Viiniä saksasta

Anonyymi

Varoitus. Tilasin viini laatikon Netpris nimisestä saksan nettikaupasta jonka sivulle on linkki Shippii kuljetus yritykseen. Tein tilaukset ja sain vahvistukset maksuista. 25.05.2022. Shippii sivuston seurannassa on ilmitus että tavara on tullut heille, sen jälkeen ei mitään. Eivät vastaa e postiin ei puhelimeen. Kehoitan karttamaan netpriissiä, taitavat olla turkkilaisia huijareita. Ei koskaann enää.

6

3075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu. Eivät vastaa yhteydenottoihin. Samoin Netpris.net ilmoittaa ettei asia kuulu heille. Ensikädessä olen kuitenkin ollutnetprisin asiakas. Eli tökeröä toimintaa heiltäkin. Varokaa näitä.

• Anonyymi

Itsekin tilasin ja tuli perille ilman ongelmia.

• Niin minullakin toimi, 2-3 vuotta hyvin, mutta nyt Shippii sotkivat tilauksen ja pitivät rahat....

• Anonyymi

Netprisin tilauksesta ainoastaan 2 laatikkoa neljästä tuli suht nopeasti, loput 2 ovat maanneet jo 1,5 kk jossain. Shippii vastasi s-postiin vasta monen viikon jälkeen kun olin lähettänyt sinne jo useita sähköposteja ja väitti, että UPSilla on ongelmia. UPS taas syytti Shippiitä kun soitin sinne (palvelua sain tosin vain englanniksi). Ongelma ei varmaankaan ole Netprisillä, vaan näissä kahdessa umpisurkeassa kuljetusyrityksessä. En suosittele todellakaan tilaamaan Netprisiltäkään mitään, koska suosittelevat Shippiitä kuljetusyrityksenä.

• Anonyymi

Netpris on hyvä kauppa, mutta kuljetuspalvelut kusevat huolella. Viimeksi kuriiri kitisi, kun joutuu kantamaan painavia paketteja ja talossa ei ole hissiä.. kertoo paljon yrityksestä, jonka tehtävä on kuljettaa paketteja ja muuta rahtia..

• Anonyymi

Minulla nyt myös pattitilanne...tilasin NetPris yritykseltä satasella juomia 6.2.2023...ja kuljetus Shippiiltä, kuten ennenkin....Shippii ilmoitti, että olen tilannut heiltä kuljetuksen Viron Alkosta ? tunnus tilaukselle oli muuttunut Viron tunnuksille ? mistä olisin osannut sellaisen laatia ? No, rahat 31,98 eur on edelleen palauttamatta, nyt on 22.3.23, olen laittanut sen 10 sähköpostia ja valokopiota kuitista Shippiille.... tilaus on peruttu ??? Kummastakaan en tilaa enää mitään....muitakin vaihtoehtoja on ja piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      410
      3146
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2309
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      67
      2283
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      20
      1950
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      176
      1467
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      9
      1333
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1129
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1036
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      90
      931
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      101
      892
    Aihe