Ei sitä aitoa

Anonyymi

oikeaa sinua ole enää missään, kaikki ihme roolit on ottaneet vallan siitä henkilöstä keneen hullaannuin 😢😢💔

65

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voe voe, ja sinussaha ei olluna alun perinkää mittää vikkoooo eekös se näen aena mee.

    • Anonyymi

      En mä ole muuttunut ihmisenä mihinkään, vaan uupunut enkä todellakaan tiedä missä ja miten mun yksityisyyttä mahdollisesti loukataan. Jokainen ihminen tarvitsee yksityisyyttä, ja jos se viedään, ihmisellä pitää olla siitä tieto ja mahdollisuus saada ääni kuuluviin.
      Traumatisoituneen ihmisen seuraaminen salaa on väärin. Sellaisessa tilanteessa toisen ihmisen asemaan asettumaan kykenemättömät ihmiset voivat päästä aiheuttamaan suurta kärsimystä ja vahinkoa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, itsekin kokenut tuota ja koen edelleenkin..


      • Anonyymi

        Huhhu... aika jäätävää settiä. Mä ahdistun et missä vaan mua voidaan jotenki seurata. Ja kun en tiedä miten tarkalleen pohdin pääni puhki mahdollisuuksia. :( sit ku niistä ilmiteeraan mulle sanotaan et oon vainoharhanen. Hyvä ku ei mieski jo vieny suljetulle mua. Oikeesti! Todella ahdistava ajatus ees että joku kuuntelis iha koko ajan tai vielä pahempi jos jotenki ketselis salaa. En vaan tiiä miten. :( Ei ollu hyvä yön toivotus tällänen viesti 🤕🥶😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhu... aika jäätävää settiä. Mä ahdistun et missä vaan mua voidaan jotenki seurata. Ja kun en tiedä miten tarkalleen pohdin pääni puhki mahdollisuuksia. :( sit ku niistä ilmiteeraan mulle sanotaan et oon vainoharhanen. Hyvä ku ei mieski jo vieny suljetulle mua. Oikeesti! Todella ahdistava ajatus ees että joku kuuntelis iha koko ajan tai vielä pahempi jos jotenki ketselis salaa. En vaan tiiä miten. :( Ei ollu hyvä yön toivotus tällänen viesti 🤕🥶😭

        Sairasta ois kyllä. Mutta eihän kaikilla oo kaikki kunnossa! Kukaan normaali edes seuraisi ketää. Kerran mainitsin ääneen jostain toisen stalkaamisesta netissä, niin eräs sanoi ai etkö itse olis kiinnostunut ja etsisi tietoa🙄 No En! Se ei oo normaalia olisit kiinnostunut tai et! Eikä kyllä kukaan kiinnostaisi nii paljo newer!


    • Anonyymi

      Ihastuitko sittenkin johonkin epäaitoon puoleen hönestä...
      Pystyikö hän koskaan olemaan aito seurassasi vai pakotitko muottiin mikä hän ei olutkaan kun pakon edessä ja et koskaan pääsyt sydämmeen asti..
      No sinä voit saada mahdolisuuksia muualla ....

    • Anonyymi

      Kiitä Kiinaa ja sen aiheuttamaa pandemiaa! Mä vasta palailen elävän kirjoihin.

    • Ehkäpä huullannuit yhteen osaan häntä? Ihminen kun on monisyinen ja kaikkia syitä ei näe, kuin tutustumalla. Ihmisistä näkee vain niitä puolia mitkä hän itsestään näyttää. Kaikki ei uskalla näyttää avoimesti eri puoliaan.

      • Ja kaikki puolet ei tule myöskään esiin kaikkien kanssa, pitää muistaa sekin että joku puoli tulee esiin sinun kanssa joku toinen jonkun muun kanssa. Ehkä sinä saat hänestä esiin hyvät puolet ja joku muu huonot?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja kaikki puolet ei tule myöskään esiin kaikkien kanssa, pitää muistaa sekin että joku puoli tulee esiin sinun kanssa joku toinen jonkun muun kanssa. Ehkä sinä saat hänestä esiin hyvät puolet ja joku muu huonot?

        Esim. Jollekin ei ikinä tarvitse suuttua, kun toinen ärsyttää ihan jatkuvasti ja saa ärtyiseksi.


      • Anonyymi

        Pintaan ihastutaan, ihmiseen rakastutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pintaan ihastutaan, ihmiseen rakastutaan.

        Kyllä. :)

        Todellakin noin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllä. :)

        Todellakin noin.

        No kyllä käytökseenkin voi ihastua. Joku vetää ns. jalat alta. Charmi on vaikuttava. Ja se ei aina ole edes mitään juhlavaa ja ylevää, vaan jotain mikä vaan hurmaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No kyllä käytökseenkin voi ihastua. Joku vetää ns. jalat alta. Charmi on vaikuttava. Ja se ei aina ole edes mitään juhlavaa ja ylevää, vaan jotain mikä vaan hurmaa.

        No, omaankin koulutukseen (ja suvusta) on sisältynyt joviaali ja charmantti käytöstapa ja olen kyseisiä taitoja hyväksikäyttänyt jo pitkään. :vink

        Pinta on aina pintaa vaikka olemuksesta ylipäätään on pääteltävissä jotain ja jotkut vaikuttavat läpinäkyvilltä ja se on mulle meh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, omaankin koulutukseen (ja suvusta) on sisältynyt joviaali ja charmantti käytöstapa ja olen kyseisiä taitoja hyväksikäyttänyt jo pitkään. :vink

        Pinta on aina pintaa vaikka olemuksesta ylipäätään on pääteltävissä jotain ja jotkut vaikuttavat läpinäkyvilltä ja se on mulle meh.

        Nyt kysyn mitä on meh? :D

        En tiedä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nyt kysyn mitä on meh? :D

        En tiedä.

        Sub-30 -vuotiaiden puheessa Suomessakin. Suunnilleen että "ihan sama" tai "merkityksetöntä".

        Etkö tiedä mikä on intternjettin hakukone? :D

        https://urbaanisanakirja.com/word/meh/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sub-30 -vuotiaiden puheessa Suomessakin. Suunnilleen että "ihan sama" tai "merkityksetöntä".

        Etkö tiedä mikä on intternjettin hakukone? :D

        https://urbaanisanakirja.com/word/meh/

        Aaaa. Tiedän, mutta halusin kysyä käyttäneeltä. :)

        Se on niin kun 🤷🏼‍♂️


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Aaaa. Tiedän, mutta halusin kysyä käyttäneeltä. :)

        Se on niin kun 🤷🏼‍♂️

        Mä olen jo sen verran kalkkis, etten kaikkia nuorempien sanoja ole rekisteröinyt. Menee ohi monet näppärät sanat ja sanonnat. Lapsenikin puhuu jotain outoa kieltä.

        Hahmo rippaa. Eli kuolee. >:)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä olen jo sen verran kalkkis, etten kaikkia nuorempien sanoja ole rekisteröinyt. Menee ohi monet näppärät sanat ja sanonnat. Lapsenikin puhuu jotain outoa kieltä.

        Hahmo rippaa. Eli kuolee. >:)

        Rauli badding fiilasi eri tavalla kuin nykyään fiilataan. ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauli badding fiilasi eri tavalla kuin nykyään fiilataan. ;D

        Heh, todellakin. >:P


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, todellakin. >:P

        Ja se fiilaaminen on kummassakin tapauksessa muuta kuin fukifukii.
        Baddingin biisi on jostain sen aikaisten teollisduunarien tsemppisanoja. Nykyään fiilataan vaikka e-sporttii.


    • Anonyymi

      Voi tyttökulta. Sinä olet leikkinyt hänet pilalle. Mutta minä olen hänen kanssaan. Aina❤️

      • Anonyymi

        Voi ku ymmärtäis kuka on leikkinyt kenet piloille ja miksi leikkinyt.. kun toinen kertonut ettei leiki vaan on aito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku ymmärtäis kuka on leikkinyt kenet piloille ja miksi leikkinyt.. kun toinen kertonut ettei leiki vaan on aito

        No sinä hänet. Ajattele omalle kohdallesi kaikki mitä olet hänelle tehnyt. Suosittelen väkevästi keskittymään niihin pahimpiin tekoihin.


    • Anonyymi

      Taisit laukaista hänessä kovemman luokan puolustusmekanismit?

    • Anonyymi

      Onhan se toki ymmärrettävää ettei neiti aloittaja halua vastata kysymyksiin, jotka ovat lähimpänä totuutta. Se on vaikea pala katsoa peiliin, mutta suosittelen.

      • Anonyymi

        Noh nyt. Nukkumaan meni ja aamulla ei olevinaan muista koko aloitusta. Vastaa vain kysymyksiin jotka ei ole häntä kritisoivia. Ummistaa silmänsä pahalta maailmalta. Ei kaikista ole katsomaan totuutta silmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh nyt. Nukkumaan meni ja aamulla ei olevinaan muista koko aloitusta. Vastaa vain kysymyksiin jotka ei ole häntä kritisoivia. Ummistaa silmänsä pahalta maailmalta. Ei kaikista ole katsomaan totuutta silmiin.

        Ei se nuku kun renttu kuorsaa niin kovaa. Itku silmässä lukee näitä ja kiukkuaa kun ei osaa vastata.


      • Anonyymi

        Äo ei kerro ihan kaikkea älykkyydestä kuitenkaan, Mensan testikin kertoo vain yleisälykkyydestä ja ihmisellä voi olla korkea äo mutta ei minkäänlaista tilannetajua tai empatiakykyä.
        Muistuttaa kovin paljon erästä palstalla asuvaa nuorta neitiä joka kehuu kovasti itseään, tietää kaikesta kaiken, haukkuu ja arvostelee muita ihmisiä ja diagnisoi kaikki häntä arvostelevat harhaisiksi, ruikuttaa ikäväänsä varattuun mieheen, julistaa melkein 24/7 kaikilla kliseillä rakkauttaan tälle miehelle jota ei kuitenkaan tunne ja mustamaalaa tämän puolisoa kuin tuntisi hänet.
        Tietää kuitenkin olevansa miehelle ainoa oikea kohtalon valitsema ja alussa olivat niin samanlaisia ja siksi kuuluivat yhteen ja nyt on tajunnut ettei heillä ole paljon yhteistä vaan ovatkin aika erilaisia niin alkoikin uusi selittely kuinka vastakohdat täydentävät toisiaan ja luovat yhdessä täydellisen harmonian. Huhhuijaa
        Väittää ettei tunteille voi mitään eikä toista voi omistaa mutta puhuu itse kuinka "sitten kun mies on kokonaan hänen".
        Tietää rakkaudesta ja parisuhteesta kaiken vaikka ei ole koskaan seurustellut tai saattoi hänellä joku lyhyt suhde olla kokemuksena.
        Hieman on elämä hakusessa vielä.
        Voi miesparkaa ja toivottavasti tietää mihin on työntämässä muutakin kuin lusikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äo ei kerro ihan kaikkea älykkyydestä kuitenkaan, Mensan testikin kertoo vain yleisälykkyydestä ja ihmisellä voi olla korkea äo mutta ei minkäänlaista tilannetajua tai empatiakykyä.
        Muistuttaa kovin paljon erästä palstalla asuvaa nuorta neitiä joka kehuu kovasti itseään, tietää kaikesta kaiken, haukkuu ja arvostelee muita ihmisiä ja diagnisoi kaikki häntä arvostelevat harhaisiksi, ruikuttaa ikäväänsä varattuun mieheen, julistaa melkein 24/7 kaikilla kliseillä rakkauttaan tälle miehelle jota ei kuitenkaan tunne ja mustamaalaa tämän puolisoa kuin tuntisi hänet.
        Tietää kuitenkin olevansa miehelle ainoa oikea kohtalon valitsema ja alussa olivat niin samanlaisia ja siksi kuuluivat yhteen ja nyt on tajunnut ettei heillä ole paljon yhteistä vaan ovatkin aika erilaisia niin alkoikin uusi selittely kuinka vastakohdat täydentävät toisiaan ja luovat yhdessä täydellisen harmonian. Huhhuijaa
        Väittää ettei tunteille voi mitään eikä toista voi omistaa mutta puhuu itse kuinka "sitten kun mies on kokonaan hänen".
        Tietää rakkaudesta ja parisuhteesta kaiken vaikka ei ole koskaan seurustellut tai saattoi hänellä joku lyhyt suhde olla kokemuksena.
        Hieman on elämä hakusessa vielä.
        Voi miesparkaa ja toivottavasti tietää mihin on työntämässä muutakin kuin lusikkansa.

        Kuulostaa hieman epä-älylliseltä syöttää kenestäkään ihmisestä tällaista tarinaa ja kuvitella, että se jotenkin lyö läpi tai ylipäätään kiinnostaa jotenkin intensiivisen paljon. No ehkä kirjoittelijan itsensä henkilökuvan kannalta. Joku tieteellinen paradoksi varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh nyt. Nukkumaan meni ja aamulla ei olevinaan muista koko aloitusta. Vastaa vain kysymyksiin jotka ei ole häntä kritisoivia. Ummistaa silmänsä pahalta maailmalta. Ei kaikista ole katsomaan totuutta silmiin.

        No koskas sulla on viimeksi ollut aamuisin( tai näin yöajaksi kun itsellesi vastasit)katsottavalla ajanjakolla muuta tekemistä kuin ahdistella tuntemattomia kirjoittajia kysymystoteamuslauseilla ja oletuksillasi? Sukupuolen ja ihan kaiken suhteen, Muidenko pitäisi jatkaa keskustelua kanssasi, että saat myhäillä siellä valtatyhjiössäsi jota täytät tällä sisällöllä? En ole aloittaja, joten jos aiot jatkaa responssista innostuneena siitä, niin ei maksa vaivaa. Tuo kolmas kommentti taitaa myös olla omaa monologiasi näin luulen.


    • Anonyymi

      Meitä on kuusitoista. Joku meistä sinua raapaisi, mutta yhdet kasvot vain.

      • Anonyymi

        Mutta ette voi puhua kuin yhdellä suulla.


      • Anonyymi

        Ei putertrolleilla ole kasvoja eikä mieliä, sen lauluja laulaa kenen nyyttejä imee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei putertrolleilla ole kasvoja eikä mieliä, sen lauluja laulaa kenen nyyttejä imee.

        No mille ne pedobidenin kassit maistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mille ne pedobidenin kassit maistuu?

        Heteroita ollaan Biden ja mä ja ihan rautaa syövä ja ketjua paskantava suomalainen olen, putler-rotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteroita ollaan Biden ja mä ja ihan rautaa syövä ja ketjua paskantava suomalainen olen, putler-rotta!

        Triggeröidyit kun Clinton Epsteinin saarella konsanaan. CIA cika!😂👍🇷🇺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Triggeröidyit kun Clinton Epsteinin saarella konsanaan. CIA cika!😂👍🇷🇺

        Triggeröidyn trollaamaan putlerloisia usein ja saan niitä sivuun ja harhaan. ;D


    • Anonyymi

      Sinulla on vilkas mielikuvitus vain.

      • Anonyymi

        Se on "Sinulla on vain* vilkas mielikuvitus."

        Hempskatin puoliyoda


    • Anonyymi

      No onneksi jollekki toiselle on käynyt samoin. Elän samassa tilanteessa. En tiedä enää kuka on kuka. Kylmiä vaikuttavat ainakin kaikki olevan. Naisten vihaajia porukkansa kanssa. Oksettavaa.

      • Anonyymi

        Nytkö olet sivullinen tuollaisen huomannut? Oletko muutenkin helppo huijattava? Älä ikinä puutu toisen ihmisen asioihin sillloin kun toisella ihmisellä ei ole samaa tietoa kuin sulla ja ääntä sen seurauksesta.


      • Anonyymi

        Sellaiset on kyllä yksiselitteisesti oksettavia. Kaikilla on yhtäkkiä niin vatusti sanottavaa, mielipiteitä, näkemyksiä, kyräiltävää ja herkän herkkää reagoitavaa ihan kaikkeen esimerkiksi juuri internetin keskustelupalstoilla. Mutta se ei olekaan konkretiaa.


    • Anonyymi

      Olisit ajatellut vähän mutta olet sotkenut avioliittomme. Saat pitää hänet. Ei minua kinnoatynutsibä olet himostanut vain kyrpää. Hyvää kesää

    • Anonyymi

      Ei minua kiinnostanut. Et ole arvokas ja mitätön minulle

    • Anonyymi

      Olen minä täällä👋🏻
      Taisit hukata mut vain hetkeksi.

      • Anonyymi

        No sepä kiva kuulla, huh huh ku ehdin jo säikähtää 😘😀


    • Anonyymi

      Aloittajan näitä rooleja pyörittää ,on nähty monta vuotta . Mustamaalaa jotain henkilöä .

    • Anonyymi

      Roolit on pois kun ootte kahden.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe