Kannattaa vilkaista kyseisen putkan arvosteluja:
https://www.trustpilot.com/review/www.amazon.de?languages=all
Itselleni kävi niin, että tilaamieni yli 300 euron ulkokaiuttimien sijaan minulle lähetettiin "Mosquito Killer" todella rähjäisessä laatikossa.
Odottelen vieläkin rahojani takaisin.
Varoitus amazon.de-verkkokaupasta
4
558
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tilaillut amazon.de:stä harvakseen noin kymmenen vuoden ajan, koskaan ei ole sattunut mitään ongelmaa. Viimeisen parin vuoden aikana hintoja on nostettu niin että Suomesta saa monta amatsonissa myytävää tuotetta joko samaan hintaan tai halvemmalla. Hiljattain tein ensimmäisen peruutuksen yhden tilaukseen liittyvän vähäarvoisen tuotteen osalta. Saa nähdä miten käsittelevät. Visa-tililtä näkyy menneen katevaraus myös peruutetun tuotteen osalta.
- Anonyymi
Jo vuosia sitten olin järkyttynyt amazon.de hinnoista, se minkä sai vaikka 10 eurolla amazon.uk:sta maksoi 20-35e amazon.de:ssa. Ja tuossa ei ole mitään järkeä koska tavaroiden pitäisi tulla Saksasta, siis EUn sisällä. Kunnon riistoa. Harmittaa hitosti amazon.uk ja ebay.uk:n menetys, hyvää tavaraa halvalla ja suht koht nopeasti brittikaupoista.
- Anonyymi
UK:n Amazon ja eBay ovat edelleen käytettävissä.
- Anonyymi
Amazon.de:n ilmoitetut hinnat eivät pidä paikkaansa Suomeen tilatessa. Syy on ALV-erotuksen. Saksan alv on 19 %, Suomen 24 %. Suomeen tilatessa hintoihin lisätään alvien erotus, koska alvit tilitetään Marinin hallituksella, joka jakaa ne edelleen kehitysmaalaisille. Amazon.de:ssä Suomeen tilattavan tavaran hinta selviää vasta kun menee kassalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888