Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kiimainen nainen

Haluisko joku kattoo ku mä itsetyydytän. Ois ihan älyttömän kiihottavaa. Oon siis nainen
232624
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

Olishan se kiva kattoo kun saat orkkuja😜. Missä sen vois nähdä?

Äänestä

Mikä ettei miten saan yhteyttä?

Äänestä

Moi mä voin katoa ig Lego ritari sielä voidaan viestitellä

Äänestä

Ilman muuta!!

Äänestä
  • ig ssä viestitelään siis?

1Äänestä

Kyllähän sitä voi katsella kun hyväilet pillua ja saat orkkuja😘

Äänestä

Todellakin, missäpäin ?

Rudolph50

Äänestä

Naisen itsetyydytys on kaunista. Olisi upeaa katsoa sitä. Isohkot sisähäppärit ja karvapillu ovat niin naisellisia, toivottavasti naisella olisi ne!

Äänestä
  • Pane sä vain kaljun kalkkunaa, tuskin muuta saisitkaan

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pane sä vain kaljun kalkkunaa, tuskin muuta saisitkaan

mikä hevonvitun runkkari täällä nyt meuhkaa jos et saa tapa ittes

Äänestä

Sopii, haluutki nähä netin välityksellä vai livenä?

Äänestä

Oon tehny ton monta kertaa! Kyselen kuka haluaisi nähdä kun hyväilen loppuun asti ja sovin näkemisen johonkin syrjään.
Lopulta nähdään, riisun mun paidan, vapautan mun c kupin rinnat rintsikoista, hän näkee että nännit on kovana.
Joskus oon kysynyt hymy huulilla että haluutko antaa suukon niille, harva kieltäytyy.

Leikittelen ja varmistan että mies on Kiimasta sekaisin.
Sitten kysyn että haluutko nähdä kun riisun housut ja hyväillen orkun..

Moni yllättää kun itsekin housuista kalun esille ja alan runkata!!😂

Olen käynyt muutoin sukupuolen vaihdoksen mutta jätin peniksen itselleni.

Äänestä
  • Wau! haluaisin kyllä nähdä sun tyttöpeniksen ;) ja kokeillakin voisin....t.60ukm

Äänestä

• Tuo olisi jätti yllätys,olisin niin kiihottunut, että en ehtisi varmaan ottaa omaa housuista pois,kun jo tulisin.
    Vain unissani tuollaista ....
    M58

Äänestä

naisen orgasmia on ihana katsella itellä alkaa kovettuun heti

Äänestä

Ei ole tarvis katsoo muita. Mun vaimo on taatusti kauniimpi ja osaa tehdä mut halusta hulluksi. Tyydyttää itseään sormin ja dildolla edessäni kunnes en enää kestä ja yhdyn häneen. Hänen kanssaan rakastelu on upeaa. Sitä se rakkaus teettää.

Äänestä
  • Missä sun vaimo olisi niin voisin kokeilla Onko hän niin hyvä kun väität😉

Äänestä

Missä??

Äänestä

Toki...haluun kiihottaa sut ihanaan orgasmiin. Kokenut herrasmies

Äänestä

olis ihan mahtavan kiihottavaa nähdä orgasmiin asti

Äänestä

vielä jos teet sen julkisella paikalla

Äänestä

tuu samaan bussiin vastakkaiselle penkillle

Äänestä

ois kiva kun tyydyttäisit mut. Imemällä ja runkkaamalla mua. Jyväskylän Palokasta. Sou moro!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Haluisko joku kattoo ku mä itsetyydytän. Ois ihan älyttömän kiihottavaa. Oon siis nainen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu