Elisan "salaiset tarjoukset".

Anonyymi

Olen aikeissa ostaa nettiliittymä. Kyselin lisätietoja Elisan sivuston chatissa. Sain sieltä erikoistarjouksen samasta liittymästä joka huomattavasti halvempi. Tämä tarjous saatavilla siis ainoastaan Elisan chatin kautta.

Herää kysymys onko tämmöiset "piilotarjoukset" edes laillisia? Olen ollut sen verran monta kertaa tukkanuottasilla Elisan kanssa että ei kovinkaan iso luotto heidän rehellisyyteensä.

Voisinko esimerkiksi omassa firmassani myydä asiakkaalle tuotteen hintaan 19.90€, ja seuraavalle asiakkaalle sama tuote 25€ ilman sen kummempia perusteluja? Mielestäni tässä soditaan aika vahvasti jonkin sortin syrjimispykäliä vastaan.
Jos vaaditaan joku perustelu, niin voisinko vain röyhkesti vedota siihen, että jos kaksi asiakasta ostaa saman tuotteen peräkkäin, niin jälkimmäinen joutuu maksamaan enemmän? Meinaa juuri tällaiselta tämä nykypäivän asiakkaiden kusetus alkaa tuntumaan.

Asiakkaiden eriarvoistaminen on satavarma tie konkurssiin sanokaa mun sanoneen.

3

724

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et osta ne maksattaa kaikki kahteen kertaan varastaa ihan sikana . Huijaa.

• Anonyymi

Normaali käytäntö operaattoreilla, valitettavasti. Varsinkaan puhelinliittymissä ei kannata maksaa listahintoja millekään isoista operaattoreista, kun vaihtotarjoukset ja vastatarjoukset voivat olla puolta halvempia.

• Anonyymi

Totta kai voit. Myyntihän perustuu siihen, että otat rahan mitä asiakkaalta kulloinkin on saatavilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1412
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. Millä alalla olet töissä?!

😊
      Ikävä
      48
      547
    Aihe