venäjältä tulevat puoluetuet ovat ensimäistä kertaa jääneet tulematta ja vaalit painaa päälle. myöskään suomen perusta venäjätä tulevia tukia ei ole näkynyt
persujen puoluetuet myöhässä
16
118
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä yllätä kun puolue ei onnistunut estämään nato jäsenyyttä
- Anonyymi
Miten tämä tulee vaikuttamaan puolueen läsnäoloon tähtitorninmäellä?
- Anonyymi
Tummeli vaihdetaan johonkin halvempaan laatuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummeli vaihdetaan johonkin halvempaan laatuun?
Näin on. Tarkemmin sanottuna kapsaisiiniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Tarkemmin sanottuna kapsaisiiniin.
minä kuulin että ruvetaan käyttämään emännän käsivoidetta. puolue ei kuitenkaan sulje ruskeaa taloa
- Anonyymi
vappusatanen 4kertaisena tulee 🙂 vaadi etuja muuten jäät ilman
- Anonyymi
Persut poistavat Suomen valtionvelan verottamalla juppiskuuttereita ja hölöstööppejä?
- Anonyymi
Ruplan kurssi on myös korkealla joten persujen ruplatuki on tosiasiassa pienentynyt.
- Anonyymi
Onneks Usantrollien rahoitus pelaa ja pitää natokiimaa yllä!
- Anonyymi
On mukava huomata, että kaikkein tyhmimmät tulevat tänne tekemään näitä aloituksia. Jatkakaa samalla tavalla, niin tietää mistä kaikkein tyhmimmät aloituksen kirjoittajat löytyvät.
- Anonyymi
Jos ruplatuki laahaa, persujen kannattaisi varmaan kilauttaa kaverille, eli Putinille??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ruplatuki laahaa, persujen kannattaisi varmaan kilauttaa kaverille, eli Putinille??
Avaruus ei ehkä ole ääretön, mutta tyhmyys taitaa, sen taitaa todistaa tuo mielipiteen kirjoittaja.
- Anonyymi
nyt on vaan lisättävä puisten riikkatappien myyntiä jotta saadaan massia vaaleihin
- Anonyymi
voisiko ruskea talo auttaa puoluetta hädän hetkellä? puolue on kuitenkin toimittanut ruskeaan taloon lukuisia vankeja
- Anonyymi
Tietävätkö perpanssit että ruplat eivät käy suomessa?
- Anonyymi
Perpanssit ostavatkin viinansa Venäjältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737