Koronakriisin aikana ihmisten liikkumista oltiin rajoitettu, mutta omasta hyvinvoinnista kannattaa pitää huolta muun muassa riittävällä piereskelyllä. Piereskely on sallittu myös riskiryhmään kuuluville, todetaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen suosituksissa.
Pieruliitto kannustaakin kaikkia nyt vessaan, sillä pieruilu on erinomainen tapa liikkua vessasta toiseen ja pitää riittävä turvaväli muihin ihmisiin.
Pieruilemaan kannustaa myös Arto Kakki, Pieruliike AK:n yrittäjä. Hän palvelee asiakkaita ympäri Pohjanmaata hakemalla ja palauttamalla pieruharrastajia. Kakki toimittaa kotiovelle myös uudet WC paperipakkaukset, kunhan tietää etukäteen tarkan merkin ja mallin.
– Minulla on pakettiauto, jolla kuljetan pieruharrastajat ja tarvikkeet. Noudan tai palautan ne yleensä illalla, koska päivät ovat yleensä kiireisinä tässä liikkeellä. Ja huomioin tietysti koronaviruspandemian vaatimat varotoimenpiteet, sillä pierunhaju altistaa monet koronatartunnalle.
- Jo pelkkä pierun haisteleminen toisen ihmisen lähellä altistaa tartunnalle, sanoo Arto Kakki.
Kakin apuna on huoltomekaanikko Anton Perslammikko. Molemmilla on vuosikymmenien kokemus piereskelystä. Perslammikko on myös muun muassa maastopiereskelyn nelinkertainen Suomen mestari.
- Maastossa on eksoottista piereskellä vaikkapa kesähelteellä alasti metsässä.
Kakki ja Perslammikko hierovat myös asiakkaitaan ja antavat käsivoimin perslihasten venytyksiä, sekä arvokkaita neuvoja kotiin, jossa tekniikkaa voi rauhassa omin voimin harjoitella.
- Hernerokkaa ja papuja, parsakaalia, kyllä niillä jo alkuun pääsee, toteaa Perslammikko ja päästää vinhan pierun ilmoille hymy kasvoillaan.
Pierulenkki piristää mieltä ja kehoa
Anonyymi
1
560
Vastaukset
- Anonyymi
Paljoko maksaa pieruliiton jäsenyys? Olen ollut kova tuhnuileen jo nuoresta alkaen. Tuhnuttelen päivässä ainakin tunnin. Olis kiva päästä pierujen maailmaan samanmielisten haisijoiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988