Naiset, kokemuksia seisten pissaamiseta

Anonyymi

Oletteko kokeilleet Kiihottaako?

45

2115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen mies ja minua kiihottaa suunnattomasti katsella kun nainen pissaa seisaallaan ja vielä kiihottavampaa on se jos saa olla alla selällään ja saada naisen pissa päälle

• Anonyymi

Tai kun nainen kyykkypissaa ulkona mmm

• Anonyymi

On kyllä kiihottavaa katsella kun nainen pissaa seisaaltaan... Ja älyttömän kiihottavaa jos nainen saa suihkun lentämään pidemmälle kuin itse saa. Jotenkin nöyryyttävää joutua myöntämään, että joku akka pystyy päivittämään miehen noinkin miehisessä lajissa kuin seisten pissaus...

• Anonyymi

Idiootti

• Anonyymi

Suihkussa usein.

• Anonyymi

Ihanaa...

• Anonyymi

Olisi kuva mennä naisen kanssa yhdessä. Suihkuun ja antaa molempien tulla. Vaikka katkaista suihku kun on paikat pesty puhtaaksi ja laskea toisten päälle . Olisi kiva nuolla molempien paikat lopuksk puhtaaksi. Minä naisen pillun ja reidet minne on valunut ja nainen imeä minun kyrvän, puoliseisovan sellaisen. Rullata kuivaksi ja suudella... Sitten molempien huolellinen pesu.

• Anonyymi

Juu ei

• Anonyymi

Suihkussa minäkin annan seisaaltaan tulla. Joskus kokeillut ulkona mökillä. Seisonut haara asennossa ja päästänyt tulemaan

• Anonyymi

Yleensä kyykyssä pissaan ulkona, sillon voi vaan herkästi suihkuta kengille ja pikkareille. Joskus seisonut ja antanut pissan tulla. Tullut kunnon paineella alaspäin kun ollut kova hätä. Pitäisi joskus kokeilla saako kaarta aikaiseksi. Ehkä kohta suihkussa voisi olla pisu kokeilun aika

• Anonyymi

Kerrohan sitten tuloksista.... Miten lensi?

• Kerro ihmeessä lisää kokeiluistasi. 😍

• Anonyymi

Nainen on niin söpö pissatessaan. Joskus aikaa sitten näin naisen kyykkypissalla ulkona. Nainen ei nähnyt minua ja en minäkään muuta kuin paljaan pyllyn. Nainen sai laskettua housut polviin ja piti ottaa nojata selkä puuhun. Hetki ja näin pissasuihkun ja puron joka virtasi kuivalla tallatulla nurmikolla kertyen pikku lammikoksi.

• Anonyymi
        asmodeus-79 kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää kokeiluistasi. 😍

Kyllähän se vähän eteenpäin lenti kun työsti lantiota eteenpäin. Ei vielä isoa kaarta mutta pitää jatkaa harjoituksia. Joskus olen istunut jalat auki ja antanut pissan tulla. Sillon tullut kivassa suhisevassa kaaressa. Kyllä minua ainakin kiihottaa pissailla välillä näin ja kiihottaisi pissata myös miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se vähän eteenpäin lenti kun työsti lantiota eteenpäin. Ei vielä isoa kaarta mutta pitää jatkaa harjoituksia. Joskus olen istunut jalat auki ja antanut pissan tulla. Sillon tullut kivassa suhisevassa kaaressa. Kyllä minua ainakin kiihottaa pissailla välillä näin ja kiihottaisi pissata myös miehen kanssa.

Kuulostaa kyllä kiihottavalta! Kyllä ois kovana kun saisin katsoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kyllä kiihottavalta! Kyllä ois kovana kun saisin katsoa

Voisit tulla suihkuun mukaan katselemaan! Kesällä sitten ulos🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit tulla suihkuun mukaan katselemaan! Kesällä sitten ulos🤭

Kuulostais kivalta alottaa suihkusta ja päätyä luontoon. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostais kivalta alottaa suihkusta ja päätyä luontoon. 😍

Näyttäisitkö säkin mulle sitten miten pissailisit?😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäisitkö säkin mulle sitten miten pissailisit?😍

Tietenkin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin 🤭

Oih kuulostaa hyvälle!! Ois niin kivaa katsoa kun pissaat ja näyttää kun itse pissaisin! Onko sulla Kik?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oih kuulostaa hyvälle!! Ois niin kivaa katsoa kun pissaat ja näyttää kun itse pissaisin! Onko sulla Kik?

On löytyy nikillä. Nuoris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko on isompi kaari onnistunut? Oletko usein kokeillut?

• Anonyymi

Miniälle ostin talvihaalarikäyttöön naisten pissaus suppilon. Voi päästellä seisaaltaan haalaria riisumatta.

• Anonyymi

Joskus kokeillut kylppärissä. Välillä onnistuu hyvin ja tulee suora suihku alas. Vähän roiskuu kun tulee paineella, sitten taas joskus menee reidet, pylly ja jalat ihan pissaan kun ei lähdekään suorana suihkuna.

• Anonyymi

Saisit tulla kylppärissä syliin ja antaa tulla niin että kaikki valuu minua pitkin alas. Suutelisin ja hyväilisin pilluasi samalla kun annat tulla. Voisin myös nuolla samalla persettä, jos haluat ja annat tulla. Ei haittaa vaikka painaisin huuleni pilluusi. Tykkäisitkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit tulla kylppärissä syliin ja antaa tulla niin että kaikki valuu minua pitkin alas. Suutelisin ja hyväilisin pilluasi samalla kun annat tulla. Voisin myös nuolla samalla persettä, jos haluat ja annat tulla. Ei haittaa vaikka painaisin huuleni pilluusi. Tykkäisitkö?

Tykkäisin kyllä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisin kyllä!!

Et olis ainoa kuka tykkäis ku olisit sylissä. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisin kyllä!!

Harvoja naisia jotka tykkäisi, ihana kuulla. Niin harvoin päässyt harrastamaan ja löytämään uudelleen samanhenkistä. Minä siis kirjoitin tuon kylpyhuone jutun. Oletko päässyt kokeilemaan vai vaan haaveillen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoja naisia jotka tykkäisi, ihana kuulla. Niin harvoin päässyt harrastamaan ja löytämään uudelleen samanhenkistä. Minä siis kirjoitin tuon kylpyhuone jutun. Oletko päässyt kokeilemaan vai vaan haaveillen?

Vielä on vaan haaveita kaikki pissa jutut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä on vaan haaveita kaikki pissa jutut

Haaveista voi tulla totta kun niitä oikein toivoo ja muistaa kertoa myös poikakaverille tai puolisolle siitä asiasta. Eihän kukaan siitä voi suuttua että toisella on jonkin halu tai tarve. Voi vaan sanoa että ei kiinnosta. Ajatus voi jäädä muhimaan tai palata toisenkin mieleen uudestaan myöhemmin paremmin jalostuneena. Oletko koskaan kenellekään maininnut aiheesta? Haluaisiko kokeilla jonkun kanssa?

• Anonyymi

Kyllä kiihottaa kovasti!

• Yhteiset pissaleikit/hetket ovat kivoja.

• Anonyymi

Millaisesta sä tykkäisit?

• Anonyymi kirjoitti:

Millaisesta sä tykkäisit?

Vähän kaikenlaisista, pissasuihkuista puolin ja toisin, maistelusta...

• Anonyymi

Ehkä ei muuten mutta koska kyselet, kyllä nyt tosi kiihottava. En ymmärrä miksi näin??

• Anonyymi

Joku siinä vaan kiihottaa kovasti

• Anonyymi

En ole. Mutta jos (mies) haluaa nähdä niin rahalla voi katsella. 200 euroa/1

• Anonyymi

Olen tyttö ja haluan, olen jo myös tehnyt

• Anonyymi

Haluisitko jutella lisää?

• Anonyymi

Saisinko katsoa kiihottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisitko jutella lisää?

Mä haluisin jutella! Täällä 29 vuotias pisu tyttö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluisin jutella! Täällä 29 vuotias pisu tyttö

Missä juttelu onnistuisi?

• Anonyymi

Onko sulla Kik?

• Anonyymi

Onko sulla Kik?

• Anonyymi

Mikä sun kik?

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      245
      3313
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      131
      2390
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      1905
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      225
      1832
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      333
      1725
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1354
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      55
      1345
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1110
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      100
      1064
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      60
      1046
    Aihe