No aloititko sä jo suhteen

Anonyymi

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?

145

10199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En aloittanut

      • Anonyymi

        hyvä tietää.


    • Anonyymi

      Sulla vispilänkauppaa?

      • Anonyymi

        Niin toivoin mutta taisin olla sivullinen vaan.


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan ole aloittanut minkäännäköstä suhetta kenenkään kanssa enkä alota eikä ole ollut mitään vispilänkauppojakaan. Kaikki ihailijat voi painua hevonvttuun. Mä haluan vaan yhden ja se ei taida kuulua mun ihailijoihin. Kamalaa pskaa stana.

      Tee

      • Anonyymi

        Oletko lisännyt tätä provokatiivista kerrontaa mies sitä mukaa mitä enemmän olet saanut responssia jostain käsittämättöttömästä syystä? Täysin retorinen kysymys, ei mitenkään pilkkaa ketään tai mitään sellaista. Pois se minusta😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lisännyt tätä provokatiivista kerrontaa mies sitä mukaa mitä enemmän olet saanut responssia jostain käsittämättöttömästä syystä? Täysin retorinen kysymys, ei mitenkään pilkkaa ketään tai mitään sellaista. Pois se minusta😇

        tun pälli🤣 koita nyt keksiä edes vähän hienompia sivistyssanoja kun ladot tota paskaas. Ei jeesus että ihmisolio voi olla TYHMÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tun pälli🤣 koita nyt keksiä edes vähän hienompia sivistyssanoja kun ladot tota paskaas. Ei jeesus että ihmisolio voi olla TYHMÄ.

        Kumpi meni kynämieheltä yli ymmärryksen, sana kerronta vai responssi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi meni kynämieheltä yli ymmärryksen, sana kerronta vai responssi?

        Kysy sitä hiljaa itseltäsi. Latvaroso pälli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy sitä hiljaa itseltäsi. Latvaroso pälli.

        Kiitos tästä fiksusta sanailusta. En olis tuon paremmin osannut itse sanoa 👍


      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta. Minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tun pälli🤣 koita nyt keksiä edes vähän hienompia sivistyssanoja kun ladot tota paskaas. Ei jeesus että ihmisolio voi olla TYHMÄ.

        Yhden sinuun, että joku voi olla ärsyttävä ja tarpeeton. Tuo jankuttaja on sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden sinuun, että joku voi olla ärsyttävä ja tarpeeton. Tuo jankuttaja on sitä.

        *yhdyn sinuun*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *yhdyn sinuun*

        Et yhdy.😁

        Tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä fiksusta sanailusta. En olis tuon paremmin osannut itse sanoa 👍

        Kyllä sitä omaa sanailua on hyvä edes itse kehua, mitäs siitä, että paljastaa sillä itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy sitä hiljaa itseltäsi. Latvaroso pälli.

        Uuu, kovis. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et yhdy.😁

        Tee

        No en jos olet se palstatarja. En yhdy naisten kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en jos olet se palstatarja. En yhdy naisten kanssa :)

        Nojuu se, ei yhdytä😄

        Tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuu, kovis. -sivusta

        Kyllä, varsinainen pahaperse.

        Tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on naiselta. Minulta.

        Stanan yekopillu mies!


    • Anonyymi

      En ole aloittanut suhdetta kenenkään kanssa. Haluan sinut, mies.

      • Anonyymi

        Minullakaan ei ole suhdetta kenenkään kanssa. Tiedoksi naiselle. En edes yritä mitään toisten kanssa en edes hetkeksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole suhdetta kenenkään kanssa. Tiedoksi naiselle. En edes yritä mitään toisten kanssa en edes hetkeksikään.

        Kyllä kuulemani perusteella hetkeksi.. mut ei ne jää pyörimään jalkoihin


      • Anonyymi

        Minä olen nainen enkä kukaan mies.


      • Anonyymi

        Hakekaa tplle joku mies, mä ainakin haluun omani pitää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakekaa tplle joku mies, mä ainakin haluun omani pitää!

        Olet todella pahasti harhoissasi tpsi kanssa. Menepä sen miehen viereen pitämään sitä itselläsi nyt. Palstan kautta muita naisia kärttämällä et miestäsi saa pidettyä


    • Anonyymi

      Missä välissä nyt olisin jo niin pitkälle ehtinyt? On sulla kummat luulot, varmaan etenen luudallani lentäen sinun mielikuvissasi. Sinä se olet se äkkipikainen.

      Hommia tässä on paiskittu niin että hiki valuu ja nyt lepäilyä tyytyväisenä kun tuli hyvää jälkeä tehtyä.

      Kyl oon sit taitava! Me loves me!

      • Anonyymi

        Minä olen nainen. Tunnistan että vastaajat on myös. Kysyin mieheltä. Unohtu laittaa kun luulin ettei täällä ketään käy enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen. Tunnistan että vastaajat on myös. Kysyin mieheltä. Unohtu laittaa kun luulin ettei täällä ketään käy enää.

        Hoet mies tuota aika tarpeettoman runsaalla kädellä joka väliin, tekee hieman epäuskottavan tästä aiheesta. Mutta feikkivuoropuheluista eli sinun itsellesi vastailusta nämä kirjoitukset täällä enimmäkseen koostuukin. On sen verran muuttumaton kuvio, että ihmetellä täytyy tätä ikuista uutuudenviehätystä näiden suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoet mies tuota aika tarpeettoman runsaalla kädellä joka väliin, tekee hieman epäuskottavan tästä aiheesta. Mutta feikkivuoropuheluista eli sinun itsellesi vastailusta nämä kirjoitukset täällä enimmäkseen koostuukin. On sen verran muuttumaton kuvio, että ihmetellä täytyy tätä ikuista uutuudenviehätystä näiden suhteen.

        Hoen olevani nainen ja kirjoittavani miehelle, koska tiedän palstan olevan täynnä harhaisia naisia näitä omimassa. Olen ihan hetero. Tai ei sillä oikeastaan ole edes väliä olenko hetero en halua miehiäkään... haluan vain yhden miehen. Hänet ihanan. Minä käyn täällä lähinnä iltaisin ja näin öisin ja poissa ollessani päivällä on tullut paljon vastauksia ja lisäksi joka toinen on jatkanut kuin olisi minä :) Herätys sinne jokusellle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen. Tunnistan että vastaajat on myös. Kysyin mieheltä. Unohtu laittaa kun luulin ettei täällä ketään käy enää.

        Ei se haittaa. Palstaharhat korvaavat kaikki pettymykset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoen olevani nainen ja kirjoittavani miehelle, koska tiedän palstan olevan täynnä harhaisia naisia näitä omimassa. Olen ihan hetero. Tai ei sillä oikeastaan ole edes väliä olenko hetero en halua miehiäkään... haluan vain yhden miehen. Hänet ihanan. Minä käyn täällä lähinnä iltaisin ja näin öisin ja poissa ollessani päivällä on tullut paljon vastauksia ja lisäksi joka toinen on jatkanut kuin olisi minä :) Herätys sinne jokusellle.

        Puhutpa rumasti muista naisista, sinä typerä ämmä.


    • Anonyymi

      Ei oo ollu kenenkään kanssa vispilänkauppaa.

      • Anonyymi

        Onpas ollut. Itse mainostit sitä vispilää..


    • Anonyymi

      En ole aloittanut, mitään vispilänkauppaa ei ole ollut kenenkään muun kanssa.

      • Anonyymi

        Mun mieskö oletkin siis? Tuleva?


    • Anonyymi

      Vispiläkaupat ei kuulu mulle, en muutenkaan vaihtele mitään jos jotain on niin se on ja pysyy. Ihailijoita minulla ei ole, siitä en tiedä vaikka ihailemallani henkilöllä niitä olisi ja varmasti onkin. Siihen en pysty vaikuttamaan jos joku on kiinnostavampi kuin itse olen, hän valitsee niinkuin valitsee. Olisi kyllä jo aika jonkun ihastuvan minuunkin mutta sellasta tämä elämä on, joillain on joka viikko uusi ja jotkut eivät saa ensimmäistäkään.

      • Anonyymi

        Nyt tuntuu taas siltä että joku muu ajattelee asiat puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuntuu taas siltä että joku muu ajattelee asiat puolestani.

        Ei kukaan noin ajattele itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan noin ajattele itsestään.

        Kommentti oli sulle, siis oikealle S:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti oli sulle, siis oikealle S:lle.

        Voisin olettaa, että minulle. En tosin kirjoittanut tuota ja et sinäkään anona viestettele🤔 -S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuntuu taas siltä että joku muu ajattelee asiat puolestani.

        Tämä ei ole aloittaja. Kirjoittaminen vähenee kun aina varastetaan toisen aloitus. Keksikää sitten itse jotain välillä prkl :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti oli sulle, siis oikealle S:lle.

        Eikä aloitus liity kehenkään ässään. Minä en ole S eikä hän keneltä kysyin. Mitä nämä palstaässät oikein on kun aina kuvittelevat??


      • Anonyymi

        Tiedätkö' se mies, josta höpötät on varattu ja perheellinen mies, jonka kiinnostus ei kohdistu sinuun, joten voit lopettaa ton paskan jauhamisen! Yrität vain erottaa ton avioparin, se ei kyllä onnistu, vaik kuinka tunteilet mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö' se mies, josta höpötät on varattu ja perheellinen mies, jonka kiinnostus ei kohdistu sinuun, joten voit lopettaa ton paskan jauhamisen! Yrität vain erottaa ton avioparin, se ei kyllä onnistu, vaik kuinka tunteilet mies!

        Ei härregyyd🤣🤣


    • Anonyymi

      En tiedä mitä on vispilän kauppa? Omistan yhden vispilän vain, enkä meinaa sitä myydä...

      • Anonyymi

        Googleta maailmasi avartuu taas vähän..


    • Anonyymi

      Mulla on tarpeeksi vispilöitä. Jopa kaksi sähkövatkainta vahingossa. Tippui näet ensimmäinen lattialle ja meni sen näköiseksi etten uskaltanut käynnistää. Ostettuani uuden päätin kuutenkin, että kyllä yksi naisihminen sähkövatkaimen korjaa. Ja niin tein. Tietäisiköhän kaipaamani mies kuka tarvitsee sähkövatkainta.

      • Anonyymi

        Olet kätevä käsistäsi joku saa sinusta hyvän naisen.


      • Anonyymi

        Olen nainen enkä tarjoisi kenellekään rikkinäistä sähkölaitetta. Yritätkö tappaa hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen enkä tarjoisi kenellekään rikkinäistä sähkölaitetta. Yritätkö tappaa hänet?

        Enköhän minä ammattini puolesta tiedä sähköstä sen verran, että voin sanoa korjaamani vatkaimen olevan kunnossa. Käytänhän sitä itse silloin kun vatkainta tarvitsen. Uusi on tietenkin vielä pakkauksessaan käyttämättömänä ja joutaisi pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän minä ammattini puolesta tiedä sähköstä sen verran, että voin sanoa korjaamani vatkaimen olevan kunnossa. Käytänhän sitä itse silloin kun vatkainta tarvitsen. Uusi on tietenkin vielä pakkauksessaan käyttämättömänä ja joutaisi pois.

        jaa


    • Anonyymi

      Kuka on se toinen ihailija?

      • Anonyymi

        Hänellä on sama nimi kuin sulla, mutta häntä en tunne, kun tunnen vain sut, eli oikean S:n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on sama nimi kuin sulla, mutta häntä en tunne, kun tunnen vain sut, eli oikean S:n

        Mitä vttua sinä vastailet minun puolesta täällä. Kukaan S ei liity tähän viestiketjuun mitenkään. Hanki jo aivot!


      • Anonyymi

        En minä sitä ihailijaa tiedä enkä tunne. En tiedä edes sukupuolta tai ikää. Hän vaan mainitsi siitä minulle että sellainenkin on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on sama nimi kuin sulla, mutta häntä en tunne, kun tunnen vain sut, eli oikean S:n

        Ei se oo s se on j mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vttua sinä vastailet minun puolesta täällä. Kukaan S ei liity tähän viestiketjuun mitenkään. Hanki jo aivot!

        kyllä muuten liittyy j mies s nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo s se on j mies...

        Ei ole jii eikä ole s, ettekö te kirjainpellet voisi tehdä tuota leikkiä ihan omissa aloituksissa, jookosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo s se on j mies...

        Te ette kumpikaan ala ässällä ja jiillä, joten toisten puolesta kirjoittelusta tulee rikosilmoitus, jälleen kerran. Niitähän teillä riittää! Teidät kirjoittelijat kyllä tiedetään, kuulutte sateenkaari kansaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jii eikä ole s, ettekö te kirjainpellet voisi tehdä tuota leikkiä ihan omissa aloituksissa, jookosta.

        Vaan ejao, se on jo yleisesti tiedossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ejao, se on jo yleisesti tiedossa!

        Ei S ei J ei E eikä O. Uskokaa jo. Kuvittelette omianne, koska ette ole terveitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette kumpikaan ala ässällä ja jiillä, joten toisten puolesta kirjoittelusta tulee rikosilmoitus, jälleen kerran. Niitähän teillä riittää! Teidät kirjoittelijat kyllä tiedetään, kuulutte sateenkaari kansaan!

        Viettääkö ne peijaisia naisten kustannuksella? Niihin rakastuneiden "tyhmien" naisten?
        Sateenkaarien sirkushuveja loma alkanut jo?


    • Anonyymi

      No, mulla on nyt monta sydänkäpystä mutta ei yhtään rakasta sellaista. Vertailen tuntuja ja skannailen daamien olemuksia ylipäätään, ehkä mun tunteet jotakuta kohtaan kasvaa. Ehkä.

      • Anonyymi

        No jo on kivan oloinen mies siinä. Ei voi haluta kuin yhden kerrallaan.


      • Anonyymi

        Ja tuo kivanoloinen oli sitten ivaa. En tod huolisi sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on kivan oloinen mies siinä. Ei voi haluta kuin yhden kerrallaan.

        Niin olenkin kiva mies. En tiedä vielä haluanko ketään nykyisistä ja siksi en paina kaasua ketään kohtaan, ehkäisee naisen mahdollisia sydänsuruja kun annan ymmärtää että ihan vain tapaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olenkin kiva mies. En tiedä vielä haluanko ketään nykyisistä ja siksi en paina kaasua ketään kohtaan, ehkäisee naisen mahdollisia sydänsuruja kun annan ymmärtää että ihan vain tapaillaan.

        Miksi ihmeessä kuvittelit, että tuo aloitus liittyisi sinuun? Ei liity. Kyse oli ihan muusta kuin treffailusta monen kanssa yhtäaikaa. Hyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kuvittelit, että tuo aloitus liittyisi sinuun? Ei liity. Kyse oli ihan muusta kuin treffailusta monen kanssa yhtäaikaa. Hyh.

        Treffailu on normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. Juu, olen sosiaalinen perhonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treffailu on normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. Juu, olen sosiaalinen perhonen.

        Ei ole normaalia tapailla montaa yhtä aikaa. Ei ole ollut minun maailmassani tuollainen normaalia missään iässä. Jokainen toki tyylillään. Yksi ihminen kerrallaan ja hänelle kerrotaan kun kuvioihin tulee uusi kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole normaalia tapailla montaa yhtä aikaa. Ei ole ollut minun maailmassani tuollainen normaalia missään iässä. Jokainen toki tyylillään. Yksi ihminen kerrallaan ja hänelle kerrotaan kun kuvioihin tulee uusi kohde.

        Yksi nainen kerrallaan aina jos seurustelen tai olen parisuhteessa naisen kanssa, aina olen yhden naisen mies silloin.

        Nyt olen sinkku ja elän.


      • Anonyymi

        Sinä et tiedä kuka täällä on kirjoittanut vuosia ja kuka nyt tässä ensimmäistä kertaa elämässäsi. Jos elämäsi täyttyy kirjoitusten jakamisesta tuntemattomien kesken täällä, niin hoida itsesi ensin kuntoon. Niitä tuntuu olevan täällä useampi, jotka aina tietää kuka siellä nyt kirjoittaa ja aina menee päin vattua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi nainen kerrallaan aina jos seurustelen tai olen parisuhteessa naisen kanssa, aina olen yhden naisen mies silloin.

        Nyt olen sinkku ja elän.

        Puhut toisaalta kuin nuorimies, paljon treffailua ja haku päällä. Ja toisaalta kuin vanha mies kokemuksen syvällä rintaäänellä "jos seurustelen tai olen parisuhteessa". Taidat olla joku peter pan, joka elää ikuista nuoruuttaan vielä 40 iässä? Ei siinä mitään vikaa ole. Elä vaan.


      • Anonyymi

        No kiva et sulla on valinnan varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut toisaalta kuin nuorimies, paljon treffailua ja haku päällä. Ja toisaalta kuin vanha mies kokemuksen syvällä rintaäänellä "jos seurustelen tai olen parisuhteessa". Taidat olla joku peter pan, joka elää ikuista nuoruuttaan vielä 40 iässä? Ei siinä mitään vikaa ole. Elä vaan.

        Millä tavalla "paljon treffailua ja haku päällä" on nuoren miehen puhetta? Tai miksi pitäisi olla vanha mies, että voi puhua "kokemuksen syvällä rintaäänellä"? Entä miten pystyt vetämään tuosta jonkun "Peter Pan" -vertauskuvan?

        Tarkoitatko siis, että tiettyyn ikään tullessaan miehen täytyy omistautua yhdelle naiselle, ja esimerkiksi eron sattuessa pitää jäädä yksin, tai valita heti uusi kumppani loppuelämäksi? Jos ei toimi näin, on "nuori mies"? Ja ilmeisesti kumppanin etsiminen on sallittua ainoastaan "nuorille miehille"?

        Sentään pelastit itsesi totaaliselta idiotismilta (vai kenties idiomilta) muutamalla viimeisellä virkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla "paljon treffailua ja haku päällä" on nuoren miehen puhetta? Tai miksi pitäisi olla vanha mies, että voi puhua "kokemuksen syvällä rintaäänellä"? Entä miten pystyt vetämään tuosta jonkun "Peter Pan" -vertauskuvan?

        Tarkoitatko siis, että tiettyyn ikään tullessaan miehen täytyy omistautua yhdelle naiselle, ja esimerkiksi eron sattuessa pitää jäädä yksin, tai valita heti uusi kumppani loppuelämäksi? Jos ei toimi näin, on "nuori mies"? Ja ilmeisesti kumppanin etsiminen on sallittua ainoastaan "nuorille miehille"?

        Sentään pelastit itsesi totaaliselta idiotismilta (vai kenties idiomilta) muutamalla viimeisellä virkkeellä.

        Naurahdin kommentillesi. Taisin osua arkaan kohtaan. Sori :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurahdin kommentillesi. Taisin osua arkaan kohtaan. Sori :)

        Hulluilla on halvat huvit.. Vastasit vieläpä sivusta vastaajalle, sait uppiniskaisuutesi perään muutamankin asiakirjoittajan.


    • Anonyymi

      Vaikuttaako siltä että olet unohdettu ja tarpeeton?

      • Anonyymi

        No ei vaikuta yhtään miltään kun ei olla oltu tekemisissä hetkeen. Siksipä kysyinkin.


      • Anonyymi

        Tarpeeton en ole, mutta unohdettu kyllä.
        Sivusta


      • Anonyymi

        Oletko sinä jotenkin unohdettu ja tarpeeton kun toistelet tätä jatkuvasti tuntemattomille ihmisille? Sivusta aina vaan jaksaa ihmetyttää, että miten palasina on ihminen joka psyykkaa tuntemattomia jatkuvasti. Mahtaa olla paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä jotenkin unohdettu ja tarpeeton kun toistelet tätä jatkuvasti tuntemattomille ihmisille? Sivusta aina vaan jaksaa ihmetyttää, että miten palasina on ihminen joka psyykkaa tuntemattomia jatkuvasti. Mahtaa olla paha olla.

        No huh. Mielestäni tuossa oli kysymysmerkki perässä. Takaisin kouluun, jos ei ymmärrä kysymyksen ja toteamuksen eroa. Vielä huolestuttavampaa on, jos ei ymmärrä mitä "?" -merkki tarkoittaa lauseen lopussa.

        Mutta hienoa, että sinä olet täällä "psyykkaamassa" tuntemattomia. Ja ilmeisesti vielä niin palasina, ettei huomaa omaa kaksinaismoraaliansa. Mahtaa olla paha olla?


    • Anonyymi

      Mulla on nainen vispilä, mutta se ei ole kaupankäyntiä varten. Tv. K mies

      • Anonyymi

        No mihin sitä vispilää sitten käytät K?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla on ollut elämäni aikana sen verran monta ihailijaa, että pelkän ihailun voimalla ei tunteeni riittävästi syty. Parisuhde-elämänkoulu on minulle opettanut, että kun olen jonkun kanssa julkisessa suhteessa ollut, suhteen huonoksi todennut ja suhteen päätyttyä tunteeni sammuttanut, niin uudestaan en ryhdy tunteitani herättelemään, vaikka tekemisissä olisinkin.

      • Anonyymi

        Kuulostat masentuneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat masentuneelta.

        Kyllähän huono parisuhde masennusta herkästi aiheuttaa, siksi saman ihmisen kanssa ei yleensä kannata suhdetta viritellä uudestaan. Jotkut ihmiset eivät nimittäin opi virheistä ja samat ongelmat kertautuvat. Oppivasta ihmisestä tuskin tarvitsee erota.


      • Anonyymi

        Ärsyttävä vastaus. Pidän enemmän vaatimattomista, sori..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttävä vastaus. Pidän enemmän vaatimattomista, sori..

        Ei sinun tarvitse minusta pitääkään. Eikä se myöskään ollut mitään kerskumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse minusta pitääkään. Eikä se myöskään ollut mitään kerskumista.

        Enkä pidäkään. Mitäpä sitä kieltämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän huono parisuhde masennusta herkästi aiheuttaa, siksi saman ihmisen kanssa ei yleensä kannata suhdetta viritellä uudestaan. Jotkut ihmiset eivät nimittäin opi virheistä ja samat ongelmat kertautuvat. Oppivasta ihmisestä tuskin tarvitsee erota.

        Vaikea kuvitella, et huono parisuhde aiheuttaa masennusta. Tai siis ehkä silloin, jos on nyrkin ja hellan välissä eikä uskalla/halua lähteä suhteesta.

        Omien kokemusten ja havaintojen mukaan ne parisuhteeseen liittyvät masennustilat tulee vasta jälkikäteen, kun eropäätös ei ole ollut molempien mieleen.

        Jos on niin tunteeton, että voi suhteen jälkeen hylätä toisen, joskus aikoinaan rakastamansa(?) henkilön, niin kyllä se suhteen aikainen masennus tulee jostain aivan muusta. Liikaa odotuksia toista kohtaan?


    • Anonyymi

      En tiennyt että mulla edes on ihailijoita. Meinaatko T naista vai A naista töistä? Ei ole koskaan ollut mitään intressiä heihin. Huomasin tosin kerran, että T oli mustis, kun juttelin sinusta E nainen yksi päivä. Enhän edes tiedä pidätkö sinäkään minusta, mutta minä pidän kyllä sinusta.

      Jatketaanko vielä kommunikoimattomuutta vai joko ruvetaan ilmaisemaan asioita verbaalisesti?

      T:J

      • Anonyymi

        En meinaa enkä meinaa suakaan.


      • Anonyymi

        T naista tarkoitan, olen ollut mustasukkainen, J:stä eli S:stä, tämä kommunikoimattomuus on jatkunut niin kauan, ei ole hyväksi sulle eikä mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T naista tarkoitan, olen ollut mustasukkainen, J:stä eli S:stä, tämä kommunikoimattomuus on jatkunut niin kauan, ei ole hyväksi sulle eikä mulle.

        Ei. Liity. Aloitukseen.


    • Anonyymi

      Sairaita ihmisiä, ottavat tuollaisen provon itseensä ja alkavat vastailemaan siihen kuin puhuisivat jollekin tietylle ihmiselle. Hullua ja pelottavaa.

      • Anonyymi

        Sairasta lueskella näitä jos ajattelee noin. Olet tirkistelijä ja pipipää.


      • Anonyymi

        Olen terve. Sinun käytöksesi palstalla ei ole tervettä. Sanoan tämän ihan vakavissani toisin kuin sinä.


      • Anonyymi

        Anna olla jo pipipää. Ketään ei kiinnosta sairaat kommenttisi.


      • Anonyymi

        Saattaa koskea ensisijaisesti itseäsi tämä hoidon tarve, sillä ihmisten rienaaminen vaihtelee oletetun aloittajan trässäämisestä sivullisten pilkkaamiseen kun mikään muu ei tepsi osattomuuden kokemukseen ja pahan olon purkamiseen. Kyllähän tuon kaavan näkee kun tarpeeksi toistuu. Huomio sivusta.


    • Anonyymi

      Ei minkäänlaisia vispilöintejä. Ei vispaintakaan vaan töitä töiden päälle.

      • Anonyymi

        Se asia pitäisi korjata. Ostan sulle lahjaksi vispilän?


    • Anonyymi

      Et ole unohdettu etkä tarpeeton vaan hyvinkin tarpeellinen😀

      • Anonyymi

        En ole unohtanut häntä jonka tunnen, siis oikeaa S:ää tarkoitan.


      • Anonyymi

        Kiva kuulla koska päätin juuri omia sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole unohtanut häntä jonka tunnen, siis oikeaa S:ää tarkoitan.

        Satua!


    • Anonyymi

      Kahden tossun alle ei pidä jäädä makaamaan, ei saa.

    • Anonyymi

      Ei lähijunasta naista piste.

      • Anonyymi

        HKL ottanee pyyntösi vakavasti


    • Anonyymi

      Ihailijat saavat tietenkin tuntemaan olevansa elossa mutta kai se sydän jonkun valitsee loppujen lopuksi, että mikään ihailijakaaderi ei sinänsä itseisarvokaan sitten ole. Mutta niin, voihan sitä odottaa jos sydän vaihtaakin mieltään.

    • Anonyymi

      Ei sitä sovi kenenkään mieltä pahoittaa, ristinsä kullakin.

    • Anonyymi

      Joo, no jotku pitää leikittelynä sellaista että roikottaa montaa, mutta entäpä jos sitä vaan haluaa tehdä oikean päätöksen niin itsen kuin toisenkin kannalta. Kun tietää vallan hyvin omat rajoitteensa ja miettii kuka ne huomioon ottaenkin voisi olla sopiva tai sopivin ja kelle nämä olisivat vähimmin harmia aiheuttaviakin sitten. Että eihän uskollisuudesta voi vielä tässä vaiheessa puhua. Ettei se ole välttämättä mitään epäaitoa. Vaan omien tunteiden tarkkaa arviointia. Rationaalistakin. Ettei mitään tunteilla pelleilyä. Eihän keheenkään nyt pidä liian varhain mennä itteensä kovin vahvasti kiinnittämään. Sitten tietenkin on eri asia jos se on ollut kummallekkin yhtä selvää alkujaan.

      • Anonyymi

        Miksi koet tarvetta selittää tällaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet tarvetta selittää tällaista?

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Täällä käy näitä mätäpäitä heittämässä näitä väliin.


      • Anonyymi

        Ehdotan, että et valitse kumpaakaan, jos noin pitää järkeillä. Sinä tiedät kun se oikea tulee eikä tarvitse tuollaisia miettiä. Tuolla tasolla jos on tunteet niin hukkaan hänen hänen ja itsesi aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotan, että et valitse kumpaakaan, jos noin pitää järkeillä. Sinä tiedät kun se oikea tulee eikä tarvitse tuollaisia miettiä. Tuolla tasolla jos on tunteet niin hukkaan hänen hänen ja itsesi aikaa.

        Juuri näin. Jos omia tunteita toista kohtaan täytyy analysoida noin tarkasti, että päätyy tekemään "oikeita" valintoja muiden puolesta, niin välittämisestä puhuminen on pelkkää kieroutunutta itsekkyyttä.

        Toki poikkeuksena vois ajatella sellasta suhdetta, missä toinen toimii kehitysvammaisen omaishoitajana. Tai sit jos toinen ei muutoin osaa ilmaista omaa mielipidettään. Mut silloinkin on raukkamaista olla kysymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet tarvetta selittää tällaista?

        Hoitoon toi kiusaaja pitää saada, on sairas, ei sitä ymmärrä! Yrittää olla enemmän mitä on!


    • Anonyymi

      En koska tahdon vain sinun kanssa olla loppuun asti, mikäli siis olisit hän 😊

      • Anonyymi

        Niin minäkin sun jos oot hän. Milloin aletaan jos ollaan me?


    • Anonyymi

      Niinpä, no suo siellä vetelä täällä, jos yrittää näyttää siltä että on elävien kirjoissa sun muuta niin tulee herättäneeksi erilaisia reaktioita, johtuneeko sitten tästä autistisesta kulttuurista että välittömyys aikaansaa kaikenlaisia nyrjähdyksiä kun sitä joskus harvoin kohtaa.

      • Anonyymi

        Onpa ilkeää tuollainen. Aloitus kun tuskin liittyy sinuun. Onpa kyllä mätäpäitten palsta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ilkeää tuollainen. Aloitus kun tuskin liittyy sinuun. Onpa kyllä mätäpäitten palsta tämä.

        Ei liity, tykkään vain hänestä, viisi vuotta sitten nähtiin ensikerran, tunnen hänet,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity, tykkään vain hänestä, viisi vuotta sitten nähtiin ensikerran, tunnen hänet,

        Mä en tykkää tollasesta juoruilijasta, turhaa ittees tunget tänne mies, siis o mies/nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tykkää tollasesta juoruilijasta, turhaa ittees tunget tänne mies, siis o mies/nainen!

        Näistä kumpikaan ei ole aloittaja. Joku täällä on niin hirveän vihainen mulle tai keneksi nyt mut kuvitteleekaan, kun ilmeisesti saan enemmän kommentteja kuin hän tai jotain mustasukkaisuutta tuossa nyt on. Ihan ihme kommentteja, että vaan toinen hiljenisi. Minä nainen toimin päinvastoin. Kirjoitan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity, tykkään vain hänestä, viisi vuotta sitten nähtiin ensikerran, tunnen hänet,

        Miksi siten kirjoitat kuin tuntisit, jos tiedät etten ole hän. Ihme tyyppejä.


      • Anonyymi

        On kyllä oikeasti niin vastemielinen ihminen siellä kirjoittamassa, että luin ihan useamman kerran tuo naurettavan sänkötyksesi. Taidat olla autistinen itse. Minkä ikäisiä te oikein ootte? Jotain 13 sinäkin? Aikuisille täällä kirjoitellaan eikä lapsille tai niiden asteelle jääneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä oikeasti niin vastemielinen ihminen siellä kirjoittamassa, että luin ihan useamman kerran tuo naurettavan sänkötyksesi. Taidat olla autistinen itse. Minkä ikäisiä te oikein ootte? Jotain 13 sinäkin? Aikuisille täällä kirjoitellaan eikä lapsille tai niiden asteelle jääneille.

        Olen 28v, hän on mua viisi vuotta nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 28v, hän on mua viisi vuotta nuorempi.

        Sinä olet parissa vuodessa jo aikuinen. Onnea!


    • Anonyymi

      Ei oo vispilöitä

      • Anonyymi

        Ok, ei sitte. Tuntuu että vastasin sulle jotain ja ei sittenkään.


      • Anonyymi

        Hävititkö ne kuultuasi kaksi radio- ohjelmaa. 1 kanava on voimisteluohjelma: hyppää haara- asentoon,kanava vaihtuu äkisti,2 kanava:sitten munat vatkataan vaahdoksi..


    • Anonyymi

      Aloitin v.1978 ja yhä olen hänen luonaan.

      • Anonyymi

        Äidin hellässä huomassa on helppo olla. Pysy siellä vaan aikamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidin hellässä huomassa on helppo olla. Pysy siellä vaan aikamies.

        Hänen kanssaan olen ollut hyvin vähän tekemisissä, ennen olin jatkuvasti soittelemassa, ja olin riippuvainen hänestä, soiteltiin enimmäkseen.


    • Anonyymi

      EI TARVITSE! minulla on sähköbatkain joten Ei ole.

    • Anonyymi

      Pelkkä seksisuhde. Älä huoli, olet varalla kun reidet menee yhteen.

      • Anonyymi

        Kunnon panijalla on aina varanumero.


    • Vähän niinku määkin

    • Anonyymi

      OPEL... panisin!

      • Anonyymi

        Kirjoittaja on se viinin punaisen opelin mies, jolla paljon hahmoja!


    • Anonyymi

      Vilmaa en ikinä huoli. Olen vuosia ollut varattu. Jätä mut jo rauhaan. Jatka hiihtämistä.

      • Anonyymi

        Vilmaa? Onko tuo joku salanimi vai pitäisikö mun olla Vilma? :)


    • Anonyymi

      Joo, ei kyllä oo mitään vaahtoomisen aihetta, vatkataan ja vaivataan tässä nyt vielä tätä, kun alustaa huolella niin sitte on hyvin pullat uunissa.

    • Anonyymi

      Sulla vispilänkauppa? Myytkö kulhoa myös?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe