Elisan "salaiset tarjoukset".

Anonyymi

Olen aikeissa ostaa nettiliittymä. Kyselin lisätietoja Elisan sivuston chatissa. Sain sieltä erikoistarjouksen samasta liittymästä joka huomattavasti halvempi. Tämä tarjous saatavilla siis ainoastaan Elisan chatin kautta.

Herää kysymys onko tämmöiset "piilotarjoukset" edes laillisia? Olen ollut sen verran monta kertaa tukkanuottasilla Elisan kanssa että ei kovinkaan iso luotto heidän rehellisyyteensä.

Voisinko esimerkiksi omassa firmassani myydä asiakkaalle tuotteen hintaan 19.90€, ja seuraavalle asiakkaalle sama tuote 25€ ilman sen kummempia perusteluja? Mielestäni tässä soditaan aika vahvasti jonkin sortin syrjimispykäliä vastaan.
Jos vaaditaan joku perustelu, niin voisinko vain röyhkesti vedota siihen, että jos kaksi asiakasta ostaa saman tuotteen peräkkäin, niin jälkimmäinen joutuu maksamaan enemmän? Meinaa juuri tällaiselta tämä nykypäivän asiakkaiden kusetus alkaa tuntumaan.

Asiakkaiden eriarvoistaminen on satavarma tie konkurssiin sanokaa mun sanoneen.

3

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et osta ne maksattaa kaikki kahteen kertaan varastaa ihan sikana . Huijaa.

• Anonyymi

Normaali käytäntö operaattoreilla, valitettavasti. Varsinkaan puhelinliittymissä ei kannata maksaa listahintoja millekään isoista operaattoreista, kun vaihtotarjoukset ja vastatarjoukset voivat olla puolta halvempia.

• Anonyymi

Totta kai voit. Myyntihän perustuu siihen, että otat rahan mitä asiakkaalta kulloinkin on saatavilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      7121
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      113
      6042
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3722
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      54
      3690
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      118
      3362
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2995
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      2855
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2471
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2244
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1952
    Aihe