Edelleen se stalkkaa, ja viettää aikaansa palstalla...

Anonyymi

Minua etsien ja himoiten. Ai että, olen todella imarreltu, tavallaan. Ymmärrän himosi mutta voitko lopettaa jo. Häiritset minua sinä senkin pögäle.
Yst. Terveisin
Upea ja ihana ihminen

113

1487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jooh, erittäin hemaiseva trollaus taas joltain tarinapetteriltä, eiköhän joku hönö tähän takerru, älä huoli huomio on taattu. Terveisin kopea ja nuiva ihminen

      • Anonyymi

        Tuo aloittaja on kuiva kakkapökäle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloittaja on kuiva kakkapökäle.

        Kuiva kyllä, kakkapökäle hmmmm no okei sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloittaja on kuiva kakkapökäle.

        Kehnoa läppää heittävä miespuolinen trolli ei sen enempää


    • Anonyymi

      Ai sinäkin olet upea ja ihana ihminen? Minäkin olen!

      • Anonyymi

        Se on upeaa ja ennen kaikkea ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on upeaa ja ennen kaikkea ihanaa!

        Juu tosi. 🤢


    • Anonyymi

      Miten se sinua voi häiritä ellet itsekin ole täällä palstalla viettämässä aikaa. :D

      • Anonyymi

        Häiritset minua sähkömagneettisilla ajatuksillasi, ei jaksa koko ajan olla märkä päiväunesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiritset minua sähkömagneettisilla ajatuksillasi, ei jaksa koko ajan olla märkä päiväunesi.

        Ei sitä yhteyttä ja ajatuksia voi noin vaan katkaista. Jos voisi niin hakisin heti sakset ja leikkausin sen poikki enkä epäröisi hetkeäkään. Tämä meni miehelle en tiedä aloituksesta kenelle menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiritset minua sähkömagneettisilla ajatuksillasi, ei jaksa koko ajan olla märkä päiväunesi.

        No juu. Hyvähän se on itselleen uskotella kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä yhteyttä ja ajatuksia voi noin vaan katkaista. Jos voisi niin hakisin heti sakset ja leikkausin sen poikki enkä epäröisi hetkeäkään. Tämä meni miehelle en tiedä aloituksesta kenelle menee.

        Pökäle menee poikki ainakin viimeistään saksilla. Peppua voi vaan kutitella jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökäle menee poikki ainakin viimeistään saksilla. Peppua voi vaan kutitella jälkeenpäin.

        Sähkömagneettia on aika vaikea katkoa saksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu. Hyvähän se on itselleen uskotella kaikenlaista.

        Uskon lentävään makaroonihirviöön, hän tulee aina iltaisin ja vie makaroonit kaapista jos ei ole ollut kiltti. Mistäs vaimo sitten kokkaa makaroonilootaa, niinpä. Ei kiva tilanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon lentävään makaroonihirviöön, hän tulee aina iltaisin ja vie makaroonit kaapista jos ei ole ollut kiltti. Mistäs vaimo sitten kokkaa makaroonilootaa, niinpä. Ei kiva tilanne!

        Minäkin taidan uskoa tuohon samaan. Olen kerran nähnytkin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin taidan uskoa tuohon samaan. Olen kerran nähnytkin sen.

        Sitä ei kaikki näekään, olet spesiaalitapaus siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei kaikki näekään, olet spesiaalitapaus siis.

        Kyllä olen sen aina tiennyt että olen spesiaalitapaus. Oletkos nähnyt sen lentävän lautasen? Senkin näin viime yönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä yhteyttä ja ajatuksia voi noin vaan katkaista. Jos voisi niin hakisin heti sakset ja leikkausin sen poikki enkä epäröisi hetkeäkään. Tämä meni miehelle en tiedä aloituksesta kenelle menee.

        Ethän tohtisi niin tehdä sanot vaan sano nyt myttäät miehen syrämen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän tohtisi niin tehdä sanot vaan sano nyt myttäät miehen syrämen :)

        Tarpeeksi tästä yhteydestä kärsitty. Olisin valmis tästä luopumaan ja jatkamaan täydellistä elämääni. Paitsi unohdin etten ole täydellinen vaan täysi sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen sen aina tiennyt että olen spesiaalitapaus. Oletkos nähnyt sen lentävän lautasen? Senkin näin viime yönä.

        Oliko tämä lentävä lautanen seurausta kun vaimo ei saanut tehtyä makaroonilootaa? Se on vakavaa, hyvin vakavaa. Lentää kaikenlaista muutakin posliinista materiaa silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeeksi tästä yhteydestä kärsitty. Olisin valmis tästä luopumaan ja jatkamaan täydellistä elämääni. Paitsi unohdin etten ole täydellinen vaan täysi sekopää.

        Ckopäitä äidin oomme kaikki. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ckopäitä äidin oomme kaikki. ;)

        Nöf nöf niin se taitaa olla. Miksi edes yrittää esittää normaalia kun ei sellainen ole. :>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä lentävä lautanen seurausta kun vaimo ei saanut tehtyä makaroonilootaa? Se on vakavaa, hyvin vakavaa. Lentää kaikenlaista muutakin posliinista materiaa silloin.

        Kyllä taitaa olla. Näin myös vesiputouksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöf nöf niin se taitaa olla. Miksi edes yrittää esittää normaalia kun ei sellainen ole. :>

        En osaa esittää vaikka yrittäisin, tai no osaan, mutta se on taas ihan seuraavan asteen awkwardia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taitaa olla. Näin myös vesiputouksen.

        Eli vaimo heltyi lopulta, no se on tärkeintä. Löytyikö sinulta oma makarooni siihen hätään tyynnyttämään hiiltynyt mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu. Hyvähän se on itselleen uskotella kaikenlaista.

        Niin ja jos on oikein vähän elämää, niin hyvähän se on uskotella itselleen, että nämä hölynpölyt on totta ja on ketään muuta kuin joku mieshepsankeikka kenelle nillittää. Mutta huvinsa kullakin tietysti. Miltä se tuntuu muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa esittää vaikka yrittäisin, tai no osaan, mutta se on taas ihan seuraavan asteen awkwardia..

        Ei kai sillä väliä ole kun on jo tarpeeksi akward kannattaa olla vähän lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sillä väliä ole kun on jo tarpeeksi akward kannattaa olla vähän lisää.

        Juuri niin! Mielummin överit kuin vajarit tässä kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vaimo heltyi lopulta, no se on tärkeintä. Löytyikö sinulta oma makarooni siihen hätään tyynnyttämään hiiltynyt mieli?

        Kävin ottamassa naapurin pirjolta. Oli juuri sopivasti siinä ikkunan lähellä. En olisi muuten saanut mielenrauhaa. :€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ottamassa naapurin pirjolta. Oli juuri sopivasti siinä ikkunan lähellä. En olisi muuten saanut mielenrauhaa. :€

        Onneksi maailmassa on pirjoja, auttavat monessa. Mikä tuo outo merkki lopussa sinulla on? Näyttää malesialaiselta merimursulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi maailmassa on pirjoja, auttavat monessa. Mikä tuo outo merkki lopussa sinulla on? Näyttää malesialaiselta merimursulta.

        Pirjo on hyvä naapuri ollut monen vuoden ajalla. Aina apuna kaikessa. Tuskin edes haittasi että lainasin makarooneja hädässä. Palautan ne tuotapikaa. Päätin liittää tekstiini merimursun, olemmehan lähellä merta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jos on oikein vähän elämää, niin hyvähän se on uskotella itselleen, että nämä hölynpölyt on totta ja on ketään muuta kuin joku mieshepsankeikka kenelle nillittää. Mutta huvinsa kullakin tietysti. Miltä se tuntuu muuten?

        Ne yrittää lahjakkaasti skippaa tämän, ettei tänäänkään hävettäis ihan niin paljoa, mutta kun on nämä rutiinit niin on nämä rutiinit. Ei voi ihminen ns automaattikirjoittelulleen mitään. Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirjo on hyvä naapuri ollut monen vuoden ajalla. Aina apuna kaikessa. Tuskin edes haittasi että lainasin makarooneja hädässä. Palautan ne tuotapikaa. Päätin liittää tekstiini merimursun, olemmehan lähellä merta.

        Kiitä Pirjoa minunkin puolestani, leivo vaikka rahkapullaa smetanalla ja nakinpaloilla. :) Lähellä merta? Minä olen MERESSÄ. Olen merimakkara, onneksi joku epäonninen pudotti kännykkänsä veteen niin saa taas yhteyden tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitä Pirjoa minunkin puolestani, leivo vaikka rahkapullaa smetanalla ja nakinpaloilla. :) Lähellä merta? Minä olen MERESSÄ. Olen merimakkara, onneksi joku epäonninen pudotti kännykkänsä veteen niin saa taas yhteyden tänne.

        Rahkapulla smetanalla ja nakeilla olikin se pirjon lempiherkku. On sinullakin hyvä muisti pitkän ajan jälkeen. Olinkin näkeväni siellä meressä lilluvan jonkun makkaran näköisen olion. Katselin sitä hetken ja totesin että siellä se edelleen polskii vuosienkin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahkapulla smetanalla ja nakeilla olikin se pirjon lempiherkku. On sinullakin hyvä muisti pitkän ajan jälkeen. Olinkin näkeväni siellä meressä lilluvan jonkun makkaran näköisen olion. Katselin sitä hetken ja totesin että siellä se edelleen polskii vuosienkin päästä.

        Muisti on hyvä ja kauaskantoinen. Kauan on polskittu, tai möyritty, miten sen nyt ottaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muisti on hyvä ja kauaskantoinen. Kauan on polskittu, tai möyritty, miten sen nyt ottaa. :D

        Minä tykkäsin silloin aikanaan polskia mutalammikossa. Siitä tuli hyvä mieli. Aloin opettelemaan uimaankin siinä. Se tuoksui juuri kaukaisille ajoille kun kaikki tehtiin mudasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon lentävään makaroonihirviöön, hän tulee aina iltaisin ja vie makaroonit kaapista jos ei ole ollut kiltti. Mistäs vaimo sitten kokkaa makaroonilootaa, niinpä. Ei kiva tilanne!

        Muuten hyvä mutta se on lentävä pastahirviö.
        "The Flying Spaghetti Monster (FSM) is the deity of the Church of the Flying Spaghetti Monster, or Pastafarianism, a social movement that promotes a light-hearted view of religion. It originated in opposition to the teaching of intelligent design in public schools."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta se on lentävä pastahirviö.
        "The Flying Spaghetti Monster (FSM) is the deity of the Church of the Flying Spaghetti Monster, or Pastafarianism, a social movement that promotes a light-hearted view of religion. It originated in opposition to the teaching of intelligent design in public schools."

        No ihan herttaista tulla pätemään tuolla tiedolla, meinaatko että muut tekstit tässä aloituksessa on kovinkin paikkaansapitäviä. ;) Voi teitä immeisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan herttaista tulla pätemään tuolla tiedolla, meinaatko että muut tekstit tässä aloituksessa on kovinkin paikkaansapitäviä. ;) Voi teitä immeisiä.

        Totisinta totta joka sana. Minun sana on laki. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisinta totta joka sana. Minun sana on laki. :D

        Varmasti on laki siellä mikä-mikä maassa. ;)


    • Anonyymi

      Minä maan matonen joudun nousemaan varpailleni, että edes näkisin jotain..

      • Anonyymi

        Matosetkin ovat tärkeitä.


    • Anonyymi

      Tuo itsekehusi ja rakkautesi itseäsi kohtaan on sairaalloista.

      • Anonyymi

        On ehdottomasti, pysy poissa näin sairaasta aloituksesta tai sairastut samaan!


      • Anonyymi

        Minusta kertoo harvinaisen huonosta itsetunnosta ja arvostelukyvyn puutteesta käydä täällä unelmoimassa, että joku kirjoittelisi tosissaan tällaista. Ehkä aivot saattaa nyrjähtää ikävään asentoon kun lukee liikaa trollauksia tai mitään netissä. En osaa samaistua siihen, miltä tuntuu alkaa kuvitella.


    • Anonyymi

      Minun yön toivotukset poistettiin. :( kosteaa yötä sinulle mies silti. En aio lopettaa tätä kun kerran on siunattu tälläinen yhteys niin kiusataan nyt sitten vielä enemmän kerta ei irti päästä tästä.

      • Anonyymi

        Voinhan jäädä täältä poiskin, jos se on parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinhan jäädä täältä poiskin, jos se on parempi?

        Ei se täällä palstalla olemisesta ole kiinni vaan ihan ajatuksista.


      • Anonyymi

        En ole mies, enkä nainen. Olen ultimaattisen upea, Siperian ylängöiltä lähtöisin oleva malamuutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies, enkä nainen. Olen ultimaattisen upea, Siperian ylängöiltä lähtöisin oleva malamuutti.

        Minä taidan olla mammutti. Voihan markkinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taidan olla mammutti. Voihan markkinat.

        Hörähdin. Sinulla varmasti upea sarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies, enkä nainen. Olen ultimaattisen upea, Siperian ylängöiltä lähtöisin oleva malamuutti.

        Kumpi mies haluaisit olla oikeasti ja jos olisit nainen, olisitko sellainen aivan poikkeuksellisen upea? Niinkuin nämä jotka osallistuu tähän peliisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörähdin. Sinulla varmasti upea sarvi.

        Oho, sekoitin sinut Tiibetiläiseen sarvijaakkoon. Pahoittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörähdin. Sinulla varmasti upea sarvi.

        Sarvia ei löydy. Ihan vain karvaa ja sitä toistakin siinä alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, sekoitin sinut Tiibetiläiseen sarvijaakkoon. Pahoittelut.

        Sitä minäkin. Sarvet oli vain sillä jaakolla. Muistan tapauksen hyvin mielessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarvia ei löydy. Ihan vain karvaa ja sitä toistakin siinä alla.

        Karvaa ja sitä toista? Nöyhtää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin. Sarvet oli vain sillä jaakolla. Muistan tapauksen hyvin mielessäni.

        Hyvä että muistat, hänhän oli vähän eriskummallinen tapaus.. Muistatko silloin kun hän söi bambunlehtiä pestolla ja suolakurkuilla? Oltiin ihan että "nöy way hey!" Mutta totta se oli.
        Tosin hänen tapaansa kiivetä puuhun pärse edellä ei pystynyt koskaan ymmärtämään. Ja ne sarvet! 200m pitkät, millä järjellä! No ei millään, mutta tätä tämä elämä on. Mystiikkaa ja yli-isoja sarvia täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvaa ja sitä toista? Nöyhtää?

        Nöyhtäni on peräisin antiikin ajasta silloin kun haluttiin rakentaa karvastani uusia huonekaluja seinille. Olin todella kaunis siinä seinällä roikkuessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyhtäni on peräisin antiikin ajasta silloin kun haluttiin rakentaa karvastani uusia huonekaluja seinille. Olin todella kaunis siinä seinällä roikkuessani.

        Olit varmasti upea! Muistan itsekin tuon ajan, olin entisessä elämässäni Homeros, kauhea äijä mutta äärimmäisen kireä pärse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että muistat, hänhän oli vähän eriskummallinen tapaus.. Muistatko silloin kun hän söi bambunlehtiä pestolla ja suolakurkuilla? Oltiin ihan että "nöy way hey!" Mutta totta se oli.
        Tosin hänen tapaansa kiivetä puuhun pärse edellä ei pystynyt koskaan ymmärtämään. Ja ne sarvet! 200m pitkät, millä järjellä! No ei millään, mutta tätä tämä elämä on. Mystiikkaa ja yli-isoja sarvia täynnä.

        Jaakko oli erikoinen muistan kyllä. Sarvet muistuu aina mieleen ja bambunlehdet kuka niitä oikein voi syödä pestolla ja suolakurkuilla?? Se olikin näky se puuhun kiipeäminen. Ei kukaan muu ole siihen pystynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit varmasti upea! Muistan itsekin tuon ajan, olin entisessä elämässäni Homeros, kauhea äijä mutta äärimmäisen kireä pärse.

        Ei ihme että oli kauhea kun persettä kiristää. Siihen aikaan kun ei isompia vaatteita tehtykään niistä puiden lehdistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että oli kauhea kun persettä kiristää. Siihen aikaan kun ei isompia vaatteita tehtykään niistä puiden lehdistä.

        Kiitos arvon antiikinmetsästäjälle keskustelutuokiosta, nyt homeros alias merimakkara lähtee unille, on nimittäin melko uuvuttavaa olla näin multitalentti kaikkine persoonineen. Öitä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos arvon antiikinmetsästäjälle keskustelutuokiosta, nyt homeros alias merimakkara lähtee unille, on nimittäin melko uuvuttavaa olla näin multitalentti kaikkine persoonineen. Öitä ;)

        Mammutti kiittää ja kuittaa ja lähtee unen maailmaan. On todella rankkaa elämää tämä mammutinkin silmin. Kun ei niitä sarviakaan ole tullut.


    • Anonyymi

      Kuka sitten oletkin, ei toisen ajatuksia voi määrätä. Ihminen harvoin voi hallita edes omia ajatuksiaan.

      Mistä ajattelet hänen stalkkaavan? Käykö hän sometileilläsi ja näet jäljet vai kuvitteletko vaan? Kuvitteletko hänetkin tänne ja olit kirjoituksia? Harvoin edes samasta kuulostavat kirjoitukset on sinulle. Meitä on monta samanlaisessa elämäntilanteessa. Jalat maahan, niin et sekoa ja ala luulosairaaksi.

      • Anonyymi

        Oletko itsesi jotenkin viisaaksi kun vastailet näin ilmiselvään provoon? Mitä tulee samankaltaisuuksiin niin tämäntyyppisiä naista esittävä mies on kirjoitellut jo iät ja ajat. Saa vissiin suuretkin kiksit kun saa höntit kimittämään. Se on valtapeliä.


      • Anonyymi

        Ota ihan iisisti sinä siellä. Tämä ei ollut niin vakavamielisesti kirjoitettu edes kokonaisuudessaan, jos minun sinulle edes pitää selitellä. ;) Minulla on monia asioita mitkä pitävät jalat maassa, ja terveenä, äläpä sinä siitäkään huoli hyvä anonymous... Öitä :)


      • Anonyymi

        Samaa ajattelin, harhat saa helposti tuntumaan todelta, jos haluaa vahvasti uskoa siihen. Sillä yleensä rikkoo vain itseään, ku synnyttää turhia pelkoja itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ihan iisisti sinä siellä. Tämä ei ollut niin vakavamielisesti kirjoitettu edes kokonaisuudessaan, jos minun sinulle edes pitää selitellä. ;) Minulla on monia asioita mitkä pitävät jalat maassa, ja terveenä, äläpä sinä siitäkään huoli hyvä anonymous... Öitä :)

        Nyt on mies ihan mielissään ja pajunkissana kun joku uskoo, maireat joskin simppeliydestä kertovat tilanteeseen sopimattomat hymiöt ja kaikkea…no kuka suostuu nettitrollin aliarvioitavaksi niin sen varmasti myös ansaitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin, harhat saa helposti tuntumaan todelta, jos haluaa vahvasti uskoa siihen. Sillä yleensä rikkoo vain itseään, ku synnyttää turhia pelkoja itselleen.

        Sykoanalyysia iltaan harvinaisen heikosta trollauksesta, no on se👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin, harhat saa helposti tuntumaan todelta, jos haluaa vahvasti uskoa siihen. Sillä yleensä rikkoo vain itseään, ku synnyttää turhia pelkoja itselleen.

        Samaa ajattelin, no aivan varmasti ajattelit. Kannattaa ajatella vähän lisää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin, no aivan varmasti ajattelit. Kannattaa ajatella vähän lisää. :D

        Ei kaikkien juuri kannattais, varsinkin kun täällä julkisella alustalla analysoidessaan useimmiten suaraan anaalista saattaa saada myös itse pientä kevyttä kenttäluonnehdintaa osakseen. Esimerkiksi se on hämmästyttävää, että millaisia reaktioita itseään kakkapögäleeksi tituleeraava mies saa aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin, no aivan varmasti ajattelit. Kannattaa ajatella vähän lisää. :D

        Tässä lisää ajatuksiani. Uskon tietäväni ainakin yhden naisen, joka osaa esittää roolia äärilaidasta > äärilaitaan. Osaa esittää todella kivaa ja hyvää ihmistä, mut osaa olla myös se pahin kaikista. Valitettavasti kokemusta on, uskon hänen täällä kirjoittelevat, vaikka ei sitä tunnustanut.

        Kerran täällä kävin hänen kanssa tunnisteellista keskustelua, ihmetteli sitä, että miksi osasin niin hyvin vastata hänen tuntemuksiin ja aivoituksiin. Tunne oli sellainen, et ymmärrys eri tilanteista oli samanlainen.

        Koin hänen olevan epätasapainossa itsensä kanssa, raivosi ja riehui, kunnes rauhoittui ja pystyi sen jälkeen asialliseen keskusteluun kanssani. Hetken tunsin siinä jopa, että ymmärrämme toisiamme, viestien vaihto oli hyvää.

        Arvaamaton ja ailahtelevainen luonne on vaikea hallita, se tuli itselle selväksi paljon myöhemmin. Olisi pitänyt tajuta se aiemmin, liian hyvä uskoinen olin ja halusin uskoa liikaa hyvään toisessa.

        Tällaisia aloituksia uskon häneltä luonnistuvan, ehkä sillä haluaa ruokkia sitä harhaa, jota mielessään synnyttää. Harmittaa toisen puolesta, koska ruokkii sillä itse itseään uskomaan harhaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lisää ajatuksiani. Uskon tietäväni ainakin yhden naisen, joka osaa esittää roolia äärilaidasta > äärilaitaan. Osaa esittää todella kivaa ja hyvää ihmistä, mut osaa olla myös se pahin kaikista. Valitettavasti kokemusta on, uskon hänen täällä kirjoittelevat, vaikka ei sitä tunnustanut.

        Kerran täällä kävin hänen kanssa tunnisteellista keskustelua, ihmetteli sitä, että miksi osasin niin hyvin vastata hänen tuntemuksiin ja aivoituksiin. Tunne oli sellainen, et ymmärrys eri tilanteista oli samanlainen.

        Koin hänen olevan epätasapainossa itsensä kanssa, raivosi ja riehui, kunnes rauhoittui ja pystyi sen jälkeen asialliseen keskusteluun kanssani. Hetken tunsin siinä jopa, että ymmärrämme toisiamme, viestien vaihto oli hyvää.

        Arvaamaton ja ailahtelevainen luonne on vaikea hallita, se tuli itselle selväksi paljon myöhemmin. Olisi pitänyt tajuta se aiemmin, liian hyvä uskoinen olin ja halusin uskoa liikaa hyvään toisessa.

        Tällaisia aloituksia uskon häneltä luonnistuvan, ehkä sillä haluaa ruokkia sitä harhaa, jota mielessään synnyttää. Harmittaa toisen puolesta, koska ruokkii sillä itse itseään uskomaan harhaansa.

        Sykotrolli siinä esittää syvällisen subjektiivisia luonnehdintojaan randomeista :)


    • Anonyymi

      Toiset löytävät pilluseuraa helpommin

      • Anonyymi

        Ja toiset ei löydä ollenkaan. Nuoret ja komeat tietysti ilman mitään ongelmaa.


      • Anonyymi

        Nämä inceleiden termistöt on kyllä aina niin piristäviä


    • Anonyymi

      Kuka sinua ei nyt mies olio himoitsisi. ;) saat puhumaan minun ihan höpöjä tännekin. Tämä pögäle ei helpolla luovuta ja häiritsen kun en muutakaan voi. :)

      • Anonyymi

        En ole mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies.

        Mikäs sitten olet? Puhuin ihan höpöjä tuolla ylempänä miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sitten olet? Puhuin ihan höpöjä tuolla ylempänä miehen kanssa.

        Ei sillä väliä mikä olen, jos keskustelusta tulee hyvää mieli niin sehän on aina positiivista, okoot mies tai nainen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä väliä mikä olen, jos keskustelusta tulee hyvää mieli niin sehän on aina positiivista, okoot mies tai nainen. ;)

        On sillä väliä kun haluan tietysti jutella vain hänen miehen kanssa. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä väliä kun haluan tietysti jutella vain hänen miehen kanssa. :(

        Höpöhöpö taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö taas...

        Ei se mikään höpö asia ole. Olen miehen takia täällä ja etsin vain häntä. Jos sinäkin olet nainen niin oli virhe puhua kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö taas...

