Missä on Iisalmi ?

Anonyymi

Siis niinku missä on Iisalmi ? Terveisin Satu Mikkelistä.

23

1121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Iisalmessa kissoja ?

• Anonyymi

On ja koiriakin

• Anonyymi

Satu, joka tykkää
      siitä mistä kaikki tytöt
      eli humpasta ja laulusta tietenkin

• Anonyymi

Hyppää satulaan

• Anonyymi

Usein sanotaan, että Iisalmi on Kuopion ja Kajaanin puolivälissä. Jospa Satu tiedät missä Kuopio on ja Kajaani. Tule käymään täällä, kesällä on kaunista.

• Anonyymi

Yks mun uusi naapuri kertoi olevansa kotoisin Iisalmesta. Siksi mun uteliaisuus heräsi. Mä olen ite kotoisin Juvalta, mutta asunut jo pitkään Mikkelin Rantakylässä. Mulla on yksi kissa. Siis onhan kaikkialla nättiä kesäisin, onneksi on tuo uimaranta lähellä, kun on niin törkeen kuuma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks mun uusi naapuri kertoi olevansa kotoisin Iisalmesta. Siksi mun uteliaisuus heräsi. Mä olen ite kotoisin Juvalta, mutta asunut jo pitkään Mikkelin Rantakylässä. Mulla on yksi kissa. Siis onhan kaikkialla nättiä kesäisin, onneksi on tuo uimaranta lähellä, kun on niin törkeen kuuma.

Tämä Iisalmi on kuolut kaupunki, ankean tyhjä tori, tyhjiä liikehuoneistoa puolet Iisalmen keskustassa, kaikki paikat menee melkein kiinni viikonloppuna viimeistään klo 18. Ainut millä saadaan Iisalmessa vähän porukkaan kasaan on liikennevalot ja ne ainakin toimii siinä tarkoituksessa. Suosittelen melkein muuttamaan Kuopioon on ero kuin yöllä ja päivällä. Eloisa tori ja jotenkin lämmin henkinen kaupunki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä Iisalmi on kuolut kaupunki, ankean tyhjä tori, tyhjiä liikehuoneistoa puolet Iisalmen keskustassa, kaikki paikat menee melkein kiinni viikonloppuna viimeistään klo 18. Ainut millä saadaan Iisalmessa vähän porukkaan kasaan on liikennevalot ja ne ainakin toimii siinä tarkoituksessa. Suosittelen melkein muuttamaan Kuopioon on ero kuin yöllä ja päivällä. Eloisa tori ja jotenkin lämmin henkinen kaupunki.

Niin, siis mä asun Mikkelissä. Onhan tämäkin melko kuollut ja negatiivinen kaupunki. Onko Kiuruvedellä kiuruja? Onko Siilinjärvellä siilejä ? Onko Iisalmessa iisalmia ? Onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen, että maantieto on noin heikoissa kantimissa. Kyllä Suomen kaupungit ainakin olisi hyvä tietää, missäpäin ovat.

• Anonyymi

Siellä,missä Mikkeli ei ole .

• Anonyymi

Iisalmi on p#rsesilmän pohjukassa.

• Anonyymi

Höpsis pöpsis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis pöpsis.

Lue Mikkelin palstoja, täällä on tosissaankin höpsispöpsis. Kuka sä olet ? Siis oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen olet ? Tämä on gallup-kysely. Mä olen Satu, asun Mikkelissä ja oon 46-vuotias. Mulla on kissa . Ulkonäöltäni olen ehkä hippi. Mitat 164 cm ja 56 kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue Mikkelin palstoja, täällä on tosissaankin höpsispöpsis. Kuka sä olet ? Siis oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen olet ? Tämä on gallup-kysely. Mä olen Satu, asun Mikkelissä ja oon 46-vuotias. Mulla on kissa . Ulkonäöltäni olen ehkä hippi. Mitat 164 cm ja 56 kg.

Satu tule Iisalmeen tarjoan sulle kahvit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kissa?miksi ei koiraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satu tule Iisalmeen tarjoan sulle kahvit

Tule ite käymään Mikkelissä, niin voit tarjota ne kahvit vaikka tossa Rantakylän huoltiksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kissa?miksi ei koiraa?

Olen kasvanut kissojen parissa, mutta koiristakin ymmärrän jotain. Kissat on vaan niin ihania isäntiä. Eikä koti tunnu kodilta ilman kissaa.

• Anonyymi

Aloittajalle: katso kartalta niin sieltä Iisalmi löytyy.

• Anonyymi

Katsoin jo. Se on siis tosi pohjosessa. Mä asun Mikkelissä. Täällä on hirveesti itikoita. Onko hölmölässä hölmöjä, onko kanalassa kanoja , onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin jo. Se on siis tosi pohjosessa. Mä asun Mikkelissä. Täällä on hirveesti itikoita. Onko hölmölässä hölmöjä, onko kanalassa kanoja , onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko onko

Pohjanmaalla on itikoita navetassakin, täällä jokapaikassa perskärpäsiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mikkelissä kaikki muumit laaksossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Nuijamies vielä pystyssä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Nuijamies vielä pystyssä?

En ole varma, mutta täällä Rantakylässä ainakin Pelimannissa riittää menoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      64
      16008
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      32
      4094
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2535
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      133
      1835
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1513
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1243
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1243
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      935
    Aihe