Varoitus. Tilasin viini laatikon Netpris nimisestä saksan nettikaupasta jonka sivulle on linkki Shippii kuljetus yritykseen. Tein tilaukset ja sain vahvistukset maksuista. 25.05.2022. Shippii sivuston seurannassa on ilmitus että tavara on tullut heille, sen jälkeen ei mitään. Eivät vastaa e postiin ei puhelimeen. Kehoitan karttamaan netpriissiä, taitavat olla turkkilaisia huijareita. Ei koskaann enää.
Viiniä saksasta
6
2699
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu. Eivät vastaa yhteydenottoihin. Samoin Netpris.net ilmoittaa ettei asia kuulu heille. Ensikädessä olen kuitenkin ollutnetprisin asiakas. Eli tökeröä toimintaa heiltäkin. Varokaa näitä.
- Anonyymi
Itsekin tilasin ja tuli perille ilman ongelmia.
Niin minullakin toimi, 2-3 vuotta hyvin, mutta nyt Shippii sotkivat tilauksen ja pitivät rahat....
- Anonyymi
Netprisin tilauksesta ainoastaan 2 laatikkoa neljästä tuli suht nopeasti, loput 2 ovat maanneet jo 1,5 kk jossain. Shippii vastasi s-postiin vasta monen viikon jälkeen kun olin lähettänyt sinne jo useita sähköposteja ja väitti, että UPSilla on ongelmia. UPS taas syytti Shippiitä kun soitin sinne (palvelua sain tosin vain englanniksi). Ongelma ei varmaankaan ole Netprisillä, vaan näissä kahdessa umpisurkeassa kuljetusyrityksessä. En suosittele todellakaan tilaamaan Netprisiltäkään mitään, koska suosittelevat Shippiitä kuljetusyrityksenä.
- Anonyymi
Netpris on hyvä kauppa, mutta kuljetuspalvelut kusevat huolella. Viimeksi kuriiri kitisi, kun joutuu kantamaan painavia paketteja ja talossa ei ole hissiä.. kertoo paljon yrityksestä, jonka tehtävä on kuljettaa paketteja ja muuta rahtia..
- Anonyymi
Minulla nyt myös pattitilanne...tilasin NetPris yritykseltä satasella juomia 6.2.2023...ja kuljetus Shippiiltä, kuten ennenkin....Shippii ilmoitti, että olen tilannut heiltä kuljetuksen Viron Alkosta ? tunnus tilaukselle oli muuttunut Viron tunnuksille ? mistä olisin osannut sellaisen laatia ? No, rahat 31,98 eur on edelleen palauttamatta, nyt on 22.3.23, olen laittanut sen 10 sähköpostia ja valokopiota kuitista Shippiille.... tilaus on peruttu ??? Kummastakaan en tilaa enää mitään....muitakin vaihtoehtoja on ja piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764