Siskon kanssa sovittiin, että tuo ruoka ksssin.
Laitoin listan mitä tarvitsen.
Toi aivan eri tuotteita
Kyn hän tykkää niistä. minäkintykkään
Ei tuonut kaikkia tuotteita!
Olen kotiintunut sairaalasta kotiin,!
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä syy antaa siskolle satikutia.
- Anonyymi
Toiselle henkilölle oli nuori tai vanha on todella vaikea ostaa kaupasta mitään.Kirjoittiko ylös tuoteet mitä tarvitsit?Ole kiitolinen kuitenkin kävi kaupassa.Ei tarvinnut tilata tuoteet kaupasta ja maksaa kuljetus kotia !Monilla yksin eläjillä on sisaruksia ,mutta ei aikaa eri tilanteet käydä kaupassa vaikka olisivat pirteitä eläkeläisiä ja autotkin.Saatikka nuorempi povi vaikka asuisi sama lähiö!Ihan olen leikauksen jälken käynyt kaupassa itse. Vaikka kielto kantaa mitään esim 2. viikkoa,tai 1viikkoa.Joten ole kiitolinen siskosta joka ojentaa käden.terv. Itä-Helsinki vanha nainen seuraavaksi 70v.
- Anonyymi
On hyvä ,että käy kaupassa kun toineinen sisko tulee lomalta niin neuvoo miten tilaan woltilta!
- Anonyymi
Minun siskon ei vaivaudu edes katsoman minua sairaalan tai käymän kaupassa jos tulisin sairalaasta kotia,tai sairastaisin kotona.Joten älä valita!
- Anonyymi
Kotiutunut. - Nm. Tullut kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344522Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211301
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884