Viiniä saksasta

Anonyymi

Varoitus. Tilasin viini laatikon Netpris nimisestä saksan nettikaupasta jonka sivulle on linkki Shippii kuljetus yritykseen. Tein tilaukset ja sain vahvistukset maksuista. 25.05.2022. Shippii sivuston seurannassa on ilmitus että tavara on tullut heille, sen jälkeen ei mitään. Eivät vastaa e postiin ei puhelimeen. Kehoitan karttamaan netpriissiä, taitavat olla turkkilaisia huijareita. Ei koskaann enää.

6

3223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu. Eivät vastaa yhteydenottoihin. Samoin Netpris.net ilmoittaa ettei asia kuulu heille. Ensikädessä olen kuitenkin ollutnetprisin asiakas. Eli tökeröä toimintaa heiltäkin. Varokaa näitä.

• Anonyymi

Itsekin tilasin ja tuli perille ilman ongelmia.

• Niin minullakin toimi, 2-3 vuotta hyvin, mutta nyt Shippii sotkivat tilauksen ja pitivät rahat....

• Anonyymi

Netprisin tilauksesta ainoastaan 2 laatikkoa neljästä tuli suht nopeasti, loput 2 ovat maanneet jo 1,5 kk jossain. Shippii vastasi s-postiin vasta monen viikon jälkeen kun olin lähettänyt sinne jo useita sähköposteja ja väitti, että UPSilla on ongelmia. UPS taas syytti Shippiitä kun soitin sinne (palvelua sain tosin vain englanniksi). Ongelma ei varmaankaan ole Netprisillä, vaan näissä kahdessa umpisurkeassa kuljetusyrityksessä. En suosittele todellakaan tilaamaan Netprisiltäkään mitään, koska suosittelevat Shippiitä kuljetusyrityksenä.

• Anonyymi

Netpris on hyvä kauppa, mutta kuljetuspalvelut kusevat huolella. Viimeksi kuriiri kitisi, kun joutuu kantamaan painavia paketteja ja talossa ei ole hissiä.. kertoo paljon yrityksestä, jonka tehtävä on kuljettaa paketteja ja muuta rahtia..

• Anonyymi

Minulla nyt myös pattitilanne...tilasin NetPris yritykseltä satasella juomia 6.2.2023...ja kuljetus Shippiiltä, kuten ennenkin....Shippii ilmoitti, että olen tilannut heiltä kuljetuksen Viron Alkosta ? tunnus tilaukselle oli muuttunut Viron tunnuksille ? mistä olisin osannut sellaisen laatia ? No, rahat 31,98 eur on edelleen palauttamatta, nyt on 22.3.23, olen laittanut sen 10 sähköpostia ja valokopiota kuitista Shippiille.... tilaus on peruttu ??? Kummastakaan en tilaa enää mitään....muitakin vaihtoehtoja on ja piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      162
      2567
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      160
      2363
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1993
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1967
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      0
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1394
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      192
      1272
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1051
    9. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      207
      1012
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      334
      961
    Aihe