ennen kuin te teette oikeassa elämässä jotain.
Kaivattunne ehtii varmaan kuolla
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kyllä totta. Onneksi sitä ei tiedä, missä iässä lähtee.
- Anonyymi
Ja se on hänen valintansa.
- Anonyymi
Jos kuolee niin muistelen lämmöllä miestä. Enkai minä muuta voi.
- Anonyymi
Tuo sitten kukkia haudalleni. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon ja kynttilänkin samalla. Kirjoitan pienen runon mukaan. Kysymys on vain minne sinut haudataan kun en sitäkään voi oikein tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon ja kynttilänkin samalla. Kirjoitan pienen runon mukaan. Kysymys on vain minne sinut haudataan kun en sitäkään voi oikein tietää.
Voi kuinka kiva. Saat sen jostain selville varmasti. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuinka kiva. Saat sen jostain selville varmasti. :)
Ehkä. Voihan se olla että minun päiväni päättyvät ensin. Tuletko sinä sitten minun haudalla käymään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Voihan se olla että minun päiväni päättyvät ensin. Tuletko sinä sitten minun haudalla käymään?
Tietysti tulen, ja tuon kynttilän ja kukkia. Tulen kyllä surulliseksi jo pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti tulen, ja tuon kynttilän ja kukkia. Tulen kyllä surulliseksi jo pelkästä ajatuksesta.
Kuuluu elämään. Minua ei haittaisi kuolla vaikka heti, elän vain periaatteesta muiden takia. En tiedä oletko hän mies tuskin joten ei tarvitse sitä miettiä oman kaivattusi kohdalla. Minä ja mies ei olla kasvotusten edes puhuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle tuo mitään.
- Anonyymi
EI!!
T - Anonyymi
Oikea elämä? Onko tämä väärä elämä?
- Anonyymi
Kaipaaja minä ehdin notkahtaa ennen aikojaan häneltä.
- Anonyymi
Etäaisatautilanne painaa päälle https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008899323.html
kuiskutellaan vaan Toivottavasti ei kuitenkaan kumpikaan kuolla vihoitellen toisillemme, se olis kurjaa.
- Anonyymi
Joutaisihan tuo jo kuleksimasta. Ihan typerä nainen Kyseessä.
- Anonyymi
Noin en ole koskaan sanonut hänestä
- Anonyymi
Traumatisoitunut ihminen kyseessä. Ei, älä yritä edes ymmärtää. Menee arviosi&oletuksesi kuitenkin pieleen. Järkyttävää että tällaista touhua vihjaillaan nimettömästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traumatisoitunut ihminen kyseessä. Ei, älä yritä edes ymmärtää. Menee arviosi&oletuksesi kuitenkin pieleen. Järkyttävää että tällaista touhua vihjaillaan nimettömästi
Tosikot alkaa melkein itkeä? Jk. Ei ole mitään kaivattua.😂
- Anonyymi
Hitto sit mullon yks kummitus lisää ja se
on vielä räyhähenki jos jatkas kuoleena samaa rahinää ja älämölöä kun eläessää 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Kaivattuja monia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930