        Aika surullista in tää jonkun provomiehen kanssa ja ymmärtää itsekin tämän enemmän ja vähemmän, mutta aamusta on jatkettava mihin illalla jäi. Aika vahvoja mielipiteitä sulla tuntuu olevan jostain abstraktista naisesta ja hänen väitetystä kosijasta ym mitä tää trolliäijä ikinä syöttääkään. Ehkä tämä keskustelu on kahvipöytienne kuumin puheenaihe ennen kuin heinäkuu saa kuivakkaan laitoksen kiinni. Mukavaa ruokatuntia satutädille ja sedille. Kovin paljoa ette ole tuntuneet pääseen elämässä eteenpäin siellä pseudokeskuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mikään höpö asia ole. Olen miehen takia täällä ja etsin vain häntä. Jos sinäkin olet nainen niin oli virhe puhua kanssasi.

        Mikä sut saa mies kuvittelemaanm, että kukaan mies on niin huonoitsetuntoisesti triggeröityvä, että se lähtee antamaan vieddä itseään kuin litran mittaa? Selvästi sun tarinoiden uhreja on naiset sekä tietenkin joku ulkopuolinen, josta nämä räpättää permanentit tutisten lähtökohtaisesti jokaiseen kirjoitukseen liittäen. Olet saavuttaanut elämässäsi suunnattoman paljon ja nämä nimettömillä kirjoituksilla ratsastavat tuusanhuutat myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sitten olet? Puhuin ihan höpöjä tuolla ylempänä miehen kanssa.

        Onhan tämä tietysti mies ihan suunnattoman taktista kun nämä älytettävät lukijat ja kirjoituksiasi kommentoivat ei osaa millään karsinoida milloin vedät kilometrin pitkää monologia itsesi kanssa, mutta kun mieli on nyrjällään, niin eihän se enää onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä tietysti mies ihan suunnattoman taktista kun nämä älytettävät lukijat ja kirjoituksiasi kommentoivat ei osaa millään karsinoida milloin vedät kilometrin pitkää monologia itsesi kanssa, mutta kun mieli on nyrjällään, niin eihän se enää onnistu.

        Tää kappale on kyllä omistettu ennen kaikkea tenoreille ja altoille wink wink


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä tietysti mies ihan suunnattoman taktista kun nämä älytettävät lukijat ja kirjoituksiasi kommentoivat ei osaa millään karsinoida milloin vedät kilometrin pitkää monologia itsesi kanssa, mutta kun mieli on nyrjällään, niin eihän se enää onnistu.

        Puhuin miehen kanssa ja olen nainen. Aloittajasta en tiedä mitä sukupuolea edustaa.


    • Anonyymi

      En ole se, olen Hän ja olen sitä isolla Hlla. Enkä stalkkaa, enhän edes tiedä kuka olet? Kun minä olen Hän isolla Hlla, sinä olet täysin tuntematon minulle. Saat aikaan tuntemattomien kirjoittelua itsellesi, mutta mitä hyödyt siitä? Himoitsenko sinua? Minkälaiset ovat mittasi, oletko himoittava? Ja minähän häiritsen, jos minusta siltä tuntuu ja nyt tuntuu. Haukkusi ei haavaa tee, mutta se alentaa sinun arvoasi, jota en muutenkaan pidä minään.

      • Anonyymi

        Olet tuntematon, hetero olen siis.


      • Anonyymi

        Onko sinulla psykoottinen mania meneillään? Sinun mielipiteesi muiden ihmisten arvosta ei ole valideja millään muotoa, valitettavasti et sitä ymmärrä, koska olet auttamattoman tyhmä päästäsi. Siksi tällainenkin aloitus menee sinulla ihon alle. Kaunista kesäpäivää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuntematon, hetero olen siis.

        Minä olenkin BI, ja olen siitä ylpeä. Minulla on monta vaihtoehtoa seksin harrastamiseen, en rajoitu vain heteroihin. Tosin seksi ei ole pääjuttu elämässäni, vaan minulla on kaikenlaisia harrastuksia sekä elämänvietto tapoja. Toisinaan elämäni on myöskin tylsää, mutta itse itseni elämän luon, joten jotain keksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuntematon, hetero olen siis.

        Miten koet miespuolinen trollaaja, että nämä vuoropuhelut itsesi kanssa jotenkin syventää tätä kerrontaasi? Kirjoita välillä vaikka, että olen sapioseksuaali, niin se saatttaa vaikka resonoida useampaan. Yksinkertaisuus ei nimittäin kaikkia oikein sytytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten koet miespuolinen trollaaja, että nämä vuoropuhelut itsesi kanssa jotenkin syventää tätä kerrontaasi? Kirjoita välillä vaikka, että olen sapioseksuaali, niin se saatttaa vaikka resonoida useampaan. Yksinkertaisuus ei nimittäin kaikkia oikein sytytä.

        Ei ollut tarkoitus loukata millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla psykoottinen mania meneillään? Sinun mielipiteesi muiden ihmisten arvosta ei ole valideja millään muotoa, valitettavasti et sitä ymmärrä, koska olet auttamattoman tyhmä päästäsi. Siksi tällainenkin aloitus menee sinulla ihon alle. Kaunista kesäpäivää!

        Yrität päteä, mutta kun se päteminen valahtaa omaan nilkkaasi. Vaikka olisi kuinka opiskellut, olet silti vain erehtyvä ihminen. Pätevä on sellainen joka erehtyessään myöntää auliisti erehtyneensä. Syyttely sen sijaan tarkoittaa sitä, ettet ole kasvanut ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität päteä, mutta kun se päteminen valahtaa omaan nilkkaasi. Vaikka olisi kuinka opiskellut, olet silti vain erehtyvä ihminen. Pätevä on sellainen joka erehtyessään myöntää auliisti erehtyneensä. Syyttely sen sijaan tarkoittaa sitä, ettet ole kasvanut ihmisenä.

        Hiljaa alamainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa alamainen.

        No on täällä taas jutut :’D


    • Anonyymi

      Laita kuule ihan nimi vaan kun mieli tekee kuitenkin.
      Muista myös sopiva adjektiivi kuten tallukka tai tossukka. Väännetäänkö ratakiskosta vai heinäseipäästä?

      • Anonyymi

        Parempi kun et väännön mitään, lorahtaa vielä housuihin.


    • Anonyymi

      Onpa tyhmää kun aloittaja on nainen ja esittää miestä. Minä taas luulin puhuvani sen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Aloitus on tehty liioitellun narsistisen luotaantyötäväksi, ja tarkoituksella, mutta helle pehmentänyt palstalaisten pään, ei voi moittia.
        Olen kirjoittamisen ammattilainen, joten ei vika teidän ole, että näin sekopäinen sepustus saa näkemään punaisen lisäksi muitakin värejä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on tehty liioitellun narsistisen luotaantyötäväksi, ja tarkoituksella, mutta helle pehmentänyt palstalaisten pään, ei voi moittia.
        Olen kirjoittamisen ammattilainen, joten ei vika teidän ole, että näin sekopäinen sepustus saa näkemään punaisen lisäksi muitakin värejä...

        Puhu vaan keskenäsi sitten. Minä puhun vain sen kaivattuni miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on tehty liioitellun narsistisen luotaantyötäväksi, ja tarkoituksella, mutta helle pehmentänyt palstalaisten pään, ei voi moittia.
        Olen kirjoittamisen ammattilainen, joten ei vika teidän ole, että näin sekopäinen sepustus saa näkemään punaisen lisäksi muitakin värejä...

        Samoin ajattelen, olen enemmän keittiöpsykologi 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on tehty liioitellun narsistisen luotaantyötäväksi, ja tarkoituksella, mutta helle pehmentänyt palstalaisten pään, ei voi moittia.
        Olen kirjoittamisen ammattilainen, joten ei vika teidän ole, että näin sekopäinen sepustus saa näkemään punaisen lisäksi muitakin värejä...

        Näinhän se just on, eikä kaikki siltikään tunnista trolliksi.

        Olisin voinut ottaa tämän aloituksen tosissani korkeintaan 1900-luvulla, edellisvuosituhannella. Sen verran kömpelö käpylehmä on.


    • Anonyymi

      turpas kiinni sopppaluu

    • Anonyymi

      OPEL! Panisin...sua kunnolla...

    • Anonyymi

      Kyllä mä susta tykkään, aloin jopa instassa seurata...

      • Anonyymi

        Se on tiedossa kyllä että seuraat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tiedossa kyllä että seuraat. :D

        Kai nyt ku säkii mua seuraat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt ku säkii mua seuraat

        Minä?! Älä nyt ihan pöhköjä puhu... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä?! Älä nyt ihan pöhköjä puhu... ;)

        😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅😅

        Haha :D jessus tätä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha :D jessus tätä touhua.

        No älä muuta sano :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe