Salilla ei käy kun muutama

Anonyymi

100 julistajan seurakunnissa 20, jos sitäkään.
Nettikokouksissa muutama tiukkapipo ja loput naureskelee.
Lahkon loppu on käsillä.
Onko sittenkin Jehova päättänyt tehdä lopun tästä pelleilystä?
En ihmettelisi.

9

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voinko mennä rimputtamaan Jehovan todistajan ovikelloa ja pyytää päästä sisälle kertomaan ettei Jumalaa ole olemassakaan?

      • Anonyymi

        Saattavat kiinnostua. Yritä saada tutkistelu aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Kuka nyt näillä helteillä jaksaa salilla rehkiä? Pieni kunnon notkahdus sallittakoon.

    • Anonyymi

      Omat raamatut olisi poltettava parannuksentekoa osoittaakseen.

    • Anonyymi

      "Onko sittenkin Jehova päättänyt tehdä lopun tästä pelleilystä?"

      Meinaatko siis, että virtuaalihahmo tekisi konkreettisesta aktiviteetistä lopun ...

      • Anonyymi

        "aktiviteetistä"?
        Mitä ihmeen aktiviiteettiä?
        Sitäkö kun lähtee kentälle, pudottaa naspuritalon postilaatikkoon "trakun", kas kun siitä lähtee tunnit pyörimään, kävelee 5km, h.i.t.a.a.s.t.i ja käy siellä talossa, jossa ei olla ikinä kotona ja kävelee toiset 5km takaisin h.i.t.a.a.s.t.i (2× hitaammin kun menomatkalla.) ja ennen kotiin menoa käy siinä toisessa naapuritalossa ja taas pudottaa vaikkapa yhden vanhan lehden sinne postilaatikkoon.
        Kas näin tuli 2h ja 1 lehti.
        Palveluvalvoja/ sihteeri kiittää.
        Meillä on tosi tosi tosi kiireellinen sanoma.


    • Ihmeen kauan se lopullinen hyytyminen onkin kestänyt. Näköjään tyhmiä ihmisiä löytyy vielä.

    • Anonyymi

      Suosittelen vartiotorniseuralla kaupallista kikkaa. Eli kortteja jota leimataan kun on salilla kokouksessa. Kun on tietty määrä leimoja saa vastausvuoroja kokouksessa. Ja ahkerimmille arvotaan parhaat paikat paratiisissa. Eiköhän puska parkki zoomaajat palaa saleille.

      • Anonyymi

        Syksyllä tulee kuulemma roppakaupalla uusia "valonvälähdyksiä".
        M.m.
        Kaikkien on uudestisynnyttävä.
        Mitään parattisipelastusta ei ole, eikä tule.
        Kaikki jotka uskovat Jeesukseen pelastuvat. Myös hellarit.
        Kaikkien on myytävä talonsa, autonsa, arabian arvokkaat astiat, veneensä, jos on ja annettava rahat järjestölle tyyliin:" mitä te niillä enää teette.Pian mennään punaisen meren yli."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe