Pihlajasaari nykyään

Anonyymi

Onko tuolla nykyään millainen meno? Kannattaako mennä jos ystäväparilla lapsi mukana. Ei ole käyty tuilla vuosiin ja Yyterissä piti valita paikka hyvin jos halusi välttää sextaavat parit ja runkkarit.

15

1933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö muita paikkoja enää löydy?

    • Anonyymi

      Yyterissä ei taida kukaan käydä enää ja taitaa Pihlis olla ainut. Ruissalossa on jotain, mutta ei ole kai ole ulkopaikkakuntalaisille kovin mukava paikka.

    • Anonyymi

      Pihliksen vakikävijät nussii jokapuolella. Vittuilevat uusille tulijoille. Ja kyttäävät jokaista tulijaa. Jos kysyt miksi kyttäät saat kuset naamalle.

      Ennen oli paremmin kun siellä kävivät savottamiehet paistattelemassa turvonneita kiveksiä.

      • Anonyymi

        Ihan höpöjä juttuja. Olin Pihliksessä tänään. Ihan sai rauhassa ottaa nakuna aurinkoa. Toki siinä miehiä kuljeskeli läheltä ohi, mutta mitä sitten.


    • Anonyymi

      Lapsia ei sellaseen paikkaan kannata viedä jos ei oma järki sitä sano

      • Anonyymi

        Onhan saaren toisella sivulla ihan normaali uimaranta. Ei sinne vasemmalle nakupuolelle tarvi lasten kanssa mennä.


    • Anonyymi

      Pihlajansaaren vakiukot pilaavat paikan. Ne päivystävät siinä laiturinvieressä. Ja kun joku tulee näiden päät pyörivät kuin pöllöllä.

      Siinä ne kovaan ääneen puhuvat kuka siellä teki mitäkin. Ja heti jos yksinäinen nainen tulee paikalle. Nämä vakiukot menevät lähelle runkkaamaan ja ottamaan kännyköillä kuvia naisesta.

      Nuo vakikävijät pilaavat koko rannan

      • Anonyymi

        Jaaha, täytyykin mennä käymään, ja ottaa kuvia huonosti käyttäytyvistä vakiukoista.
        Kysyn myös nimet, osoitteet ja hetut.
        Vakiukot kuriin!


    • Anonyymi

      Noi akattomat ukot omalla käytöksellään on pilanneet kaikki Suomen nakurannat mitä oli viimeistä piirtoa myöten.Uusia ei varmastikaan enään tule luulisin.Ei ole naisen hyvä olla noissa.No etelässä pari kertaa vuodessa.

    • Anonyymi

      Eikö siellä käynyt aikoinaan myös savotta miehiä.

    • Anonyymi

      Vakiukot pilaavat paikan. Parin mies kyttää kaikkia ja sitten se yksi mies. Hiplaa pippeliään ja luulee olevansa koko paikan kapteeni. Ensi kerralla suuntaamme asuntoautomme muualle

    • Anonyymi

      Viimeviikolla yksi pari pani sielöä syrjässä. Tuollainen käytös ei sovi nalurannoille. Olen ottanut elämäntehtäväksi kierellö eri nakurannoilla köräyttämässä nämä pervoilijat. Seuraan tilannetta kauempana. Ja kun joku pari lähtee metsikköön menen katsomaan mitä he tekevät. Oksettavaa touhua tuollainen rietastelu naturistirannoilla.

      • Anonyymi

        Älä sössötä kommunisti.


      • Anonyymi

        On sullakin elämäntehtävä, meet tahallas kattomaan touhua joka on sun mielestä oksettavaa. Aika pervoa sekin.


    • Anonyymi

      Pitääkö paikkansa että siellä on aidattu erikseen naisten alue? Jostain luin että sellainen olisi rakennettu, mutta olikohan trollausta?

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe