Kertokaa juttuja jos asutte paikassa missä naapuri paljastelee ikkunassa, parvekkeella tms.
Minun bastapäätä asuu yksin asuva nainen, tosin joku mies käy hänen luonaan lähes joka viikonloppu.
Arkisin kun nainen on yksin niin näyttäytyy hyvin vähissä vaatteissa. Esim maalasi taloaan ulkoa päin ja seisoi selkä minun taloani päin ja yllään hänellä oli narubikinit, sellaiset mikrobikinit, takaapäin näytti aivan kuin olisi ollut alasti. Kääntyi välillä ja pyyhki hikeä, olematon kangaspalanen peitti pillun, oli vielä läpikuultava ja alla posliini.
Kaiken tämän näin kun luikahdin autotalliin kiikarin kanssa, matkaa ei ollut kuin 30m mutta halusin nähdä paremmin. Kiikarin ja samalla tietysti runkkasin.
Itsensä paljastelu
11
2660
Vastaukset
- Anonyymi
Asun yhä vanhempieni luona omakotitalon toisessa kerroksessa. Noin 8 metrin päässä ikkunan takana, on naapurin vanha herra alkanut estoitta esiintymään alasti penis jäykkänä, kohdistettuna suoraan minun nähtäväkseni.
Jostain syystä en ole kehdannut kertoa siitä vanhemmilleni enkä poika yställenikään.
Essi- Anonyymi
Esiinny sä sille kanssa! Näytä ittees oikein kunnolla.
Anu
- Anonyymi
Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla ja uimahalleissa ...
- Anonyymi
Kerran sattui tapaus uimahallissa kun olin alle parikybänen. Keski-ikäinen? mies tuli suihkun laittaa uima-altasn reunalle ja seisoskeli siknä kädet vyötäisillä ja katseli mitä uimahallissa tapahtuu jne.
Miehet tiukkojen uikkareiden lahkeesta oli ulkona kalu joka oli mielestäni puolijäykkä. Kaareva kalu.
Moni sen varmaan näki. Lieneekö ollut tarkoituksella esillä vai vahingossa. - Anonyymi
Joo sellaiset on kivat pitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sellaiset on kivat pitää
Pidän sellaisia alkkareitakin, silloin kun käytän alkkareita.
- Anonyymi
Paljastin itse itseni kahdelle nuorelle naiselle uimarannalla. Istuin heidän yläpuolellaan rinteessä ja annoin heille näkymän väljästä lahkeestani. Ensin toinen huomasi jotain outoa pilkottavan, selvästikin sanoi toiselle ja sitten katsoivat molemmat, välillä supattivat ja kikattivat. Naisten reaktiot ovat herkkua. Sanoin kuvaamattoman upea tunne kun elin alkaa turvota ja työntyä enemmän esille, alkaa nytkähdellä ja kohota hallitsemattomasti. Joskus siemenneste purkautuu ilman muuta kosketusta kuin kosketus reiteen ja lahkeeseen. Näitä kokemuksia on kertynyt, olisi kiintoisaa kuulla onko muilla ja mitä naiset ajattelevat tällaisessa tilanteessa. Ihania jännitysnäytelmiä niille joita kiinnostaa.
- Anonyymi
Eilen viimeksi vilautin naapurilleni,mies on liki seittemänkymmentä. Istuin niin et hän näki mekkoni alle. Olin ilman pikkareita. Olen huomannut monesti hänen käyneen pyykkikorillani. Pöksyjäni on tutkittu. Tj74vm
- Anonyymi
Olen usein paljastanut posliini kullini naapurissa asuvalle naiselle .Talot lähekkäin taajama alueella. Pidän valot päällä ja verhot auki kun runkkaan , usei puen rintaliivit , sukkanauhavyö ja nylonit kun runkkaan ikkunassa.
M 63 CD 💃💖- Anonyymi
Onko nainen pitänyt näkemästään. Oletko lauennut niin et nainen on nähnyt.
- Anonyymi
Minä paljastelen kesäisin yhden parkkipaikan luona missä menee kuntopolku ja tie .
Autossa housut pois ja joko nousen autosta kun joku tulee tai lähden metsään hakee hyvää painkaa mistä mut nähdään.
On kiihottavaa runkata ympärileikattua isoterka 16/ 5 posliinia kullia ja antaa koko komeuden seistä katseltavana.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124273
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202226Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042161Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341822- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261491Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170