Odottaa sun tulevan vastaan viestillä. Mä edes yritin. Pitää jatkaa elämää.
Moikka. ❤️
Ei tässä ole järkeä
23
883
Vastaukset
- Anonyymi
? Kenelle viestin lähetit nainen vai mies
- Anonyymi
Heippa!
- Anonyymi
Olet siis kirjoittanut tänne???
Tuosta vastaan tulemisesta tuli mieleen eräs ikimuistoinen tapahtuma kauan, kauan sitten... Olenko oikeilla jäljillä? - Anonyymi
Toivottavasti sentään tarkoitit viestiä hänelle itselleen eikä näin kuin tämä viestisi tänne, ei tietoa keneltä kenelle. Tämän varaan kai kukaan ei voi laskea mitään.
- Anonyymi
Suoraan lähetetty hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan lähetetty hänelle.
Milloin lähetit? Hänelle lähetin itse viimeksi.
- Anonyymi
Asiaa ei juuri itserakkaammin voisi ilmaista.
- Anonyymi
Hienoa aloittaja että uskalsit lähettää viestin hänelle itselleen, kaikista siihen ei ole.
Älä välitä tuon yhden ihmisen ilkeilystä, joillain on tarve tuollaiseen kun omassa elämässä mättää.- Anonyymi
Voi ihmisparkaa joka on katkera ja mustasukkainen tuntemattomalle aloittajalle ja sen myötä kaikille jotka suhtautuvat aloittajaan positiivisesti. Vähissä on oma elämä vai onko sitä ollenkaan. Osaa ottaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ihmisparkaa joka on katkera ja mustasukkainen tuntemattomalle aloittajalle ja sen myötä kaikille jotka suhtautuvat aloittajaan positiivisesti. Vähissä on oma elämä vai onko sitä ollenkaan. Osaa ottaen.
Tietyn tyypin muijat tekevät näin, on meinaan kokemusta.
- Anonyymi
Älkää kommentoiko mitään tällaiseen tai mihinkään missä solvataan toisia. Kyllä se loppuu .ko. tyyppi ehkä laittaa viestejänsä mut jos kukaan ota mitään kantaa niihin niin se vasta vittutaakin solvaajaa.
- Anonyymi
Ylläpidon toiminta kummastuttaa, eikö täällä heidän mielestään ole nollatoleranssi kiusaamiselle. Tällaiset sairaaksi ja miksi vain haukkumiset pitää poistaa välittömästi.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Uudet tuulet, uudet ihmiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738