Raju kohtelu

Anonyymi

Kiihottaako teitä miehiä se että tyttö on raju ja tönii teitä päin seiniä ja kuristaa kevyeesti, lyö ja potkii. Nauttiiko joku siitä. Kiihottuuko?

5

1004

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiihota

• Anonyymi

No siis väkivalta ei mut tapita vaikka päätä tai poskea muuten tuohon kysymykseen ei ei sillee mä ainaki mun tänki hetkisee muijaa oon ihastunut ku se on nii hellä

• Anonyymi

Kyllä, ihaninta kun selkä seinää vasten ja polvella kiveksille kunnolla. Kun lyyhistyn nii vedät housut alas ja takaapäin kiskot kunnolla kiveksistä.

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede potkii pallisi seinille buaahaa

• Anonyymi

Minulla oli kauan aikaa sitten pieni juttu yhteen varattuun nuoreen naiseen. Meillä oli seksiä ja tapana alun jälkeen sitten myös suudella.

Itse turhauduin häneen ja viimeisen kerran kun kävin hänen luonaan kahvilla tein asiat selväksi. Lähtiessäni halasimme ja hän pyysi etten tekisi mitään rajua. Olisin halunut vielä pilluakin, mutta hän ei. Suudellessa runttasin hänet seinäävasten ja otin oikeasti persuuksista kiinni hänen pyynnöstään välittämättä.

Kun muutaman minuutin päästä lähdin käskin hänen mennä huoneeseen jossa ei ole näköyhteyttä suuntaan josta mentiin pihalle ja pois pihasta. En tiedä totteliko hän.

Se oli viimeinen kohtaaminen hänen kanssaan. Vielä pari kuukautta myöhemmin hän oli laittanut puhelinvastaajaan viestin jossa olisi halunut tavata.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      416
      2001
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      183
      1512
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      149
      1467
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1376
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1176
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      937
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      113
      907
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      67
      752
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      675
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      655
    Aihe