Ei ollut reilua myyjältä kun lupas pitää pyörän mulle 1.7 saakka ja nyt ilmoitti et on myynyt pyörän. Oli kai kova rahapula
Pyörä myyjä tori. Fi
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
elämässä täytyy toimia hanakasti. Siirretty päätös sisältää aina riskinsä että juna menee menojansa. Uusia junia yleensä tulee.
- Anonyymi
Joskus 15 tuntia myöhässä...
- Anonyymi
Olitko maksanut siis käsirahan vai höpöstelitkö muuten vaan, että "käyn katsomassa vielä paria, mutta älä myy muille"?
- Anonyymi
juu, ja kävin jo renkaita potkimassa, ja sanoin, että kaveri just sai samanlaisen ja vähän paremman halvemmalla, mutta voisin sit ostaa jos hintaa vähän viilataan alas ja tulen takas kun kelatuet menee tilille
- Anonyymi
Oltiin sovittu että haen pyörän 1.7 ja maksan hakiessa. Sitten kysyin toista pyörää kun tämä meni sivu suun, myyjä vastas et tätä on niin paljon kyselty ja juttu loppu siihen. No löysin pyörän oripäästä ja viikko sen jälkeen Pöytyän kaverilta tuli viesti et pyörä ois nyt tarjouksessa kun ensin oli niin paljon ostajia. Ilmeisesti kukaan ei halunnutkaan sitä niin tarjous mulle😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891938Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714