Olen tehnyt verottajalle oikaisupyynnön v.-20 verotukseen.
Verottajan antama arvio kyseisen pyynnön käsittelyajaksi on varsin lavea, voi tulla pian tai kestää yli vuoden. Kyseessä henkilön tuloverotus.
Käsittelevät kuulemma asiat saapumisjärjestyksessä eli aina vanhin asia ensin.
Onko kellään kokemuksia oikaisupyyntöihin vastauksen saamiseksi että kuinka kauan olette joutuneet odottamaan päätöstä?
Lohdullista tässä sentään on se että oikeuskanslerin huomautuksen jälkeen verottaja on saanut tuota ruuhkaa purettua noissa oikaisuvaatimuksissa.
Oikaisuvaatimuksen käsittelyaika?
2
263
Vastaukset
- Anonyymi
joskus 5 vuotta sitten tein montakin oikaisuvaatimusta, niin menikö siinä puolisen vuotta, niin tuli vastaus... olikin jo kerinnyt unohtaa koko oikaisuvaatimukset.
Mutta osittain meni niin että sain kun sainkin takaisin jotain niistä, että kyllä sitä tuntipalkoille pääsi.
Se vaan että kun kirjasin 3 000euron menon oikaisuun, joka sitten oli ok, niin enhän sitä 3000euroa kokonaisuudessaan saanu, vaan se 3000euroa vähensi koko vuoden tuloja (50 000e) tuon 3000e verran, josta pitää maksaa verot, joten maksoinkin 47 000 euron tuloista sitten verot, joten se hyvitys summa ei nyt niin älyttömästi ollut., mutta kannatti kuitenkin. - Anonyymi
Nostan esittämääni kysymystä uudelleen framille, että olisiko kellään kokemusta viime ajoilta miten nopeasti olette saaneet oikaisupyyntöön vastauksen?
Kiitos jos joku kohtalotoveri löytyy joka ollut samassa jonossa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225867Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744951975Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk251325Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24894