Tk: "Yritimme soittaa, emme saaneet potilaaseen yhteyttä"

Anonyymi

Otettuani joskus yhteyttä tk: seen ja käytyäni katsomassa myöhemmin Omakannasta tietoja, niin hoitaja on sinne kirjannut, että on yrittänyt soittaa minulle. No, puhelin oli kyllä päällä, mutta eipä tuo kyllä pirissyt.

Mutta miksi valehdella ja väittää, että on sieltä päin yritetty ottaa yhteyttä, kun kuitenkaan sitä ei ole edes tehtykään?

Suomalainenhan on niin rehellinen aina. Paitsi tervedenhuollossa.

5

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Siis terveydenhuollossa. Sorry virhe.

• Anonyymi

Samaa valehtelua voi tapahtua myös jo ensihoitoa myöten. Potilaan sanomisia käännetään toiseksi, mitä hän on sanonut. Tai sitten pidetään somaattisia oireita jonakin muuna, mitä ne eivät ole. Terveydenhuollossa näytetään opettavan ammattiin opiskeleville, että potilasta ei koskaan tarvitse kuunnella, uskoa, eikä myöskään kysyä hänen oireitaan. Puhumattakaan auttamisesta silloin, kun ihminen sitä tarvitsee. Jos potilas ei pysty liikkumaan, niin häntä pitäisi kyseisessä tilanteessa auttaa, eikä nimitellä, tai pitää oireita ei-somaattisina.

Virka-asemaa käytetään väärin hyväkseen. Priorisointi, luokittelu ja asenteellisuus potilaita kohtaan ovat ilmeisesti hyväksyttyjä terveydenhuoltoalalla.

Sisarhentovalkoinen auttamismentaliteetti ja hoitamishalu alalla olevilla taitavat olla liioittelua. Pikemminkin voisi puhua mustista hoitajista ja lääkäreistä. Tällaista ainakin Siilinjärvellä.

• Anonyymi

Eipä ole kovin paljon minulla ainakaan kiittelemistä kaikista näistä vuosista, jotka on ollut tekemisissä terveystahojen kanssa.

Huonoa ja epäasiallista kohtelua, potilaan kuuntelemattomuutta, leimaamista, loukkaamista, oireiden kääntämistä toiseksi, mitä ne ovat ja auttamatta ja hoitamatta jättämistä. Siihen päälle kyllä otetaan kalliit päivystyskäyntirahat, mutta mitään vastinetta ja hyvää palvelua ei kuitenkaan saa.

Ei ole mikään ihme, jos tällainen saa lopulta ihmisen muuttumaan vaikka anarkistiksi, mikä minusta tulee loppuelämän ajaksi. Tässä yhteiskunnassa on paljon valheellisuutta ja mm. terveydenhuoltoa ylikehutaan. Vaikka tosiasia on se, että siellä kohdellaan ihmisiä todella eriarvoisesti.

• Anonyymi

Toivottavasti tämä viha jossakin vaiheessa laantuu, jotta en toteuta sitä, mikä mielessä on käynyt. Nimittäin kananmunien heittäminen mm. ambulanssiautoja päin.

• Anonyymi

Ymmärrän että kesällä on kiva vähän tissutella mutta jos tk:a puhelua odotat niin laita se korkki kiinni niin et nuku puhelun ohi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1046
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe