Onko tampereen lähellä paikkaa jossa olis nakuna pareja tai naisia vaikka kävis vaan naku uinnilla ja mihin aikaan yleensä?
Asiattomat komentit voi jättää väliin!
Nudismi/viluttamis paikka tampere
3
1807
Vastaukset 3
- Anonyymi
En tiedä mitään yleistä naku-uintipaikkaa Treen lähellä, mutta retkeilyreittien varsilla joillain rauhallisilla paikoilla tuntuu naku-uinti olevan aika yleistä ja retkeilijät eivät yleensä ole tiukkapipoisia alastomuuden suhteen.
Esim. kirkasvetisellä Heramaanjärvellä Kangasalla olen nähnyt monta kertaa naku-uimareita. Järven eteläpään kallioilla on välillä paljon väkeä, mutta pohjoispään pienellä rantakalliolla on yleensä rauhallista ja sinne on joskus sattunut toinenkin naku-uimari itseni kanssa yhtä aikaa.
Muita paikkoja missä on tullut naku-uimareita bongattua: Kaukajärvellä Kaukaniemi sekä Lempäälän Birgitanpolun varrella Kaitajärven kota, Pulkajärvi ja Höytämöjärven Merunlahden kärki.
Tirkistelijöille tiedoksi, että ei kannata vaivautua. Näitä paikkoja voitte kytätä tunteja päivässä viikon ajan näkemättä mitään näkemisen arvoista. Netistä löydätte helpommin nähtävää.
Retkeilijöitä kannustan enemmänkin nauttimaan uinnista ja auringonotosta nakuna. Muut retkeilijät ymmärtävä kyllä, koska todennäköisesti itsekin pulahtavat nakkisillaan silloin tällöin. Onpa muutaman kerran käynyt niinkin, että oma esimerkkini on saanut paikalle osuneet kanssaretkeilijät jättämään uikkarit/bikinit reppuun uimaan mennessään. - Anonyymi
Vilauttelu on laissa kielletty.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483