Haluisko joku kattoo ku mä itsetyydytän. Ois ihan älyttömän kiihottavaa. Oon siis nainen
Kiimainen nainen
23
1703
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se kiva kattoo kun saat orkkuja😜. Missä sen vois nähdä?
- Anonyymi
Mikä ettei miten saan yhteyttä?
- Anonyymi
Moi mä voin katoa ig Lego ritari sielä voidaan viestitellä
Ilman muuta!!
- Anonyymi
ig ssä viestitelään siis?
- Anonyymi
Kyllähän sitä voi katsella kun hyväilet pillua ja saat orkkuja😘
- Anonyymi
Todellakin, missäpäin ?
Rudolph50 - Anonyymi
Naisen itsetyydytys on kaunista. Olisi upeaa katsoa sitä. Isohkot sisähäppärit ja karvapillu ovat niin naisellisia, toivottavasti naisella olisi ne!
- Anonyymi
Pane sä vain kaljun kalkkunaa, tuskin muuta saisitkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pane sä vain kaljun kalkkunaa, tuskin muuta saisitkaan
mikä hevonvitun runkkari täällä nyt meuhkaa jos et saa tapa ittes
Sopii, haluutki nähä netin välityksellä vai livenä?
- Anonyymi
Oon tehny ton monta kertaa! Kyselen kuka haluaisi nähdä kun hyväilen loppuun asti ja sovin näkemisen johonkin syrjään.
Lopulta nähdään, riisun mun paidan, vapautan mun c kupin rinnat rintsikoista, hän näkee että nännit on kovana.
Joskus oon kysynyt hymy huulilla että haluutko antaa suukon niille, harva kieltäytyy.
Leikittelen ja varmistan että mies on Kiimasta sekaisin.
Sitten kysyn että haluutko nähdä kun riisun housut ja hyväillen orkun..
Moni yllättää kun itsekin housuista kalun esille ja alan runkata!!😂
Olen käynyt muutoin sukupuolen vaihdoksen mutta jätin peniksen itselleni.- Anonyymi
Wau! haluaisin kyllä nähdä sun tyttöpeniksen ;) ja kokeillakin voisin....t.60ukm
- Anonyymi
Tuo olisi jätti yllätys,olisin niin kiihottunut, että en ehtisi varmaan ottaa omaa housuista pois,kun jo tulisin.
Vain unissani tuollaista ....
M58
- Anonyymi
naisen orgasmia on ihana katsella itellä alkaa kovettuun heti
- Anonyymi
Ei ole tarvis katsoo muita. Mun vaimo on taatusti kauniimpi ja osaa tehdä mut halusta hulluksi. Tyydyttää itseään sormin ja dildolla edessäni kunnes en enää kestä ja yhdyn häneen. Hänen kanssaan rakastelu on upeaa. Sitä se rakkaus teettää.
- Anonyymi
Missä sun vaimo olisi niin voisin kokeilla Onko hän niin hyvä kun väität😉
Missä??
- Anonyymi
Toki...haluun kiihottaa sut ihanaan orgasmiin. Kokenut herrasmies
- Anonyymi
olis ihan mahtavan kiihottavaa nähdä orgasmiin asti
- Anonyymi
vielä jos teet sen julkisella paikalla
- Anonyymi
tuu samaan bussiin vastakkaiselle penkillle
- Anonyymi
ois kiva kun tyydyttäisit mut. Imemällä ja runkkaamalla mua. Jyväskylän Palokasta. Sou moro!
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111638En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321072SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul1941011Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7286879Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.34760Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33734- 36715
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6711Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693