Siskon kanssa sovittiin, että tuo ruoka ksssin.
Laitoin listan mitä tarvitsen.
Toi aivan eri tuotteita
Kyn hän tykkää niistä. minäkintykkään
Ei tuonut kaikkia tuotteita!
Olen kotiintunut sairaalasta kotiin,!
5
235
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä syy antaa siskolle satikutia.
- Anonyymi
Toiselle henkilölle oli nuori tai vanha on todella vaikea ostaa kaupasta mitään.Kirjoittiko ylös tuoteet mitä tarvitsit?Ole kiitolinen kuitenkin kävi kaupassa.Ei tarvinnut tilata tuoteet kaupasta ja maksaa kuljetus kotia !Monilla yksin eläjillä on sisaruksia ,mutta ei aikaa eri tilanteet käydä kaupassa vaikka olisivat pirteitä eläkeläisiä ja autotkin.Saatikka nuorempi povi vaikka asuisi sama lähiö!Ihan olen leikauksen jälken käynyt kaupassa itse. Vaikka kielto kantaa mitään esim 2. viikkoa,tai 1viikkoa.Joten ole kiitolinen siskosta joka ojentaa käden.terv. Itä-Helsinki vanha nainen seuraavaksi 70v.
- Anonyymi
On hyvä ,että käy kaupassa kun toineinen sisko tulee lomalta niin neuvoo miten tilaan woltilta!
- Anonyymi
Minun siskon ei vaivaudu edes katsoman minua sairaalan tai käymän kaupassa jos tulisin sairalaasta kotia,tai sairastaisin kotona.Joten älä valita!
- Anonyymi
Kotiutunut. - Nm. Tullut kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 981656
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1041374- 1451215
- 821113
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1021113Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja100918Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.68836