Olen nuori 24 vuotias kaveri ja kärsin pahasta virtsan karkailusta. Olen kokeillut kaikki lääkkeet ja muut apu keinot mut ainut auttava näyttää olevan vaippa. Tämä on työlästä ja väsyttävää. Ei taho uskltaa minnekkään mennä kun pitää olla vaipat. Kavereitten kanssa ei uskalla lähteä nauttimaan mistään kun saa pelätä että joku huomaa että mulla on vaipat. Onko muita kohtalo tovereita.? Olenko ainut? Miten näistä selviää???
vaippa aina
4
2163
Vastaukset
- lena
Vähän samalla tavalla mullakin. Lääkkeet ja testit on koluttu, muu ei auta kuulemma kuin suojat. Välillä tuntuu ettei jaksa tätä esim. kun haluaisi lähteä ulos kavereitten kanssa, puhumattakaan siitä kun haluaisi mennä kyläilemään jonnekkin kavereiden luo yön yli. Mutta tarvii miettiä että pahemminkin voisi olla. Voisi olla vaikka vakavasti sairas.
Karkailu ja sen hoito vaatii vaan totuttelua. Itse olen totutellut yli neljä vuotta.
Jaksamista! - lopo
et ole ainoa tiedän monella olevan samojo ongelmia ei muutakun lääkäriin vaan
- kaikkeen tottuu
moi 24 vuotias vaippahousu. Älä missään nimessä masennu. Olen itse käyttänyt muovihousuja ja vaippoja koko ikäni, olen nyt 49v. Kaikkeen tottuu. Toki oli noloa nuorempana ja samoja ongelmia kun sinullakin. Sitäpaitsi vaipat oli tuolloin huonompia, nythän ne on ohuempia ja imee todella hyvin jos menee esim viihtymään.
Iän myötä kaikki asettuu. Minä olen jo kauan voinut mennä minne vain. Minulla on paljon tuttavia jotka tietää että olen vaippapöksy ja kaikki on kunnossa. Eli jos olet joutunut hyväksymään sen että pissa tulee housuun ja sille ei voi mitään niin olet siis "tuomittu" aina käyttämään vaippaa. Olen varma että muutaman vuoden päästä et juuri mieti asiaa, siitä tulee osa elämää. Kuvittele ihmisiä jotka joutuu rullatuoliin nuorena... sokeutuu..ym.ym..
Tämä on kuitenkin pieni vaiva jos kerran joku vaiva pitää ottaa kantaakseen.
Kirjoittele niin jutellaan lisää jos kiinnostaa.
email: [email protected] Terv Janne- pisulikamu
Olin n.15 v.Mulla todettiin virtsan karkailu.No olin koulussa ja tuntu vähän hassulta kun ei ollu hätäkään.No minä en ees tjunnu niin vierus kaveri sano et miks pissasit housuun.Luulin vitsiksi ja nauroin mutta sitten huomasin sen.Hommasin sitten samana päivänä vaipat ja niillä pärjäilen.Pissaa tulee usein,mutta nyt osaa jo vähän pidätellä.Äidille en kertonut vasta kuin vuosi sitten.Pisulia karkailee jatkuvasti mutta onneksi on VAIPAT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389