoja saa antaa vain sille joka asiakirjoihin on mahdollisesti merkitty. Jos ihminen ei ole itse kelpoinen asioitaan hoitamaan ei se tarkoita sitä että viranhaltija saisi kertoa asioitaan jokaiselle "huolehtujalle" ja hyvä niin.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin en ymmärrä mikä toimisto"

        Minä ainakin ymmärsin heti mistä toimistosta on kyse. Sosiaalitoimisto ei hoida sellaisten asuntoasioita jotka pystyy asiansa itse hoitamaan.

        Voihan kyseessä olla esim palvelusäätiön asunto jota aloittaja on hakenut. Ei siihen hommaan tarvitse olla vielä toimintakyvytön hoitamaan asioitaan.
        Siili


    • Anonyymi

      Onneksi sitä vielä on niin paljon väleissä sisaruksien kanssa että pystyy kertomaan minkälaiseen asuntoon on muuttamassa. Ja vieläpä antamaan osoitteenkin.

    • Anonyymi

      Isänöitsiä toimistot,kuin mutkin toimistot esim. Kirkon ,sosialiviraston,kelan,terveysaseman jne OVAT VAITIOLO VELVOLISIA. Yksityisen henkilön asioita ei saa kertoa. Ei saa vaikka sukua tai vaimo mies:Jos henkilö on edunvalvonassa,edunvalvoja viranomainen?

    • Anonyymi

      Juu ihan normaali kansalainen minäkin olen.Ilman virkavalvontaa ja edunvalvontaa.Omistan myös utelian siskon joka minun veratuna rikas. Hän työntä nokansa joka asian ,ei vaan minun vaan koko suvun. Hän ei saisi mutostani tietä jos mutaisin uusi osoite. Laki kieltä sen.Yksilö suojaa.Maistratti munulla isäksi ilmotus ruksi yhteystietojani ei saa antaa mihinkään.Mutta vaikka en siedä sikoani ja olen vain pakolinen kontakti joskus.Ilmoitaisin mihin muutan.piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe