Netistä löytyy englanniksi helposti juttuja anal-only-elämäntavasta, jossa harrastetaan aina anaaliseksiä ja pimppi on vain koristeena (no ehkä sitä nuollaan tms. vaikka sitä ei panna, riippuu ihmisistä tietysti).
Onko teillä kokemuksia tai haaveita anal-onlystä?
Itse olen 40-vuotias seksistä kovasti pitävä mies, joka voisi kuvitella, että sellainen seurustelu- tai fb-suhde olisi suurta onnea. Pylly tuntuu hyvältä miehelle, nainen saa usein vahvan orgasmin, ja raskauden ehkäisy hoituu niin luonnollisesti kuin pystyy.
Ainakin anaaliseksistä kertyi hyviä kokemuksia aiempien kumppanien kanssa. Enemmän kyllä oli pillupanoja mutta hyvin on pohjustettu minulle sitä halua, että peräaukko kauniiden pakaroiden välissä pitäisi ottaa seksuaalisesti useamman kerran viikossa. Viriili kun olen, niin tuollaisessa suhteessa voisi seksielämä olla ihanampaa kuin pystyn tällä hetkellä kuvittelemaan.
Mitä tarkoitan otsikossa anal-50%-vaihtoehdolla, tietysti sitä, että pillu on käytössä (tykkään pillustakin :D) mutta myös peppua naidaan säännöllisesti.
Anal-only tai "anal-50%" kiinnostaa suhteessa
4
3714
Vastaukset
- Anonyymi
No enpä ollut tuotakaan kuullut ollenkaan. Kaikelle on nykyään jokin termi. Mut opetti peppuseksiin mua reilusti vanhempi naisystävä nuorena miehenä. Häntä sai ja piti panna perseeseen joka kerta, tai liki joka kerta ja joka välissä ja joskus vain pelkkään hanuriin. Kai se oli sitten jotai tuollaista se tovi mikä tapailtiin. Oli makoisa opettaja ja makoisa oppi. Kiitos vaan kovasti siitä.
- Anonyymi
Olen ollut naimissa jo vuosia naisen kanssa joka tykkää ja antaa peppua säännöllisesti.
Yli parin kymmenen vuoden liiton aikana ollaan oltu kokoajan anal-50%. Joskus vähän isompikin prosentti. Anaaliseksiä on pari kertaa viikossa.
Olen ehdoteltu että alettaisiin anal onlyksi, mutta ainakaan vielä ei ole innostunut. - Anonyymi
Osui silmiin tällainen vanhempi keskustelu. Meillä ollaan yhdynnässä 2-3 x viikossa, lähes aina peppuun. Ehkä 1-2 x kuussa saattaa olla pimpin puolelle.
Epäilen että harvemmassa suhteessa yleensä harrastetaan näinkin paljon anaalia.
Mulle kyllä kelpaisi anaaliseksi vaikka joka päivä, mutta täytyy mennä vaimon ehdoilla. - Anonyymi
HÖPSÖ RANE = QUEER!
"Brittiläinen drag-kollektiivi House of Daze
Sana queer tulee englannin kielestä, ja tarkoittaa outoa tai epätavallista. Alun perin sitä käytettiin haukkumasanana ja halventavana terminä homoseksuaaleista, mutta ajan kuluessa sateenkaari-ihmiset ovat omineet sanan itselleen."
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22318481Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964084Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu712565Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv472144Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1851725Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891602Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711553Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1331503Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1681484Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141374