Siskon kanssa sovittiin, että tuo ruoka ksssin.
Laitoin listan mitä tarvitsen.
Toi aivan eri tuotteita
Kyn hän tykkää niistä. minäkintykkään
Ei tuonut kaikkia tuotteita!
Olen kotiintunut sairaalasta kotiin,!
5
244
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hyvä syy antaa siskolle satikutia.
- Anonyymi
Toiselle henkilölle oli nuori tai vanha on todella vaikea ostaa kaupasta mitään.Kirjoittiko ylös tuoteet mitä tarvitsit?Ole kiitolinen kuitenkin kävi kaupassa.Ei tarvinnut tilata tuoteet kaupasta ja maksaa kuljetus kotia !Monilla yksin eläjillä on sisaruksia ,mutta ei aikaa eri tilanteet käydä kaupassa vaikka olisivat pirteitä eläkeläisiä ja autotkin.Saatikka nuorempi povi vaikka asuisi sama lähiö!Ihan olen leikauksen jälken käynyt kaupassa itse. Vaikka kielto kantaa mitään esim 2. viikkoa,tai 1viikkoa.Joten ole kiitolinen siskosta joka ojentaa käden.terv. Itä-Helsinki vanha nainen seuraavaksi 70v.
- Anonyymi
On hyvä ,että käy kaupassa kun toineinen sisko tulee lomalta niin neuvoo miten tilaan woltilta!
- Anonyymi
Minun siskon ei vaivaudu edes katsoman minua sairaalan tai käymän kaupassa jos tulisin sairalaasta kotia,tai sairastaisin kotona.Joten älä valita!
- Anonyymi
Kotiutunut. - Nm. Tullut kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560