Lännen aloittama taloussota Venjää vastaan tuhoisampi,kuin Ukrinan aloittama itään !?

Anonyymi

Se voi johtaa Suomen taas väkivaltahallintoon,jot ei ole nähty 1930 luvun jälkeen !?
Talous ja poliittista luokkasotaa käytiin avoimesti 1980 luvullakin Mäntsälässä, oikeuskanslerinkin hiljaisella tuella , kepulaisista puhumattakaan !?

14

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki itsellesi pikaisesti hoitoa, Abrahamm! Sä sekoilet niin että pahalta tuntuu!

• Anonyymi

Onhan hyvä jos valta muuttuu ja muuttaa yhteiskuntaa . Nythän se mätänee vihervasemmiston puuhasteluun .

• Anonyymi

Demareita vastaan mulla ei ole mitään mutta vihreät ja vasemmistoliitto voi viedä Suomen tuhoon!

• Anonyymi

Länsi ei ole aloittanut mitään sotia, eikä liioin Ukraina ole aloittanut sotaa Venäjää vastaan! VENÄJÄ on se joka sotii, ei muut. Paina se jo kovaan kalloosi, senkin putlerin mielistelijä!

• Anonyymi

Suomalainen on jo luonnostaan pelkuri, ne mieluummin syö toisiaan kuin pysyisi totuudessa !?

• Anonyymi

Älä viitsi valehdella, te venäläisethän olette itse kovia valehtelemaan ja syytätte toisia valehtelusta!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi valehdella, te venäläisethän olette itse kovia valehtelemaan ja syytätte toisia valehtelusta!!!

Ukrainastako itse olet kotoisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainastako itse olet kotoisin?

En, vaan olen supisuomalainen! Ja vihaan epärehellisyyttä ja psykopatiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, vaan olen supisuomalainen! Ja vihaan epärehellisyyttä ja psykopatiaa!

Lopeta sitten sen harrastaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta sitten sen harrastaminen.

Lopeta kuule itse se valehtelusi, te venäläiset täällä valehtelette minkä ehditte! Ja kehtaatte syyttää muita valehtelusta!

• Anonyymi

Tämä lukihäiriöinen slobo on ihan hauska. Ilmeisesti mitkään lääkkeet eivät saisi häntä kirjoittamaan valtioiden nimiä oikein.

Olen muuten alkanut epäillä häntä trolliksi, joka tahallaan kirjoittaa siansaksaa nähdäkseen vain, miten hänen pöhköihin aloituksiinsa reagoidaan. Lukutaidottoman postaukset ovat kuitenkin niin samanlaisia, että nykyisin jätän ne useimmiten lukematta.

• Anonyymi

Kostan tuon "Abrahammin" kirjoittelut jokaiselle tapaamalleni venäläiselle....

• Anonyymi

Venäläisillä on ollut yllin kyllin aikaa ymmärtää mitä tapahtuu ja suurin osa hyväksyy sodan.
        On ihan oikein kertoa heille mitä länsi ajattelee heidän sodistaan.

• Anonyymi

Markkina humu kärsii kyllä kovin nyt, kolhoosit ovat kohta arkipäivää?🤠🤠

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit
      Maailman menoa
      202
      4109
    2. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
      Maailman menoa
      160
      2410
    3. Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."

Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1733
    4. Yön Jussi Hakulinen on Kuollut

Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.
      Pori
      128
      1339
    5. Törkeä ryöstö Hyrynsalmella

Törkeä ryöstö Hyrynsalmella – miehet tunkeutuivat aamuyöllä taloon, otsikoivat lehdet. Kenen sakkija ovat tunkeutujat olleet ja missä??
      Hyrynsalmi
      39
      1167
    6. Martinan vastenmielinen menneisyys

Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      974
    7. Joko kadonnut?

Onko löytynyt jo?
      Hyrynsalmi
      6
      854
    8. Miksi Martina puhuu kirjassaan

…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      808
    9. Käynköhän mä vielä siellä

lähiaikoina.. 🤔 Jaa-a, siinäpä mietittävää meille molemmille.
      Tunteet
      63
      765
    10. Oho! Esko Eerikäinen pisti deitti-ilmoituksen someen - Martina Aitolehden ex on valmis rakkauteen

Esko Eerikäinen erosi aikansa kohujulkkiksesta Martina Aitolehdestä reilu kymmenen vuotta sitten. Ero jätti rajut arvet. Nyt Esko on valmis rakkaute
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      744
    Aihe