Yksi ukko kuskina. Ja kaksi tyhjentää pikku roskiksia. Työt ei ainakaan rasita kun täytyy kuskikin olla erikseen.
Raisiolla menee hyvin
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä näytti olevan hahdeniemessä. Pakettiautoa ajoi yksi ukko, ja odotteli kun kaksi ukkoa tyhjensi roskiksia. Tuli ihan 80 luku mieleen kun kaupungin mittamiehet istuskelivät päivittäin tuntitolkulla baari wärttinässä.
- Anonyymi
Tuttu homma kolme katsoo, kun yksi ei tee mitään....
- Anonyymi
Oletkos kateellinen ?
- Anonyymi
Veronmaksajien rahoja ei pitäisi lahjoittaa ilmaiseksi, jos ollaan töissä niin tehdään myös töitä. Vasemistolaisessa Raisiossa on ollut aina sama meininki, joten en kyseenalaista avaajan tekstiä. Raisio on täynnä suojatyöpaikkoja.
- Anonyymi
Kateus on kamala tauti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus on kamala tauti.
EI OLE KATEUTTA PITÄÄ OMISTA VEROEUROISTA KIINNI. KAPITALISTI SAA VAPAASTI RIKASTUA ILMAN MINUN RAHOJANI. ORJATYÖVOIMALLE TIUKKA EI..
- Anonyymi
Kunnanjohtajan työ on kokonaisvaltaista ja, kuten olen todennut, olen naimisissa työni kanssa. Mutta, jos työhön ei riitä työaika 24/7, on sitä mahdotonta hoitaa ja Pasiakin on tuettava katujen siivouksessa.
- Anonyymi
Mitähän satamavastaavan hommiin kuuluu, Brunossa istuminen taitaa olla päätyö. Kaupungin hommissa ei työt paina siksi siellä ollaankin tappiin asti. Ei onnistuisi yksityisellä..
- Anonyymi
Kiinteistöhuollossa vasta hyvin menee, kun alkoholisteja on töissä.
- Anonyymi
Se on sitä tempputyöllistämistä. 9 ekee päivässä, tai sitten valtio maksaa yritykselle , jotta yritys palkkaisi. Käytännössä ilmaista työvoimaa yrityksille..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984