En halua satuttaa sinua

Anonyymi

Mutta tässä ei ole järkeä!..

44

1252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli?

• Anonyymi

Ei ole ei, sillä järki päästä lähtenny.

• Anonyymi

Hylkäyskö?

• Anonyymi

Terapeutitar?

• Anonyymi

Maalaisjärkeä?

• Anonyymi

Kaipaan sua, aina vain, jos olet kaivattuni. Tulen aina kaipaamaan. Vaikka järki onkin jossakin.

• Anonyymi

Onko tässä joskus ollut järkeä?

• Anonyymi

Päätavoitteita ei voi salailla.

• Anonyymi

Tiiän….mut on ikävä..

• Anonyymi

Kerran pelastin koiran ja toiste en niin tee.

• Anonyymi

Ero on paras ratkaisu.

• Anonyymi

Ero ennen kuin aloittaa. 🤭

• Anonyymi

Ei niin olekaan mitään järkeä.

• Anonyymi

Kerran se vain kirpaisee, anna mennä pohjaan asti .

• Anonyymi

Ei sen pohjan asti menon pitäisi kirvellä. 😂 Hyvältä sen pitäisi tuntua pikemminkin. 😆

• Anonyymi

Eihän tässä ole mitään sinun puolelta ollutkaan. Olen tottunut jo tähän ingnooraamiseen.

• Anonyymi

On tullut, mutta et ole vastannut viesteihini, kun olen niitä lähettänyt.

• Anonyymi

Ei niin. Siksi yritin jo kerran poistua takavasemmalle. Tulit vaan perässä. Mutta kun tämä sattuu joka tapauksessa. Kai se joskus ohi menee, jos ei loputtomiin pitkitä.

• Anonyymi

Tuskinpa on tullut.

• Anonyymi

Mieheltä naiselle? Sanoisin että älä vielä luovuta.

• Anonyymi

Naiselta miehelle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ajatteli sitten järjellä tai tunteella, me oltaisiin maailmalle esimerkillinen pari. Se olisi oikein itseään rakkautta kohtaan, että olisi edes yksi täydellinen pari maailmassa!

• Anonyymi

No nyt on kunnon puhetta😘

• Anonyymi

Esimerkillinen pari? Onko vielä oidivaihe menossa?Tuskin tällä palstalla löydät mitään tiedemaailman ihmeitä niin- vai mitämahdst tarkoittaa esimerkillisellä. Hölmön homaa kuvitella itsestään liikoja...

• Anonyymi

Minuun ei satu kun en tiedä. Tiedoksi nainen, en tiedä jos hylkäät minut. Sinun ei tarvitse välittää jos minuun sattuu sitä paitsi.

• Anonyymi

Minä en ainakaan hylkää miestä. Sydämessäni on aina paikka hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan hylkää miestä. Sydämessäni on aina paikka hänelle.

Rakastaisit häntä kiltisti ja uskollisesti. Huolehtisit ja olisit aina vierellä. Läksyttäisit tarvittaessa mutta lempeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaisit häntä kiltisti ja uskollisesti. Huolehtisit ja olisit aina vierellä. Läksyttäisit tarvittaessa mutta lempeästi.

Joo noin suunnilleen 💛

• Anonyymi

Täällä kirjoittelussa ei olekaan järkeä. Kertoo kaiken sun järjestä.

• Anonyymi

Mun mielestä tuollaiset tokaisut tuntemattomille ihmisille (en nyyt ota kantaa aloituksen autenttisuuteen) kertoo vähä-älyisyydestä. Joko kyseessä on jonkun tietyn ihmisen mitätöinnin tarve tai yleinen karheus kun luuri soi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tuollaiset tokaisut tuntemattomille ihmisille (en nyyt ota kantaa aloituksen autenttisuuteen) kertoo vähä-älyisyydestä. Joko kyseessä on jonkun tietyn ihmisen mitätöinnin tarve tai yleinen karheus kun luuri soi

Kun luuri EI soi siis. Mikään ei toki kuulosta tässä elämässä vastustamattomammalta kuin passiivisaggre ihminen joka kitisee tuntemattomille ihmisille omista pettymyksistään käsin. Olen ymmärtänyt, että toiset härkkii jopa muiden puolesta kun/vaikka/koska irl on hiljaista kuin tu...huopatossutehtaalla. Ja toiset ratkoo tätäkin systeemiä minkä ehtii, se ei välttämättä nosta osakkeita koska nihil est since alusta asti. Itse sitä vaan saattaa olla että häh häh ja häh kun näitä tiettyjä kaavoja havaitsee ja livenä kuulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tilanteessa täällä kirjoittelussa kontrollittomalle ihmiselle ei ole mitään järkeä. Mikä tässä on sulle vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

Aika parantaa sydänsurutkin.

• Anonyymi

Järkisuhteet ei ole mun juttu. Jos ei ole muuta vipinää ja tunnetta, niin mieluummin on kokonaan yksin.

• Anonyymi

Tunnetta tässä on ollut pitkän aikaa.

• Anonyymi

"En halua satuttaa sinua"

Onko käynyt mielessä? Toisen satuttaminen.
      Jos on, niin hankkiudu hoitoon ja muista ottaa tunnollisesti kaikki lääkkeet jotka määrätään.

Ja ole varovainen.
      Joku voi satuttaa sinua.

• Anonyymi

Eihän kaikki tee sitä tahallaan. Joillakin on vaan taipumusta satuttaa.

• Anonyymi

Mitään järkeä ole enää missään, ei edes päättäjien päässä.

• Anonyymi

Ei ketään saa satuttaa

• Anonyymi

Olet jo satuttanut, joten se siitä.

• Anonyymi

Satutit jo. Se riitti. Aina muistoissani on. T. T

• Anonyymi

Sen tunnistaa pahimmaksi päästään sanoilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      545
      3318
    2. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      294
      2446
    3. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      2380
    4. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      402
      2056
    5. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1883
    6. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1521
    7. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      93
      1368
    8. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      78
      1157
    9. Eikö olenkin niin, että

jos sinulla mies on ikävä, niin sinä otat yhteyttä vaikka sinua olisi kielletty. Jos, oikeasti tuntee ja haluaa, sitä taistelee.. eikös? Teen vain
      Ikävä
      81
      1142
    10. Millanen oli tunnereaktio

Millanen tunnereaktio oli viimeksi ku kaipauksen kohteen näit?
      Tunteet
      74
      1130
    Aihe