Naiset, kokemuksia seisten pissaamiseta

Anonyymi

Oletteko kokeilleet Kiihottaako?

27

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen mies ja minua kiihottaa suunnattomasti katsella kun nainen pissaa seisaallaan ja vielä kiihottavampaa on se jos saa olla alla selällään ja saada naisen pissa päälle

• Anonyymi

Tai kun nainen kyykkypissaa ulkona mmm

• Anonyymi

On kyllä kiihottavaa katsella kun nainen pissaa seisaaltaan... Ja älyttömän kiihottavaa jos nainen saa suihkun lentämään pidemmälle kuin itse saa. Jotenkin nöyryyttävää joutua myöntämään, että joku akka pystyy päivittämään miehen noinkin miehisessä lajissa kuin seisten pissaus...

• Anonyymi

Suihkussa usein.

• Anonyymi

Ihanaa...

• Anonyymi

Olisi kuva mennä naisen kanssa yhdessä. Suihkuun ja antaa molempien tulla. Vaikka katkaista suihku kun on paikat pesty puhtaaksi ja laskea toisten päälle . Olisi kiva nuolla molempien paikat lopuksk puhtaaksi. Minä naisen pillun ja reidet minne on valunut ja nainen imeä minun kyrvän, puoliseisovan sellaisen. Rullata kuivaksi ja suudella... Sitten molempien huolellinen pesu.

• Anonyymi

Juu ei

• Anonyymi

Suihkussa minäkin annan seisaaltaan tulla. Joskus kokeillut ulkona mökillä. Seisonut haara asennossa ja päästänyt tulemaan

• Anonyymi

Yleensä kyykyssä pissaan ulkona, sillon voi vaan herkästi suihkuta kengille ja pikkareille. Joskus seisonut ja antanut pissan tulla. Tullut kunnon paineella alaspäin kun ollut kova hätä. Pitäisi joskus kokeilla saako kaarta aikaiseksi. Ehkä kohta suihkussa voisi olla pisu kokeilun aika

• Anonyymi

Kerrohan sitten tuloksista.... Miten lensi?

• Kerro ihmeessä lisää kokeiluistasi. 😍

• Anonyymi

Nainen on niin söpö pissatessaan. Joskus aikaa sitten näin naisen kyykkypissalla ulkona. Nainen ei nähnyt minua ja en minäkään muuta kuin paljaan pyllyn. Nainen sai laskettua housut polviin ja piti ottaa nojata selkä puuhun. Hetki ja näin pissasuihkun ja puron joka virtasi kuivalla tallatulla nurmikolla kertyen pikku lammikoksi.

• Anonyymi
        asmodeus-79 kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää kokeiluistasi. 😍

Kyllähän se vähän eteenpäin lenti kun työsti lantiota eteenpäin. Ei vielä isoa kaarta mutta pitää jatkaa harjoituksia. Joskus olen istunut jalat auki ja antanut pissan tulla. Sillon tullut kivassa suhisevassa kaaressa. Kyllä minua ainakin kiihottaa pissailla välillä näin ja kiihottaisi pissata myös miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se vähän eteenpäin lenti kun työsti lantiota eteenpäin. Ei vielä isoa kaarta mutta pitää jatkaa harjoituksia. Joskus olen istunut jalat auki ja antanut pissan tulla. Sillon tullut kivassa suhisevassa kaaressa. Kyllä minua ainakin kiihottaa pissailla välillä näin ja kiihottaisi pissata myös miehen kanssa.

Kuulostaa kyllä kiihottavalta! Kyllä ois kovana kun saisin katsoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kyllä kiihottavalta! Kyllä ois kovana kun saisin katsoa

Voisit tulla suihkuun mukaan katselemaan! Kesällä sitten ulos🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit tulla suihkuun mukaan katselemaan! Kesällä sitten ulos🤭

Kuulostais kivalta alottaa suihkusta ja päätyä luontoon. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostais kivalta alottaa suihkusta ja päätyä luontoon. 😍

Näyttäisitkö säkin mulle sitten miten pissailisit?😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäisitkö säkin mulle sitten miten pissailisit?😍

Tietenkin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin 🤭

Oih kuulostaa hyvälle!! Ois niin kivaa katsoa kun pissaat ja näyttää kun itse pissaisin! Onko sulla Kik?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oih kuulostaa hyvälle!! Ois niin kivaa katsoa kun pissaat ja näyttää kun itse pissaisin! Onko sulla Kik?

On löytyy nikillä. Nuoris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko on isompi kaari onnistunut? Oletko usein kokeillut?

• Anonyymi

Miniälle ostin talvihaalarikäyttöön naisten pissaus suppilon. Voi päästellä seisaaltaan haalaria riisumatta.

• Anonyymi

Joskus kokeillut kylppärissä. Välillä onnistuu hyvin ja tulee suora suihku alas. Vähän roiskuu kun tulee paineella, sitten taas joskus menee reidet, pylly ja jalat ihan pissaan kun ei lähdekään suorana suihkuna.

• Anonyymi

Saisit tulla kylppärissä syliin ja antaa tulla niin että kaikki valuu minua pitkin alas. Suutelisin ja hyväilisin pilluasi samalla kun annat tulla. Voisin myös nuolla samalla persettä, jos haluat ja annat tulla. Ei haittaa vaikka painaisin huuleni pilluusi. Tykkäisitkö?

• Anonyymi

Kyllä kiihottaa kovasti!

• Yhteiset pissaleikit/hetket ovat kivoja.

• Anonyymi

Millaisesta sä tykkäisit?

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6605
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      664
      2815
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1210
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1205
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1110
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228