Oon siis kohta ostamassa kaneja ja aattelin että voisko kanit olla parvekkeella isossa yli 4m² kokosessa häkissä johon tulee lämmitetty koppi. Ne pääsis joka päivä sitten pihalle isoon aitaukseen temmeltämään valvotusti ja joskus mökille jossa voivat viettää aikaa ulkona vieläkin enemmän.
Ps. Kiitos valmiiksi hyvistä vastauksista:)
Voiko kanit olla kesät talvet parvekkeella?
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
En ekasta tiiä mut mulla on oma kani oon siis 10v ja sen nimi on Töpö. Mutta jos ulos haluaa viedä niin täytyy olla RHD ROKOTUKSET ja jos parvekkeella on niin hyttyset on vaarallisia ton RHD jutun takia joten lasi tai hyttysverkko parvekkeelle ja liian kuumassa ja kylmässä ei saa olla. Mutta kun on rokotukset hyttysillä ei oo väliä. Ja kesäsin kuumalla kanille kannattaa laittaa pakastimeen pulloon vettä ja jäädyttää niin se saa viilennystä Mutta vahdi ettei oo liian kauan. Siinä vähän.
- Anonyymi
Ei voi olla. Parveke ei todellakaan ole kanien paikka, ja jollei sopivaa paikkaa ole tarjota, niin kanit jätetään hankkimatta.
- Anonyymi
Hei! Kanit voivat periaatteessa asua parvekkeella, mutta henkilökohtaisesti en näe tätä ideaa hyvänä muutamasta syystä. Ensimmäiseksi naapurinne voivat häiriintyä mahdollisesta hajusta ja melusta. Toiseksi parvekkeesta riippuen se voi olla haasteellista pitää ehjänä ja puhtaana. Kolmanneksi kesällä parvekkeen lämpötila tulee nousemaan liian korkeaksi. Muista, että ulkokaneja tulee olla vähintään aina kaksi eikä kaneja voi siirtää sisälle enää sen jälkeen kun he ovat alkaneet kasvattaa talviturkkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994341Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743611095- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna79823Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796