Viiniä saksasta

Anonyymi

Varoitus. Tilasin viini laatikon Netpris nimisestä saksan nettikaupasta jonka sivulle on linkki Shippii kuljetus yritykseen. Tein tilaukset ja sain vahvistukset maksuista. 25.05.2022. Shippii sivuston seurannassa on ilmitus että tavara on tullut heille, sen jälkeen ei mitään. Eivät vastaa e postiin ei puhelimeen. Kehoitan karttamaan netpriissiä, taitavat olla turkkilaisia huijareita. Ei koskaann enää.

6

2417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama juttu. Eivät vastaa yhteydenottoihin. Samoin Netpris.net ilmoittaa ettei asia kuulu heille. Ensikädessä olen kuitenkin ollutnetprisin asiakas. Eli tökeröä toimintaa heiltäkin. Varokaa näitä.

    • Anonyymi

      Itsekin tilasin ja tuli perille ilman ongelmia.

      • Niin minullakin toimi, 2-3 vuotta hyvin, mutta nyt Shippii sotkivat tilauksen ja pitivät rahat....


    • Anonyymi

      Netprisin tilauksesta ainoastaan 2 laatikkoa neljästä tuli suht nopeasti, loput 2 ovat maanneet jo 1,5 kk jossain. Shippii vastasi s-postiin vasta monen viikon jälkeen kun olin lähettänyt sinne jo useita sähköposteja ja väitti, että UPSilla on ongelmia. UPS taas syytti Shippiitä kun soitin sinne (palvelua sain tosin vain englanniksi). Ongelma ei varmaankaan ole Netprisillä, vaan näissä kahdessa umpisurkeassa kuljetusyrityksessä. En suosittele todellakaan tilaamaan Netprisiltäkään mitään, koska suosittelevat Shippiitä kuljetusyrityksenä.

      • Anonyymi

        Netpris on hyvä kauppa, mutta kuljetuspalvelut kusevat huolella. Viimeksi kuriiri kitisi, kun joutuu kantamaan painavia paketteja ja talossa ei ole hissiä.. kertoo paljon yrityksestä, jonka tehtävä on kuljettaa paketteja ja muuta rahtia..


    • Anonyymi

      Minulla nyt myös pattitilanne...tilasin NetPris yritykseltä satasella juomia 6.2.2023...ja kuljetus Shippiiltä, kuten ennenkin....Shippii ilmoitti, että olen tilannut heiltä kuljetuksen Viron Alkosta ? tunnus tilaukselle oli muuttunut Viron tunnuksille ? mistä olisin osannut sellaisen laatia ? No, rahat 31,98 eur on edelleen palauttamatta, nyt on 22.3.23, olen laittanut sen 10 sähköpostia ja valokopiota kuitista Shippiille.... tilaus on peruttu ??? Kummastakaan en tilaa enää mitään....muitakin vaihtoehtoja on ja piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe