Elisan "salaiset tarjoukset".

Anonyymi

Olen aikeissa ostaa nettiliittymä. Kyselin lisätietoja Elisan sivuston chatissa. Sain sieltä erikoistarjouksen samasta liittymästä joka huomattavasti halvempi. Tämä tarjous saatavilla siis ainoastaan Elisan chatin kautta.

Herää kysymys onko tämmöiset "piilotarjoukset" edes laillisia? Olen ollut sen verran monta kertaa tukkanuottasilla Elisan kanssa että ei kovinkaan iso luotto heidän rehellisyyteensä.

Voisinko esimerkiksi omassa firmassani myydä asiakkaalle tuotteen hintaan 19.90€, ja seuraavalle asiakkaalle sama tuote 25€ ilman sen kummempia perusteluja? Mielestäni tässä soditaan aika vahvasti jonkin sortin syrjimispykäliä vastaan.
Jos vaaditaan joku perustelu, niin voisinko vain röyhkesti vedota siihen, että jos kaksi asiakasta ostaa saman tuotteen peräkkäin, niin jälkimmäinen joutuu maksamaan enemmän? Meinaa juuri tällaiselta tämä nykypäivän asiakkaiden kusetus alkaa tuntumaan.

Asiakkaiden eriarvoistaminen on satavarma tie konkurssiin sanokaa mun sanoneen.

3

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et osta ne maksattaa kaikki kahteen kertaan varastaa ihan sikana . Huijaa.

• Anonyymi

Normaali käytäntö operaattoreilla, valitettavasti. Varsinkaan puhelinliittymissä ei kannata maksaa listahintoja millekään isoista operaattoreista, kun vaihtotarjoukset ja vastatarjoukset voivat olla puolta halvempia.

• Anonyymi

Totta kai voit. Myyntihän perustuu siihen, että otat rahan mitä asiakkaalta kulloinkin on saatavilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8839
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3238
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1724
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1126
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1001
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65