En halua satuttaa sinua

Anonyymi

Mutta tässä ei ole järkeä!..

44

1508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli?

• Anonyymi

Ei ole ei, sillä järki päästä lähtenny.

• Anonyymi

Hylkäyskö?

• Anonyymi

Terapeutitar?

• Anonyymi

Maalaisjärkeä?

• Anonyymi

Kaipaan sua, aina vain, jos olet kaivattuni. Tulen aina kaipaamaan. Vaikka järki onkin jossakin.

• Anonyymi

Onko tässä joskus ollut järkeä?

• Anonyymi

Päätavoitteita ei voi salailla.

• Anonyymi

Tiiän….mut on ikävä..

• Anonyymi

Kerran pelastin koiran ja toiste en niin tee.

• Anonyymi

Ero on paras ratkaisu.

• Anonyymi

Ero ennen kuin aloittaa. 🤭

• Anonyymi

Ei niin olekaan mitään järkeä.

• Anonyymi

Kerran se vain kirpaisee, anna mennä pohjaan asti .

• Anonyymi

Ei sen pohjan asti menon pitäisi kirvellä. 😂 Hyvältä sen pitäisi tuntua pikemminkin. 😆

• Anonyymi

Eihän tässä ole mitään sinun puolelta ollutkaan. Olen tottunut jo tähän ingnooraamiseen.

• Anonyymi

On tullut, mutta et ole vastannut viesteihini, kun olen niitä lähettänyt.

• Anonyymi

Ei niin. Siksi yritin jo kerran poistua takavasemmalle. Tulit vaan perässä. Mutta kun tämä sattuu joka tapauksessa. Kai se joskus ohi menee, jos ei loputtomiin pitkitä.

• Anonyymi

Tuskinpa on tullut.

• Anonyymi

Mieheltä naiselle? Sanoisin että älä vielä luovuta.

• Anonyymi

Naiselta miehelle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ajatteli sitten järjellä tai tunteella, me oltaisiin maailmalle esimerkillinen pari. Se olisi oikein itseään rakkautta kohtaan, että olisi edes yksi täydellinen pari maailmassa!

• Anonyymi

No nyt on kunnon puhetta😘

• Anonyymi

Esimerkillinen pari? Onko vielä oidivaihe menossa?Tuskin tällä palstalla löydät mitään tiedemaailman ihmeitä niin- vai mitämahdst tarkoittaa esimerkillisellä. Hölmön homaa kuvitella itsestään liikoja...

• Anonyymi

Minuun ei satu kun en tiedä. Tiedoksi nainen, en tiedä jos hylkäät minut. Sinun ei tarvitse välittää jos minuun sattuu sitä paitsi.

• Anonyymi

Minä en ainakaan hylkää miestä. Sydämessäni on aina paikka hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan hylkää miestä. Sydämessäni on aina paikka hänelle.

Rakastaisit häntä kiltisti ja uskollisesti. Huolehtisit ja olisit aina vierellä. Läksyttäisit tarvittaessa mutta lempeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaisit häntä kiltisti ja uskollisesti. Huolehtisit ja olisit aina vierellä. Läksyttäisit tarvittaessa mutta lempeästi.

Joo noin suunnilleen 💛

• Anonyymi

Täällä kirjoittelussa ei olekaan järkeä. Kertoo kaiken sun järjestä.

• Anonyymi

Mun mielestä tuollaiset tokaisut tuntemattomille ihmisille (en nyyt ota kantaa aloituksen autenttisuuteen) kertoo vähä-älyisyydestä. Joko kyseessä on jonkun tietyn ihmisen mitätöinnin tarve tai yleinen karheus kun luuri soi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tuollaiset tokaisut tuntemattomille ihmisille (en nyyt ota kantaa aloituksen autenttisuuteen) kertoo vähä-älyisyydestä. Joko kyseessä on jonkun tietyn ihmisen mitätöinnin tarve tai yleinen karheus kun luuri soi

Kun luuri EI soi siis. Mikään ei toki kuulosta tässä elämässä vastustamattomammalta kuin passiivisaggre ihminen joka kitisee tuntemattomille ihmisille omista pettymyksistään käsin. Olen ymmärtänyt, että toiset härkkii jopa muiden puolesta kun/vaikka/koska irl on hiljaista kuin tu...huopatossutehtaalla. Ja toiset ratkoo tätäkin systeemiä minkä ehtii, se ei välttämättä nosta osakkeita koska nihil est since alusta asti. Itse sitä vaan saattaa olla että häh häh ja häh kun näitä tiettyjä kaavoja havaitsee ja livenä kuulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tilanteessa täällä kirjoittelussa kontrollittomalle ihmiselle ei ole mitään järkeä. Mikä tässä on sulle vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

Aika parantaa sydänsurutkin.

• Anonyymi

Järkisuhteet ei ole mun juttu. Jos ei ole muuta vipinää ja tunnetta, niin mieluummin on kokonaan yksin.

• Anonyymi

Tunnetta tässä on ollut pitkän aikaa.

• Anonyymi

"En halua satuttaa sinua"

Onko käynyt mielessä? Toisen satuttaminen.
      Jos on, niin hankkiudu hoitoon ja muista ottaa tunnollisesti kaikki lääkkeet jotka määrätään.

Ja ole varovainen.
      Joku voi satuttaa sinua.

• Anonyymi

Eihän kaikki tee sitä tahallaan. Joillakin on vaan taipumusta satuttaa.

• Anonyymi

Mitään järkeä ole enää missään, ei edes päättäjien päässä.

• Anonyymi

Ei ketään saa satuttaa

• Anonyymi

Olet jo satuttanut, joten se siitä.

• Anonyymi

Satutit jo. Se riitti. Aina muistoissani on. T. T

• Anonyymi

Sen tunnistaa pahimmaksi päästään sanoilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1564
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe