Naisen takapuoli isompi parempi

Anonyymi

Vmon kanssa kesäiltaa. Vmolla leveä vähän hyllyvä lantio mutta muurahaisvyötärö. Joskus harmitellut itse sitä takalistoaan. Kesäillat meni nyt siinä että pantiin. Seisoen takaapäin. Sängyllä takaapäin.. Muistan pitkään silmissä kun sen persus aaltoilee kun työntelin menee. Vmo sai melko voimakkaat orkut. Lopuksi kaluni lepäsi sen pakaravaossa kuivumassa. Vuosienkin jälkeen se jaksaa ihastella kaluani ja minä sen persusta.
Muistakaa naiset - hyllyvä takapuoli on hyvä eikä häpeä.

8

1274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä mies työnteli koko yön lusikassa takaapäin. Puolen tunnin tauko ja tunsi kun taas ujutti kovenevaa sisään. Kesä. Ei ehdi nukkumaan. Jätin illalla pöksyt pois kun näki miehestä mikä meno. Nyt se on nukkunut tunnin. Lähdin pesuille.

• Mä tykkään nukkua lusikassa. Vaikka ei naitas niin tuntuu hienolta kun erektio kasvaa pakaroiden välissä.

• Anonyymi

Pyrsk

• Kyllä avautuminen tuntuu hyvältä.

• Anonyymi

Mua ei haittaa lomalla vaikka tehtäis puoliunessa. Mies saa aina homman toimimaan. Jätän perän vähän tarjolle niin kohta on täytettä. 20 minuuttia panoa ja puolen tunnin tauko ja uudelleen. Silleen menee jokunen kesäyö.

• Anonyymi

Mahtavaa! Mitä olette mieltä ei niin hyllyvän runsaasta mutta leveälanteisista miehistä?
      Ei siis sillä tapaa kuin naisilla luontaisesti mutta isohko perse kuitenkin.
      Puhutaan jääkiekon pelaajat ja paljon jalkatyötä muussa urheilussa harjoittavat ja muussa työssään tekevillä on vahvat reidet ja muuten kehittyneet pakarat.
      He ovat komeita katsottavia!
      Mutta sekin eri asia kuin luontainen lantioiden luuston kautta muodostunut perse!
      😆😁🤗

• Anonyymi

Fine! Kannustava kommentti! Perse ei ulostetta tuota mutta suoli sen peitossa kyllä, tiedämme kaikki! Monikäyttöinen kuten on suukin ihmisellä! Hyötyä ja iloa tuottaa!
        😚😅🙄

• Anonyymi

No joo se on vain ehkä sun mielipide tai fetissi?
      Mutta puhu myös kookkaasta vulvasta, emättimestä eli hukkaviivasta!
      Miten ne yhdistettynä isooon perään? Negroilla näyttää olevan täälläkin erittäin isot perät kun miehillä mahtavan kauniit jopa eli täyteläiset pakarat ja palloperseet!

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe