Aion ottaa yhteyttä sinuun

Anonyymi

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)

149

12125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä täällä voi uskoa mihinkään.

      • Anonyymi

        No ei se sulle välttämättä olekaan. Yhteen vaan otan, en koko palstaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se sulle välttämättä olekaan. Yhteen vaan otan, en koko palstaan :)

        Miehet tai yks on täällä kuumaa kamaa! Uskaltautuu tunnustelemaan tunteitaan hyökkää loihee monta vastakaikua häntä rakastamaan. Palstarakkautta suurta moni nainen tunnistaa itsensä juuri häneksi😄niin söpöä eikö💗?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet tai yks on täällä kuumaa kamaa! Uskaltautuu tunnustelemaan tunteitaan hyökkää loihee monta vastakaikua häntä rakastamaan. Palstarakkautta suurta moni nainen tunnistaa itsensä juuri häneksi😄niin söpöä eikö💗?

        Olen nainen, montako kertaa se pitää tänne laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, montako kertaa se pitää tänne laittaa.

        Aloituksessa ei lue mitään sukupuolesta hölmöläinen. Emme ole ajatuksenlukijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se sulle välttämättä olekaan. Yhteen vaan otan, en koko palstaan :)

        Miks se pitää ennsin tänne postata ?


    • Anonyymi

      Jos aikoisit ottaa yhteyttä ottasit heti etkä viikon tai kahden päästä 🙂

      • Anonyymi

        Jotkut ihmiset tekevät vielä töitä eikä välttämättä ehdi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ihmiset tekevät vielä töitä eikä välttämättä ehdi....

        Jaa, mulla kestää 30 sec kirjoittaa viesti.

        Kumman pitkiä työpäiviä sulla kun 30 sec ei oo edes vapaa-aikaa. Rikkoo työehtojakin, sillä ruokatauko pitäis ainakin olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mulla kestää 30 sec kirjoittaa viesti.

        Kumman pitkiä työpäiviä sulla kun 30 sec ei oo edes vapaa-aikaa. Rikkoo työehtojakin, sillä ruokatauko pitäis ainakin olla!

        Hän ei ollut minä aloittaja vaan sivusta. En ole töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ihmiset tekevät vielä töitä eikä välttämättä ehdi....

        Ehtii tänne kuitennii. Oota ny vielä alottaja, et uusin mielenterveystodistukses on valmis.


    • Anonyymi

      Niin.. Puheet on eri asia kuin teot..

      • Anonyymi

        Sinähän se tiedät mun puheet. joo -o.


    • Anonyymi

      Eipä ole minulle tulossa sen tiedän.

    • Anonyymi

      Oispa tää mulle... 😇 Vaikka hyvin epätodennäköistä, että täällä oikeesti kukaan ketään kaipailis.. - N

      • Anonyymi

        Saattaa ollakin N naiselle pohjoiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa ollakin N naiselle pohjoiseen.

        Ei ole N naiselle minnekään pohjoiseen menossa. Älä sotke mun viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole N naiselle minnekään pohjoiseen menossa. Älä sotke mun viestiä.

        Joo sori. Oli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole N naiselle minnekään pohjoiseen menossa. Älä sotke mun viestiä.

        Niin koska se on N:lle etelään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska se on N:lle etelään.

        Ei ole edes naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole edes naiselle.

        On naiselle, N-naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naiselle, N-naiselle.

        Aloitus ei ole naiselle eikä sinulle. Mitä viserrät siinä tyhjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole naiselle eikä sinulle. Mitä viserrät siinä tyhjää.

        Eiku mä omin vaan keskustelut omaksi parhaaksi. Kaipaile sä jotain toista sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku mä omin vaan keskustelut omaksi parhaaksi. Kaipaile sä jotain toista sitten.

        Tää on tälleen taloudellista niin säästää mielikuvitustaan noiden aloitusten tekemisessä. Joku muu ne omii aina kumminkin. Tai häslää taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku mä omin vaan keskustelut omaksi parhaaksi. Kaipaile sä jotain toista sitten.

        Et sinä näitä omi kun minä estän sen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole naiselle eikä sinulle. Mitä viserrät siinä tyhjää.

        Kommenteeraminen ei ollut naiselle eikä miehelle ei homolle eikä lesbolle, mutta suo anteeksi mies! En tiedä miksi alan aina käyttäytymään päinvastaisesti, kuin mitä sydän ja sielu sanoo! Alan yhtäkkiä kesken suurien rakkauden tunteiden postaamaan mitä hyvänsä kammottavimpia myrkkykäärmeitä ikinä ja paholaisia rannoilla mukavaa seesteistä mukahyvääelämää vaikka mieli sanoo jotain aivan muuta totuus on täysin toista! Tiedän, että tiedät. Tiedän toki, että et ole sokerista eikä sua mitenkään hetkauta naurattaa korkeintaan tai järkyttää se ei ole ollut siltikään tarkoitus! Saan aina kaiken korkojen kanssa takaisin tiedän jo odottaa sun seuraavaa mua järkyttävää siirtoa! Lomakausi alkaa just. Jään aina nuolemaan näppejäni ja lopulta haavojani. Olet kova luu minä myös yritän silti vääntää aina paremmaksi vaikka tiedän, että harvoin onnistun! Haluisin niin kertoa... mutta kun en vaan voi...💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteeraminen ei ollut naiselle eikä miehelle ei homolle eikä lesbolle, mutta suo anteeksi mies! En tiedä miksi alan aina käyttäytymään päinvastaisesti, kuin mitä sydän ja sielu sanoo! Alan yhtäkkiä kesken suurien rakkauden tunteiden postaamaan mitä hyvänsä kammottavimpia myrkkykäärmeitä ikinä ja paholaisia rannoilla mukavaa seesteistä mukahyvääelämää vaikka mieli sanoo jotain aivan muuta totuus on täysin toista! Tiedän, että tiedät. Tiedän toki, että et ole sokerista eikä sua mitenkään hetkauta naurattaa korkeintaan tai järkyttää se ei ole ollut siltikään tarkoitus! Saan aina kaiken korkojen kanssa takaisin tiedän jo odottaa sun seuraavaa mua järkyttävää siirtoa! Lomakausi alkaa just. Jään aina nuolemaan näppejäni ja lopulta haavojani. Olet kova luu minä myös yritän silti vääntää aina paremmaksi vaikka tiedän, että harvoin onnistun! Haluisin niin kertoa... mutta kun en vaan voi...💗

        Kyllä nyt kaikki sen ymmärtää, että tuolla tavalla kommentoiva omissa mielikuvituskeskusteluissaan ei ole nainen. Kai tuo on jotain itseterapiaa kun kirjoittelee naisena esiintyen itselleen vakuutteluita. Aika ala-arvoista edelleen yrittää uskoa tähän kerrontaan.


    • Anonyymi

      No mä en ainakaan henkeä pidättele..

      T

      • Anonyymi

        Ei ole Tarjalle tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Tarjalle tulossa.

        Ei ehkä sulta mutta onhan maailmassa muutama muukin..😏

        T


    • Anonyymi

      Juu ja minäpä aion osallistua ensviikolla missikilpailuun.

    • Anonyymi

      Otat heti plees !voidaan viestitellä vaikka whatsupin kautta😄

    • Anonyymi

      Liisa rukka

    • Anonyymi

      Tylsiä nää provot. Nyt jokainen oottaa kaks viikkoa jotain olematonta viestiä.

      • Anonyymi

        Niin, se voi olla näinkin, siksi se ei ole mikään varsinainen rikos ihmisyyttä vastaan jos nämä nimeää provoiksi kun ne voi nostaa turhaa toivetta. Näitä samoja tai samantyyppisiä avauksia pyörii täällä vaikka kuinka paljon.


    • Anonyymi

      Köyhän huvit on halpoja

      • Anonyymi

        Onkohan sullla kaikki ihan reilassa? Sivusta


      • Anonyymi

        Onko? En muista. Siitä on jo aikaa kun olin vielä köyhä.


    • Anonyymi

      Tervetuloa

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Ok.kiitos paljon ja hyvää yötä suloiset asiat ovat ehdottonasti sitä mieltä muille ihmisille...

      • Anonyymi

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Oi miten mukavaa!

    • Anonyymi

      Voi kuinka ihanaa, että vihdoin viimein uskaltaisit. Varsinkin jos tän vuoden ens tai seuraavalla viikolla! Jännitystä elämään😊💗

    • Anonyymi

      Arvostan kyllä suuresti suunnitelmallisuutta ja hyvin suunniteltuhan on jo puoliksi tehty!

      • Anonyymi

        Joskus on kiva tehdä jotain ihan suunnittelematta kokeilun kautta. Tuli vaan mieleen kun tänään tein jotain niin ja siitä tuli aika kiva :)


    • Anonyymi

      (Naiselle); niin eihän sitä voi jäädä paikalleen polkemaankaan. Hyvä juttu.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Vaikka päivä päivältä uskon vähemmän, että hänkin (mies) tykkää, silti haluan olla tekemisissä.. enhän voi olla varma.


    • Anonyymi

      Olisipa kiva yllätys, jos ihastus ottaisikin yhteyttä.

    • Anonyymi

      Hyvä! Tee se... I´m all ears.

      T. J*** 😘

    • Anonyymi

      Älä vielä ota! Myöhemmin myöhemmin. Ei ole hoppua, ei minkäänlaista. :)

      • Anonyymi

        En ota sinuun, älä pelkää. Häneen otan.


      • Anonyymi

        Aloin miettiä, että olikohan tämä sittenkin sulta? :)
        Kun tuossahan olisi tavallaan järkeä. Mutta etkö tajua miten kaipaan sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin miettiä, että olikohan tämä sittenkin sulta? :)
        Kun tuossahan olisi tavallaan järkeä. Mutta etkö tajua miten kaipaan sua?

        Anna nyt hyvä ihminen mennä sen miehen vapaana kuin tuuli! Kyllä se routa sitten aikanaan porsaan kotiin ajaa, jos ei jo aiemmin muutoin suosiolla. :) Katsos kun hänenlaisensa perinteinen mies tekee niin kuin päättää. Tunnen tuon miehen ja ajatusmaailmaansa kuin omat taskuni. Olemme vanhoja frendejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna nyt hyvä ihminen mennä sen miehen vapaana kuin tuuli! Kyllä se routa sitten aikanaan porsaan kotiin ajaa, jos ei jo aiemmin muutoin suosiolla. :) Katsos kun hänenlaisensa perinteinen mies tekee niin kuin päättää. Tunnen tuon miehen ja ajatusmaailmaansa kuin omat taskuni. Olemme vanhoja frendejä.

        Hän on mies joka yllättäisi jopa sut :) Ei olekaan kuten kuka vaan frendisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna nyt hyvä ihminen mennä sen miehen vapaana kuin tuuli! Kyllä se routa sitten aikanaan porsaan kotiin ajaa, jos ei jo aiemmin muutoin suosiolla. :) Katsos kun hänenlaisensa perinteinen mies tekee niin kuin päättää. Tunnen tuon miehen ja ajatusmaailmaansa kuin omat taskuni. Olemme vanhoja frendejä.

        Ei ole tervettä puhetta tämä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tervettä puhetta tämä…

        Muistakaa että tämä aamuvirkku on täysin sivullinen, ei yhteydenottaja eikä hänen kohteensa. Hänen ilkeistä kommenteistaan ei pidä kenenkään välittää. Ei ole oikein fiksu ihminen kun tuollaista harrastaa. Ohittakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa että tämä aamuvirkku on täysin sivullinen, ei yhteydenottaja eikä hänen kohteensa. Hänen ilkeistä kommenteistaan ei pidä kenenkään välittää. Ei ole oikein fiksu ihminen kun tuollaista harrastaa. Ohittakaa.

        Ei voi kun ihmetellä että ihmiset antaa sunlaisten ihmisten pelleillä vapaasti vakavassa tilanteessa


    • Anonyymi

      Homo

    • Anonyymi

      Kivaa kirjoitella tänne tuuleen. Oikea elämä ja mitä se sitten onkaan, mutta ei löydy täältä. Täällä saat odotella rakkautta pääset arvuuttelemaan josko hän on sulle kirjoitellut. Vapauttavaa kuitenkin elää oikeaa elämää irl vaikka joskus tänne jotain kirjoitteliskin. Ei pitäis olla elämän tarkoitus. Tähän voi jäädä jumiin, jos uskoo ja omii näitä juttuja. Kivaa kuitenkin joskus en sitä kiellä. Toivottavasti kaikilla olis kuitenkin se oikea todellisuus mikä ei tietysti ole aina niin kivaa. Hyvää ötyä❤️💕❤️silti voi olla, että se rakas on tänne kirjoittanut juuri sulle pitää uskoa unelmiin ja kaikki voi olka mahdollista.

    • Anonyymi

      Okei, ollaan ihan varpaisillaan sitten.

      • Anonyymi

        Ei tarvitsisi olla, mun takia.


      • Anonyymi

        Ole vaan ja pitää olla. Toinen oli sivusta :)


    • Anonyymi

      Aikomus, ensi tai viikolla, tai EI ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ensi viikolla sopii ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi

        Ensi tai seuraavalla viikolla tai joskus tässä kuitenkin. Eihän sitä koskaan tiedä mitä huominen tuo. Mutta se, etten koskaan enää näkisi häntä ei vaan käy. Se ei vaan käy.


    • Anonyymi

      Tarvinnee etsiä missä on puhelimeni ja ladata. 🤔

      • Anonyymi

        Lataa se, voit tarvita sitä muutenkin.


      • Anonyymi

        ?????


    • Anonyymi

      Joo. Ota vaan.

      • Anonyymi

        Joo, otankin.


    • Anonyymi

      Sulla pitkän tähtäilyn suunnitelmia. Saat tehtyä yhteydenotostakin projektin. :D

      • Anonyymi

        Voi kuule kun tietäisit miten pitkä ja hankala projekti tämä on ollut. En edes kehtaa kertoa miten mutkainen reitti piti kulkea, että on numero mihin ottaa yhteyttä :) Moni olisi jo luovuttanut, mutta rakkaus..


    • Anonyymi

      Aika kuluu pim. Muista että minä en ole helppo nakki vaan varma.😃

      • Anonyymi

        Hauska kommentti sulla ainakin on :)


    • Anonyymi

      Miten musta tuntuu, että sulla on täällä prskärbänen.... mutta muuten kiva, jos otat oikeesti häneen yhteyttä. Paitsi tietysti jos sitä samaa palstapablaa, millä täällä jokunen kalastelee....

    • Anonyymi

      Joo vedätykseen.

    • Anonyymi

      Et aivan varmasti ole ottamassa kehenkään yhteyttä ja tiesit sen jo aloitusta kirjoittaessasi. Olet vain yksinäinen ihminen joka saa jotain kummia kiksejä siitä että saa ihmiset vastailemaan aloituksiinsa.

      • Anonyymi

        Minä ihan oikeasti aion ottaa häneen yhteyttä ja minä ihan oikeasti oletan, että hän saattaa arvata, että tämä voi olla multa, jos vaan lukee. Eli väärin meni tällä kertaa.


      • Anonyymi

        Niin no turha varmaan nähdä vaivaa jonkun yleensä naisena kirjoittelevan miehen jutuista. Tietysti jos on tarve esim kuvitella jonku tietyn härnäävän ihmisiä tahallaan ja/tai kokee tarvetta käydä mussuttamassa yhteyksienottamattomuudesta happamaan sävyyn, niin se on jokaisen oma psy kuosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no turha varmaan nähdä vaivaa jonkun yleensä naisena kirjoittelevan miehen jutuista. Tietysti jos on tarve esim kuvitella jonku tietyn härnäävän ihmisiä tahallaan ja/tai kokee tarvetta käydä mussuttamassa yhteyksienottamattomuudesta happamaan sävyyn, niin se on jokaisen oma psy kuosi

        Tämä taas täällä. Joko ne teidän suviseurat päättyi vai onko sulla siellä netti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no turha varmaan nähdä vaivaa jonkun yleensä naisena kirjoittelevan miehen jutuista. Tietysti jos on tarve esim kuvitella jonku tietyn härnäävän ihmisiä tahallaan ja/tai kokee tarvetta käydä mussuttamassa yhteyksienottamattomuudesta happamaan sävyyn, niin se on jokaisen oma psy kuosi

        Minä olen nainen ja minä kirjoitan naisena miehelle.
        Kivaa kesää sinulle. Muista ulkoilla ja koita päästää irti siitä miehestä, jota ei ole olemassakaan. Ja alkoholin kanssa muista välipäivät.
        Palsta tukee sinua kyllä vaikka minä en olisi paikalla. Tsemppiä sinulle. Kannattaa myös hankkia muuta keskusteluapua, koska pakkomielteet on aika syvässä ja niistä pääsy ei ehkä onnistu yksin.


    • Anonyymi

      Tai ens vuonna tai kymmenen vuoden kuluttu :)

    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Mä laitoin jo nyt oven turvalukkoon....

      vai siis ootko sää se joka karauttaa paikalle valkoisella ratsullaan ruusu hampaiden välissä. Tervetuloa ❤️. Ruusun sijaan voisit tuoda maalipöntön mukanasi ja pukeutua remppavaatteisiin..... ruusujen aika on vähän myöhemmin.... Ai hitsi, tuutko siis vasta ens viikolla.... Voit sittenkin tulla ruusun kanssa ❤️. Alan valmistautumaan. Nähdään ❤️🧡💛💚💙💜❤️.

    • Anonyymi

      Minä valmistaudun kohtaamiseen syömällä burriitoja ja hirnusoppaa. Olen myös ostanut uudet valkoiset tennissukat sopivat hyvin polvihousujen ja sandaalien kanssa. Myös alahampaat olen jynssännyt juuriharjalla et valmiina ollaan😁

      • Anonyymi

        Kuulostaa aika ihanalta. Polvihousut ja vitivalkoiset tennissukat. Kyllä tuolla naisen sydän valloitetaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aika ihanalta. Polvihousut ja vitivalkoiset tennissukat. Kyllä tuolla naisen sydän valloitetaan :)

        Eiks vaan piti vielä laittaa et verkkopaita hajosi pesussa mutta ostin saiturinpörssistä tuulitakin yritän pysyä muodin mukana. Jos ja kun sovitaan tapaamispaikka niin varmuuden vuoksi kiinnitän tuulitakkiin punaisen neilikan🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks vaan piti vielä laittaa et verkkopaita hajosi pesussa mutta ostin saiturinpörssistä tuulitakin yritän pysyä muodin mukana. Jos ja kun sovitaan tapaamispaikka niin varmuuden vuoksi kiinnitän tuulitakkiin punaisen neilikan🥰

        Voi harmi kun et olekaan hän. Tiedän kyllä miltä hän näyttää ilman neilikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi kun et olekaan hän. Tiedän kyllä miltä hän näyttää ilman neilikoita.

        No miltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miltä?

        Päivän kivin kysymys sulla. Hän näyttää aivan rakastettavalta, aivan ihanalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän kivin kysymys sulla. Hän näyttää aivan rakastettavalta, aivan ihanalta.

        Onko pitkä vai pätkä tumma vai haalea nuori eli vanhempi harvinaisen miellyttävät kasvot tai kirveellä veistetyt. Etelän vetelä tai pohjoisen punanaama sopivasti mahaa vai läpipaska..... lista olisi loputon ter. Oppes🤣


    • Anonyymi

      Otahan yhteyttä

      • Anonyymi

        Sovitaanko siitä huomenna vai tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaanko siitä huomenna vai tänään.

        Tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään.

        Ei siitä sovita täällä. Tuo oli vaan tiedoksi. Päätän tämän ihan yksin. Hiljaa molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä sovita täällä. Tuo oli vaan tiedoksi. Päätän tämän ihan yksin. Hiljaa molemmat.

        Kui nii molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui nii molemmat?

        Kuvittelen että siitä on jonkinlainen vuoropuhelu meneillään teillä, eli kaksi kirjoittaa lisäkseni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelen että siitä on jonkinlainen vuoropuhelu meneillään teillä, eli kaksi kirjoittaa lisäkseni?

        Kun kysyit tänään vai huomenna ja sait vastauksen tänään niin miten siihen voi heti automaattisesti kuvitella kolmannen osapuolen ellei ole jo sitten tietoinen siitä kuka on omaan aloitukseen kommentoinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kysyit tänään vai huomenna ja sait vastauksen tänään niin miten siihen voi heti automaattisesti kuvitella kolmannen osapuolen ellei ole jo sitten tietoinen siitä kuka on omaan aloitukseen kommentoinut?

        Olen pikkuisen pikkutarkka ihminen. Oletan että vastaus kirjoitetaan siihen kommenttiin kenelle vastataan. Jos vastaat omaan kommenttiisi, oletan että siinä oli joku kolmas myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kysyit tänään vai huomenna ja sait vastauksen tänään niin miten siihen voi heti automaattisesti kuvitella kolmannen osapuolen ellei ole jo sitten tietoinen siitä kuka on omaan aloitukseen kommentoinut?

        En minä kysynyt tänään vai huomenna. Se oli joku sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkuisen pikkutarkka ihminen. Oletan että vastaus kirjoitetaan siihen kommenttiin kenelle vastataan. Jos vastaat omaan kommenttiisi, oletan että siinä oli joku kolmas myös.

        En ole vastannut omaan kommenttiini ja jos olisinkin niin näin ollen siitä lähtisi lähinnä yksi henkilö pois eikä tulisi kolmatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kysynyt tänään vai huomenna. Se oli joku sivusta.

        Ei yhtään turha sun vastauksesi.


    • Anonyymi

      Aloitus alkaa tehdä tehtävänsä paranoideissa nutikoissa. :)

      • Anonyymi

        Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa?


    • Anonyymi

      Ihanaa! Laitathan viestin pian. Pidätän nimittäin hengitystäni sitä odotellessa.

      • Anonyymi

        Laitan viestin.


      • Anonyymi

        Älä pidätä. Minä laitan tai sitten tuo sivullinen laittaa kuten lupas myös.


    • Anonyymi

      Jokohan tämä ihme tapahtuu?

      • Anonyymi

        Ei siitä ole mitään epäilystä, että laitanko vai en. Tietysti laitan. Sen tänne kirjoittaminen oli vaan tässä se erikoisuus.


    • Anonyymi

      Vahva veikkaus, että mikään ei muutu. Pitäisi ihme tapahtua ja se tuskin selviää koskaan.

      • Anonyymi

        Noin siinä varmaan käy. Mutta onpa helpompi elää kun tietää yrittäneensä.


      • Anonyymi

        Niin mikä ei muutu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin siinä varmaan käy. Mutta onpa helpompi elää kun tietää yrittäneensä.

        Ei mitään ihmeitä tarvita. Outoa, ja oletko oikeasti ottamassa yhteyttä johonkin pahaa tietämättömään ihmiseen tolla asenteella?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ihmeitä tarvita. Outoa, ja oletko oikeasti ottamassa yhteyttä johonkin pahaa tietämättömään ihmiseen tolla asenteella?!

        Huvittaa te kaikki vastailijat. Kyllä todellakin olen ottamassa yhteyttä ihmiseen, johon rakastuin. Niin ihmiset toimii.


    • Anonyymi

      Niin.
      Ne taitavat olla viimeiset viikot, kun voit ottaa yhteyttä.

      Kunhan otat yhteyttä, etkä siirrä sitä taas.

      • Anonyymi

        En todellakaan aio siirtää, tämä on sinua kohtaan aika väärin, jos mulle käy niinkuin käy, sen enempää asiasta En tiedä, mutta se ei kuulu tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan aio siirtää, tämä on sinua kohtaan aika väärin, jos mulle käy niinkuin käy, sen enempää asiasta En tiedä, mutta se ei kuulu tänne.

        Tämä on sivusta. Minä en kello 4 kiristyksiin usko. Vai viimeiset viikot, hah.


    • Anonyymi

      En osaa varautua, mutta laita vain viestiä. Se voisi olla iloinen yllätys.

      • Anonyymi

        Jos et osaa yhtään epäillä kuka sua voisi kaivata, niin anna olla. Kyllä hänen pitäisi jo tietää kuka häntä kaipaa.


    • Anonyymi

      Valtaisan mukavata , minä niin odotan sua vain sua ;))

      • Anonyymi

        Valtavan ihanaa, kun sinäkin. Me niin kuuluttaisiin yhteen :)


    • Anonyymi

      Toivottavasti rakas puolisosi ei säikähdä kun aion ottaa sinuun yhteyttä muutaman viikon kuluessa

      • Anonyymi

        Ei kun sitä ei ole. Ota vaan sinäkin :) Kukahan oot, jännittää jo.


    • Anonyymi

      Smells like democracy.

    • Anonyymi

      Pohjoisen nainen oottelee viestiäsi.. 😉 Kyllä niit kipinöitä sinkoili kun katseemme kohtasi.. Odotan viestiäsi..😚

      • Anonyymi

        No mitä ihmettä se pohjoisen nainen etelän heteronaisen viestillä tekee?


    • Anonyymi

      No lueppa muutkin viestit ylempää niin voit miettiä sitä. 😉

      • Anonyymi

        Miettiä mitä. En ehdi kaikki lukea kun tulee niin paljon. Ei näillä vastauksilla ole mitään merkitystä live-elämään. Olen yhteydessä häneen ja piste.


    • Anonyymi

      Jaa niinkö meinaat?

      • Anonyymi

        Juu, tällasta on nyt suunnitelmissa.


    • Anonyymi

      Oota suorastaa innolla yhteyden ottoo.. T/05/MÖRKÖ

    • Anonyymi

      Ihan varmasti! 🤞🏻

    • Anonyymi

      Tervetuloa, olenkin jo varautunut tuloosi, laittamalla perseeseeni partakoneenterällä varustetun korkin!

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä hauska vedätys. Joku oikeasti luulee noin käyvän 😂😂😂

      • Anonyymi

        Minä oikeasti otan häneen yhteyttä. Olette hauskoja. Nauran juuri ääneen. Kerroin sen tänne huvikseni, en oleta hänen lukevan, mutta yhteyttä aion ottaa häneen. Ihan varmasti. Tällä tai ensi viikolla. Tuo on jo viime viikolta tuo aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oikeasti otan häneen yhteyttä. Olette hauskoja. Nauran juuri ääneen. Kerroin sen tänne huvikseni, en oleta hänen lukevan, mutta yhteyttä aion ottaa häneen. Ihan varmasti. Tällä tai ensi viikolla. Tuo on jo viime viikolta tuo aloitus.

        Kyllä. Ihan varmasti.

        Olet palstan hauskimpia kirjoittajia 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oikeasti otan häneen yhteyttä. Olette hauskoja. Nauran juuri ääneen. Kerroin sen tänne huvikseni, en oleta hänen lukevan, mutta yhteyttä aion ottaa häneen. Ihan varmasti. Tällä tai ensi viikolla. Tuo on jo viime viikolta tuo aloitus.

        Seven days and counting... 😏


    • Anonyymi

      Puhelin on aina lomilla äänettömällä, muutenkin se taitaa plla 60-50 ettei kukaan ota niissä merkeissä.

      • Anonyymi

        Viestin voi lukea äänettömällä kun ehtii ja huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestin voi lukea äänettömällä kun ehtii ja huomaa.

        Tietysti mutta mitään viestiä ei tule se on varma.


    • Anonyymi

      Onko sekin vain telepatiaa?

    • Anonyymi

      Näin ei kuitenkaan käynyt.

    • Anonyymi

      Kyllä järkytyin kuin luin tähän viestiketjuun tulleita kommentteja.
      Palstalla on muutama tyyppi, joilla on käytöstavat ja se miten toisia ihmisiä kohdellaan, unohtunut jo aika päivät sitten. Pistäkäähän elämänne kuntoon ja alkakaa kunnioittaa muita ihmisiä. Ehkä se itsekunnioitus siitä sitten palautuu teille pikkuhiljaa. Hankala varmaan kunnioittaa itseään, kun ei kunnioita ketään muutakaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe